Tijdverschuiving werkt niet meer

Ventje

Nieuwkomer
14 jan 2024
3
0
1
44
Hallo.
ik heb ren formuler 11 pro max, en nu sinds enkele dagen werkt het terug kijken van programma’s bij mij niet meer.
Iemand bekend met dit probleem, en heeft eventueel een oplossing?
vriendelijk dank
 
Hallo.
ik heb ren formuler 11 pro max, en nu sinds enkele dagen werkt het terug kijken van programma’s bij mij niet meer.
Iemand bekend met dit probleem, en heeft eventueel een oplossing?
vriendelijk dank
hier hetzelfde sinds een paar dagen blijft het vak leeg je kunt nog wel terugkijken als je de manuele knop (guide) gebruikt
 
bedankt.
Maar helaas, ik blijf de melding “tijdverschuivingfout, kan deze video niet afspelen“ krijgen
 
hier hetzelfde sinds een paar dagen blijft het vak leeg je kunt nog wel terugkijken als je de manuele knop (guide) gebruikt
Als de knop "Guide" ingedrukt wordt dan open de tv gids wat mogelijk maakt om terug te kijken en dan verschijnt de melding Tijdsverschruivingsfout.
Je krijgt dezelfde melding en toch kan je terugkijken via de knop guide, ik heb hier een z11 en bij mij is het onmogelijk om terug te kijken want ik krijg ook dezelfde melding.
 
You must be registered for see images attach

oplossing voor catchup zet de epg mode alternate(alternatief) bij mij werkt het weer op de z11
 
You must be registered for see images attach

oplossing voor catchup zet de epg mode alternate(alternatief) bij mij werkt het weer op de z11
Dank voor je antwoord, alleen zie ik bij mij niet deze optie staan.
 

Bijlagen

  • IMG_0477.jpeg
    IMG_0477.jpeg
    934,3 KB · Weergaven: 5