- 28 mei 2017
- 1.093
- 1.199
- 216
- 40
Ik ben op zoek naar een stuk of 5 testers voor mijn nieuwe site in aanbouw, het is een online m3u editor - en nog wat meer. Je kan een kiezen voor een m3u of xc api login. Je hebt zelf een iptv provider nodig, die xc api gebruikt (best even vragen aan je provider). Als je kiest voor m3u krijg je netjes een m3u terug voor bv Kodi. Gebruik je iptv smarters of perfect player met de api - dan kan dat ook!
voor meer info kan je gerust reageren in dit topic. De 5 mensen die helpen met testen krijgen van mij ook een account wat je kan blijven gebruiken (met gratis onbeperkt account zodra de site klaar is).
wie kan me helpen? Mensen die verschillende spelers kunnen testen, die mij feedback kunnen geven (bugs/recommendations).
Ik zal hier morgen een paar screentjes plaatsen voor de geïnteresseerden.
voor meer info kan je gerust reageren in dit topic. De 5 mensen die helpen met testen krijgen van mij ook een account wat je kan blijven gebruiken (met gratis onbeperkt account zodra de site klaar is).
wie kan me helpen? Mensen die verschillende spelers kunnen testen, die mij feedback kunnen geven (bugs/recommendations).
Ik zal hier morgen een paar screentjes plaatsen voor de geïnteresseerden.