Repository Subterra Addon voortaan gratis -> subs altijd in sync

Heb geen automatische subtitle downloader in gebruik, ik selecteer(de) mijn subtitels altijd handmatig omdat dat met series handiger is, op die manier kan je de juiste release bij de juiste ondertiteling zoeken.

En zoals gezegd: Kodi gestopt (gedwongen stoppen), Kodi opnieuw opgestart stream opnieuw gestart en hij liep wel sync, zeg mij maar wat ik fout doe dan🤷🏼‍♂️

Ik geef alleen maar aan waar ik tegenaan liep, het is om jou vooruit te helpen, en niet om je af te z*iken😉
Haha, ik voel me niet zo snel afgezeken hoor ;-) Mocht het nog eens gebeuren, check dan eens welke subs stream er getoond wordt. Ik heb laatst voor het eerst gehad dat een subtitle een seconde achterliep. Dat is irritant, maar bleek ook in origineel te zitten. Maar was een mooie test dat de offset-settings in elk geval ook gebruikt kunnen worden. Maar goed, dat was in jouw geval niet echt optie.

Nou, die optie kon gelijk getest worden inderdaad, en mocht ik nog eens tegen hetzelfde aanlopen, dan zal ik dat doen voor je👍🏼

Maar is dus ook maar eenmalig geweest, daarna is ie de hele tijd mooi sync gebleven, dus wat daar nou gebeurt is weet ik zelf ook eerlijk gezegd niet.

Of als de subs die bij de bron zitten zelf qua tijd achter lopen, dan heeft subterra wel zijn werk wel keurig gedaan, maar zijn de tijden waarop de ondertitels beginnen bij de bron al fout geweest.

Omdat ik Kodi gestopt heb, en opnieuw gestart, durf ik ook niet met 100% zekerheid te zeggen dat ik exact dezelfde bron heb gebruikt🤷🏼‍♂️

• Like
Reacties: xbenderx