Testers gezocht

Reidinga

VIP
28 mei 2017
1.093
1.199
216
40
Ik ben op zoek naar een stuk of 5 testers voor mijn nieuwe site in aanbouw, het is een online m3u editor - en nog wat meer. Je kan een kiezen voor een m3u of xc api login. Je hebt zelf een iptv provider nodig, die xc api gebruikt (best even vragen aan je provider). Als je kiest voor m3u krijg je netjes een m3u terug voor bv Kodi. Gebruik je iptv smarters of perfect player met de api - dan kan dat ook!

voor meer info kan je gerust reageren in dit topic. De 5 mensen die helpen met testen krijgen van mij ook een account wat je kan blijven gebruiken (met gratis onbeperkt account zodra de site klaar is).

wie kan me helpen? Mensen die verschillende spelers kunnen testen, die mij feedback kunnen geven (bugs/recommendations).

Ik zal hier morgen een paar screentjes plaatsen voor de geïnteresseerden.

Ik zal jullie beiden een bericht sturen deze week, ik ga nog even wat dingen aanpassen maar jullie kunnen van de week al beginnen. Alvast dank :cool:

• Like
Reacties: Shaman
Om nog even wat meer info en screentjes te geven:
Dashboard.png
Dashboard-2.png
Playlist-1.png
Playlist-2.pngPlaylist-3.pngPlaylist-4.pngPlaylist-5.png
Tickets.png
Movies-1.pngMovies-2.png
Series-1.pngSeries-2.png

Wat kan je zoal? Je kan online je playlist aanpassen, en je kan ook direct je playlist in bv IPTV Smarters gebruiken (Ja ook met custom playlist, en ja ook catch-up werkt). Je kan zelf kiezen welke groepen je wilt synchroniseren, de film/serie info kan je zelf kiezen in welke taal je die wilt - ook de site wordt in meerdere talen beschikbaar (nu NL/EN maar komen nog een heel tal bij). Je hebt ook EPG, zowel in smarters als xmltv voor je kodi/andere speler.

Ik ben ook bezig met integratie van verschillende apps, en addons waardoor je de film/serie info overal en snel kan bereiken. Eigenlijk te veel om direct op te noemen.. Benieuwd? Ik zoek nog 3 extra testers :) (first come, first served!)

• Like
Reacties: Spinix
Dankje dan heb ik er genoeg :D ik ga jullie morgen een bericht sturen met wat meer info.

Ik ben ook wel nieuwsgierig en benieuwd naar wat je doet helaas zie ik dat je al genoeg mensen hebt maar ik stel mij open voor testen

Om nog even wat meer info en screentjes te geven:
Bekijk bijlage 7840
Bekijk bijlage 7841
Bekijk bijlage 7842
Bekijk bijlage 7843Bekijk bijlage 7844Bekijk bijlage 7845Bekijk bijlage 7846
Bekijk bijlage 7847
Bekijk bijlage 7848Bekijk bijlage 7849
Bekijk bijlage 7850Bekijk bijlage 7851

Wat kan je zoal? Je kan online je playlist aanpassen, en je kan ook direct je playlist in bv IPTV Smarters gebruiken (Ja ook met custom playlist, en ja ook catch-up werkt). Je kan zelf kiezen welke groepen je wilt synchroniseren, de film/serie info kan je zelf kiezen in welke taal je die wilt - ook de site wordt in meerdere talen beschikbaar (nu NL/EN maar komen nog een heel tal bij). Je hebt ook EPG, zowel in smarters als xmltv voor je kodi/andere speler.

Ik ben ook bezig met integratie van verschillende apps, en addons waardoor je de film/serie info overal en snel kan bereiken. Eigenlijk te veel om direct op te noemen.. Benieuwd? Ik zoek nog 3 extra testers :) (first come, first served!)
Nice! Ziet er goed uit.

• Like
Reacties: Reidinga
Goede tool, maar ik vind het wat duur?

Een jaar abbo kost bijna het dubbel dan wat ik betaal voor een jaar IPTV, dat heb ik er niet voor over :/

@Reidinga

sinds 2 dagen , maakt de editor een rommeltje van mijn opgeslagen en aangepaste lijsten
de zenders die ik verberg komen sinds die 2 dagen boven aan de lijst te staan en ook niet meer verborgen.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Zelf heb ik namelijk geen problemen, en bij anderen die ik gevraagd heb ook niet. Wat ik denk dat het kan zijn:
De provider kan streams in een andere groep gezet hebben waardoor het ID (nummer van de groep) is veranderd. Hierdoor worden dus de streams uit de "oude" groep verwijderd en een nieuwe groep aangemaakt met die zenders. Dit is dus zogenaamd gewenst gedrag - want als je provider een stream verwijderd of toevoegd wil je die ook in je playlist terug zien.

Mochten er nog mensen zijn met een andere provider die dit probleem hebben, laat het me zeker weten - ik heb al gekeken maar ik kan niet vinden wat het probleem kan zijn buiten zoals ik hierboven beschrijf.

Ik ben nu even niet thuis, maar ik ga dit weekend de prijzen aanpassen. Bestaande klanten die al betaald hebben voor een subscription zullen het verschil aan dagen erbij krijgen, zodat deze mensen ook hetzelfde betaald zullen hebben.