Super IPTV

Ik zie helemaal geen mogelijkheid om een maandabonnement aan te vragen, alleen 3, 6 en 12 maanden
Als je op de homepage bent van Super IPTV, moet je bovenaan de pagina 'abonnementen' kiezen. Vervolgens scroll je op die pagina door naar onderen en zie je een invuldocument. Bij 'soort abonnement' kun je dan kiezen voor (bijvoorbeeld) 1 maand.
 
  • Like
Reacties: ryan donkerman
Kort na het plaatsen van mijn bericht hier, ontving ik alsnog de inloggegevens.. Ik zal mijn bevindingen over deze aanbieder binnenkort hier plaatsen.
Allereerst wil ik opmerken, dat ik geen reseller ben en dus geen "verkooppraatje" hoef te houden. Ik ben liefhebber van iptv en heb bij verschillende iptv-providers een abonnement lopen. zowel in Nederland als in het buitenland.

Inmiddels heb ik Super IPTV een week getest. Ik vind een trial van 24 uur te weinig om een goed oordeel te kunnen geven over de kwaliteit en stabiliteit van de iptv-provider. Daarom heb ik een maandabonnement genomen. Communicatie met deze aanbieder verloopt via email of Whatsapp (Nederlands nummer).

Laat ik beginnen met op te merken, dat Super IPTV een reseller is van de IPTV-provider '4K OTT'. Geen idee wie of wat hier achter zit. Maar dat is denk ik ook niet zo relevant.

Super IPTV biedt een pakket aan dat werelwijd is georiënteerd met 12.000+ kanalen, 67.000+ films en 10.000+ tv series.

In eerste instantie heb ik gekeken naar de Nederlandse tv-kanalen. Deze zijn in eerste instantie gegroepeerd op thema's zoals algemeen, sport, films en series. Als je een van deze groepen opent, worden deze kanalen achtereenvolgens aangeboden in 8K, 4K en HD. Zowel 8K als 4K is een utopie. Het gaat in beide gevallen om Full HD (FHD) en 50 FPS. De HD kanalen zijn 25 FPS. De beeldkwaliteit is dus gewoon goed en vergelijkbaar met de Nederlandse aanbieders zoals TNCI en Holland IPTV/IPTV Totaal. Als het gaat om de stabiliteit en eventuele buffering, heb ik de voorbije week eigenlijk niet bijzonders opgemerkt. Heb dit weekend vooral naar de sportzenders gekeken en daar ben ik ook niet tegen problemen aangelopen. Vermeldenswaard in het tv-pakket zijn de kanalen van Formule 1 TV en Flix ondemand. Niet onbelangrijk is, dat de EPG goed werkt en de catch-up functie, tot 2 dagen terug.

Vervolgens heb ik gekeken naar het aanbod van films en tv-series. Het aanbod is groot met o.a. films en series van Netflix, Videoland, Disney+, HBO, Prime Video, Discovery+, VIAPLAY etc. Het aanbod is actueel met films en series uit 2021. Het gaat om films die veelal in FHD kunnen worden afgespeeld, maar ook films in 4K!

Volgens de website van Super IPTV is hiervoor een internetverbinding noodzakelijk van minimaal 40 Mbps, bekabeld of via WiFi. Ik heb getest met een draadloze internetverbinding van 50+ Mbps en de Xsarius Aimax Ott met Tivimate.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het me gerust weten!
 
Wat mij betreft ging mijn keuze voor met name het aantal kanalen + ze zitten in Nederland.

In eerste instantie had ik ook wat opstart problemen, dus potentieel ging ik van deze topic een mega klaagzang maken, maar na wat contact met ze via Whatsapp is het gelukt. 24/7 service is niet helemaal juist, maar ze zijn zeker behulpzaam.

Ik ben tevreden. Heb hiervoor een Chinese poging gewaagd via Aliexpress - maar die is met de noorderzon verdwenen (nou ja, kostte 15 euro en heeft paar maanden gewerkt, ook geen ramp)

Ik zocht vooral een aanbieder met veel kanalen (en ook lekker aanbod series en films) en dat zit wel goed.
Post automatically merged:

Fijn om te horen. Heb de laatste tijd al veel leden naar huis gestuurd met kwade bedoelingen,maar dan mag jij blijven op ons forum 😀
Haha gelukkig. Dan snap ik de reactie :)
 
  • Like
Reacties: erikzijl
Allereerst wil ik opmerken, dat ik geen reseller ben en dus geen "verkooppraatje" hoef te houden. Ik ben liefhebber van iptv en heb bij verschillende iptv-providers een abonnement lopen. zowel in Nederland als in het buitenland.

Inmiddels heb ik Super IPTV een week getest. Ik vind een trial van 24 uur te weinig om een goed oordeel te kunnen geven over de kwaliteit en stabiliteit van de iptv-provider. Daarom heb ik een maandabonnement genomen. Communicatie met deze aanbieder verloopt via email of Whatsapp (Nederlands nummer).

Laat ik beginnen met op te merken, dat Super IPTV een reseller is van de IPTV-provider '4K OTT'. Geen idee wie of wat hier achter zit. Maar dat is denk ik ook niet zo relevant.

Super IPTV biedt een pakket aan dat werelwijd is georiënteerd met 12.000+ kanalen, 67.000+ films en 10.000+ tv series.

In eerste instantie heb ik gekeken naar de Nederlandse tv-kanalen. Deze zijn in eerste instantie gegroepeerd op thema's zoals algemeen, sport, films en series. Als je een van deze groepen opent, worden deze kanalen achtereenvolgens aangeboden in 8K, 4K en HD. Zowel 8K als 4K is een utopie. Het gaat in beide gevallen om Full HD (FHD) en 50 FPS. De HD kanalen zijn 25 FPS. De beeldkwaliteit is dus gewoon goed en vergelijkbaar met de Nederlandse aanbieders zoals TNCI en Holland IPTV/IPTV Totaal. Als het gaat om de stabiliteit en eventuele buffering, heb ik de voorbije week eigenlijk niet bijzonders opgemerkt. Heb dit weekend vooral naar de sportzenders gekeken en daar ben ik ook niet tegen problemen aangelopen. Vermeldenswaard in het tv-pakket zijn de kanalen van Formule 1 TV en Flix ondemand. Niet onbelangrijk is, dat de EPG goed werkt en de catch-up functie, tot 2 dagen terug.

Vervolgens heb ik gekeken naar het aanbod van films en tv-series. Het aanbod is groot met o.a. films en series van Netflix, Videoland, Disney+, HBO, Prime Video, Discovery+, VIAPLAY etc. Het aanbod is actueel met films en series uit 2021. Het gaat om films die veelal in FHD kunnen worden afgespeeld, maar ook films in 4K!

Volgens de website van Super IPTV is hiervoor een internetverbinding noodzakelijk van minimaal 40 Mbps, bekabeld of via WiFi. Ik heb getest met een draadloze internetverbinding van 50+ Mbps en de Xsarius Aimax Ott met Tivimate.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het me gerust weten!
Ik krijg de catch-up functionaliteit helaas niet werkend binnen Tivimate. Configuratie lijkt me in orde, maar ik kan in de gids niet terug in de tijd...

Wil je me helpen hiermee?
 
Ik krijg de catch-up functionaliteit helaas niet werkend binnen Tivimate. Configuratie lijkt me in orde, maar ik kan in de gids niet terug in de tijd...

Wil je me helpen hiermee?
Via de functie 'Kanalen lijst' kan je wel terug in de tijd..
 
Ik vind dat het lang duurt voor je reactie krijgt,
Vanmiddag rond 13.00 gelijk terug gereageerd dat ik wel een 3 maanden abbo wil nemen maar krijg verder geen reactie.
 
Ik vind dat het lang duurt voor je reactie krijgt,
Vanmiddag rond 13.00 gelijk terug gereageerd dat ik wel een 3 maanden abbo wil nemen maar krijg verder geen reactie.
Ja..de communicatie vanuit deze aanbieder kan zeker beter. Zelf had ik via de website van Super IPTV een maandabonnement aangevraagd. Ik kreeg snel een betaallink toegestuurd en ik heb direct betaald. Ik kreeg in de e-mail het verzoek om een betaalbewijs te sturen en dat heb ik ook gedaan. Pas na 24 uur kreeg ik mijn inloggegevens. Ook als je andere vragen stelt, laat het antwoord lang op zich wachten.
 
Nog steeds geen reactie, vind het erg lang duren.
Zijn er nog goede alternatieven? Ik zit nu bij IPTV Totaal maar Super IPTV is veel meer uitgebreid.
Maar IPTVTotaal reageert tenminste snel op vragen en je krijgt dagelijks via telegram berichten met nieuwe series en films.
 
Weet iemand hoe EPG werkende is te krijgen met Smarters IPTV Pro app?

In de mail van Super IPTV heb ik een m3u link gekregen en nog een link voor EPG. Deze voeg ik toe via de configuratie - EPG. Maar ik zie al meteen failed staan wanneer ik deze link save.
Vervolgens krijg ik bij elke tv zender ook "geen informatie" te zien.

Iemand een idee wat er mis is?
 
Via de functie 'Kanalen lijst' kan je wel terug in de tijd..

Ik krijg helaas maar beperkte support vanuit SuperIPTV.

Heb jij de kanalen toegevoegd via de m3u url? Of via Xtream Codes?

Ook via de kanalen lijst heb ik geen catch up.
Post automatically merged:

Weet iemand hoe EPG werkende is te krijgen met Smarters IPTV Pro app?

In de mail van Super IPTV heb ik een m3u link gekregen en nog een link voor EPG. Deze voeg ik toe via de configuratie - EPG. Maar ik zie al meteen failed staan wanneer ik deze link save.
Vervolgens krijg ik bij elke tv zender ook "geen informatie" te zien.

Iemand een idee wat er mis is?

Ik heb alleen de m3u link gekregen en hier werkt de EPG prima op binnen Tivimate. Ik heb geen link voor EPG gekregen. Vreemd, maar de m3u link werkt bij mij...
 
Hebben meer mensen er last van dat de EPG nu al 2 dagen niet werkt bij SuperIPTV?
Ik vind trouwens het zenderaanbod geweldig maar de beeldkwaliteit korrelachtig.
We hebben ook een iptv pakket van IPTVotaal en de kwaliteit is daar toch wel beter.
Zoals het nu is gaan we IPTVtotaal verlengen en SuperIPTV niet.
 
Hebben meer mensen er last van dat de EPG nu al 2 dagen niet werkt bij SuperIPTV?
Ik vind trouwens het zenderaanbod geweldig maar de beeldkwaliteit korrelachtig.
We hebben ook een iptv pakket van IPTVotaal en de kwaliteit is daar toch wel beter.
Zoals het nu is gaan we IPTVtotaal verlengen en SuperIPTV niet.
Ik heb geen probleem met de EPG van SuperIPTV. Ik kijk met Tivimate via een zgn. Stalker portal met MAC adres. En de beeldkwaliteit is gewoon prima. Ik kijk vooral naar het Nederlands pakket, in de beste kwaliteit full HD en 50 fps. De beeldkwaliteit doet niet onder voor bijvoorbeeld Holland IPTV, IPTV Totaal, IPTV Plus etc. In de communicatie schiet SuperIPTV wel tekort. Daar doen de andere iptv-aanbieders, hiervoor genoemd, het absoluut beter met communicatiekanalen op bijvoorbeeld Telegram.
 
  • Like
Reacties: Nanek
Hebben meer mensen er last van dat de EPG nu al 2 dagen niet werkt bij SuperIPTV?
Ik vind trouwens het zenderaanbod geweldig maar de beeldkwaliteit korrelachtig.
We hebben ook een iptv pakket van IPTVotaal en de kwaliteit is daar toch wel beter.
Zoals het nu is gaan we IPTVtotaal verlengen en SuperIPTV niet.
Ja, daar heb ik ook last van, kreeg een nieuwe epg link, maar die werkt ook niet.
Het was overigens ineens klaar met die epg, heel vervelend

En wanneer ik in Tivimate op epg refresh druk is ie met 1 seconde klaar, das niet goed.
 
  • Like
Reacties: Nanek
Ja, daar heb ik ook last van, kreeg een nieuwe epg link, maar die werkt ook niet.
Het was overigens ineens klaar met die epg, heel vervelend

En wanneer ik in Tivimate op epg refresh druk is ie met 1 seconde klaar, das niet goed.
Blijft het toch vreemd dat ik via mijn stalkerportal en Tivimate wel gewoon nog steeds de epg heb en deze ook steeds kan verversen...
 
Hebben meer mensen er last van dat de EPG nu al 2 dagen niet werkt bij SuperIPTV?
Ik vind trouwens het zenderaanbod geweldig maar de beeldkwaliteit korrelachtig.
We hebben ook een iptv pakket van IPTVotaal en de kwaliteit is daar toch wel beter.
Zoals het nu is gaan we IPTVtotaal verlengen en SuperIPTV niet.
Hoe is het zender aanbod van IPTV Totaal in vergelijking met SuperIPTV? Ik vond deze laatste namelijk erg compleet.
 
Ook ik ben wel tevreden met de beeldkwaliteit van Super IPTV, maar ook hier is de EPG ermee gestopt. Erg jammer.

Daarnaast krijg ik catch up niet aan de praat in Tivimate, en weinig tot geen support helaas.

Wellicht dat ik op termijn ga switchen want het moet gewoon werken!
 
Ik heb een maandabonnement lopen bij Super IPTV. Ik vind een jaarabonnement wel een gok en de prijs van bijna honderd euro vind ik iets teveel van het goede. Hetzelfde pakket heb je voor de helft van de prijs, of iets minder ook bij ESUNTV (TyinGon) via Ali. het gaat in beide gevallen om (doorgifte van) IPTV-provider 4K OTT.
 
  • Like
Reacties: Johan21
Ook ik ben wel tevreden met de beeldkwaliteit van Super IPTV, maar ook hier is de EPG ermee gestopt. Erg jammer.

Daarnaast krijg ik catch up niet aan de praat in Tivimate, en weinig tot geen support helaas.

Wellicht dat ik op termijn ga switchen want het moet gewoon werken!
Ik heb zojuist weer een appje gestuurd en wacht op antwoord, de ondersteuning laat wel wat te wensen over. Jammer.