Tnci

Had hun site al gevonden. Zijn op hun eigen site goedkoper dan via site van Bales
 
Voorlopig alleen betalen met bitcoins ;)

Dat is minder. Hopelijk verandert dat nog.
Post automatically merged:

Lijkt ook veranderd op hun site. Begrijp er niks meer van.

Bovenaan staat "1 year for 45 euro", maar verder staat dan 80 euro.
Post automatically merged:

En plots ook aangepast bovenaan naar 80 euro. K had hier beter gezwegen dat het op hun site goedkoper is dan via bales. Plots prijs 35 euro omhoog ?
 
Laatst bewerkt:
Heb je mooi gedaan @smetje ?

Had een tijdje terug al eens een link gehad hier van en nu weer. Super beeld en aanbod.
Dit is het verschil als de juiste mensen wel de dingen doen en mogen doen.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: robbert1987
Site onvindbaar?
Google: TNCI tv eerste hit.

Ik heb het nu ook draaien toevallig een linkje gehad eergister.. Ziet er goed uit moet ik zeggen mooi beeld.
NL is volledig FHD meeste kanalen 50FPS maar geen backup zenders. Vind ik toch wel fijn als een zender vb niet werkt.

Genoeg sport kanalen Fox Sports FHD/HD, Ziggo sports FHD/HD

EPG:
  • NL zenders
  • BE zenders meeste zenders
  • IT zenders meeste zenders
  • DE zenders meeste zenders
  • UK zenders deels
  • FR zenders geen EPG
  • ES zenders geen EPG
  • SE zenders geen EPG
  • GR zenders meeste zenders
  • RO zenders geen EPG
  • Adult een paar zenders

De grote vraag van alle belgische sport lief hebbers:
Belgische sport kanalen:
  • Play sports 1 HD
  • Play sports 2 HD
  • Elevensport 1 HD (NL)
  • Elevensport 2 HD (NL)
  • VOO Sport 2 HD (FR)
  • VOO sport 1 HD (FR)
  • Proximus 11 Sports 1 HD (FR)
  • Proximus 11 Sports 2 HD (FR)
  • Proximus 11 Sports 3 HD (FR)

Voor de liefhebbers: uitgebreide Adult sectie ongeveer 98 kanalen + Adult VOD 131 Video's
Geen idee of het "goede" kanalen zijn maar ik weet dat sommige mensen graag hier naar kijken.

Moet ik eerlijk zeggen dat je voor 80 euro betere alternatieve hebt met meer VOD en met meer kanalen.
Volgens mij bied Bales de aanbieder aan voor 65 euro dus iets goedkoper.

Voor die 65 euro per jaar heb je volgens mij een goede IPTV provider kan ik moeilijk iets zeggen over stabiliteit aangezien ik ze niet lang heb getest natuurlijk maar hou deze aanbieder zeker in de gaten voor de toekomst!


  • Netherlands
  • Netherlands Local
  • Netherlands Local Sports
  • Belgium
  • Belgium Sports
  • Formule 1
  • France
  • Germany
  • Germany Sports
  • Greece
  • Italia Cinema
  • Scandinavian
  • Spain
  • Romania
  • Portugal
  • Adult XXX
  • Italia
  • Italia Sports
  • United Kingdom
  • Piraten Streams



  • Humor - 311
  • Thriller - 340
  • Kids - 1977
  • Drama - 2949
  • Sci-Fi & Fantasy - 944
  • Action - 1891
  • Horror - 192
  • Adventure - 652
  • History - 17
  • Music - 16
  • Family Christmas / Sint. - 32
  • Crime - 2673
  • Documentary - 64
  • War & Politics - 15
  • Family - 46
  • Romance - 47
  • Western - 17
  • Dutch / Flemish - 81
  • Sport - 1
  • Cabaret - 2
  • Adult XXX - 131
  • Netherlands / Vlaams - 5152
  • Comedy - 1573
  • Documentaire - 148
  • Germany - 91
  • Music - 6
- 0000 (getal) zijn de aantal streams kunnen zowel series als films zijn
 
Laatst bewerkt:
gevonden, aanbod ziet er wel goed uit. Maar zal geen abbo afsluiten met hen, kunt enkel maar met bitcoins betalen. Voorlopis is wesopro iets beter, heeft ook meer playsports kanalen, wat ik persoonlijk belangrijker vind
 
  • Like
Reacties: The Brook
Moet ik eerlijk zeggen dat je voor 80 euro betere alternatieve hebt met meer VOD en met meer kanalen.

Over wie heb je het dan? Want met MTO waar momenteel veel series niet werken, ben ik op zoek naar een andere die veel VOD heeft.
 
Over wie heb je het dan? Want met MTO waar momenteel veel series niet werken, ben ik op zoek naar een andere die veel VOD heeft.

Neem contact op met je reseller die kan misschien nog wel iets voor je regelen bij MTO ;)

Hier staat een uitgebreide review over Wesopro iptv 6 kost: op dit moment 46 Euro: https://kodi-forum.nl/threads/iptv-aanbieders-via-aliexpress.9325/post-89715

Unlimited HD heeft ook veel VOD alleen ligt de prijs wel stukje hoger en bij hun kan je verzoekjes doen.


Dit lijstje had ik laatst gemaakt misschien kan je er hier een paar van testen?

IPTV U. NL+ > Full HD 50FPS Streams + Catchup + VOD > EPG
Unlimited HD INT+ > Meer landen mindere Kwaliteit > EPG
Unlimited NL Budget > NL/BE Geen VOD > EPG
Mytvonline > Deels opbouwend > Full HD deels 50FPS of komt er aan > Nog geen Catch up > Wel VOD > EPG
IPTV 4K > Geen idee > volgens mij FULL HD + VOD? > EPG
GofastIPTV Geen idee > volgens mij FULL HD + VOD? > EPG
Exodus TV > voorheen HIPTV > Geen idee > volgens mij FULL HD + VOD? > EPG

Aliexpress:
Wesopro > hottest iptv 6 > 42 Euro Full HD + Catch up en VOD > EPG
LZ world iptv store > 3 connecties voor goedkoop
Shop5260019 Store 17 euro > Kwaliteit geen idee
Acebird > Beetje zelfde kwaliteit/prijs als Wesopro

Aliexpress is de kwaliteit minder als NL aanbieder maar je betaald er ook een stuk minder voor..
Zullen vast wat fouten tussen het lijstje maar goed. Test vooral en kijk wat voor jou het beste werkt..
 
Wat versta je onder "alle" zenders?Ik zie dat de belangrijkste allemaal eigen streams zijn ik tel er 59 in VIP helaas ook Hindi zit daarbij en ze hebben ook kabel adult local incl Man-X en ze hebben nu wat ik hoor de 21 belangrijkste op de basis NL toegevoegd.En ja dit was een opstart fase wat ik begreep met de eerste levering van de apparatuur...er zou nog een levering onderweg zijn om de rest er ook bij te kunnen doen incl geheel BE vanaf sat.
Denk dat ze het niet verkeerd aanpakken ik heb in ieder geval zelf nog geen dag een storing of wat gehad..wel eens een kanaal wat even herstart moest worden maar na melden binnen 5 min geregeld...waar ik vooral blij van wordt is de VOD / Serie sectie en de vrouw en dochter van de catchup van 7 dagen op NL en BE.
En zo wat dat er ook nog wat streams draaien die ingekocht zijn ook Unlimited levert niet alles zelf ik denk geen 1 aanbieder kan alles zelf leveren.Maar het gaat erom wat koop je in?Bagger of kwaliteit waar je wat aan hebt Unlimited koopt en levert ook dikke kwaliteit.

@dreamshare zal hier even antwoorden zodat we dat andere topic niet vervuilen..

Alle zenders als is in TLC, Love Nature, Animal planet. Moet ik zeggen dat na de update het beeld van TNCI er wel heel goed uit ziet met veel 1080p 50 FPS streams. Ik snap dat TNCI nog in opbouw is en ik zal ook zeker de aanbieder in de gaten houden. Ik heb in 2 weken tijd ook geen 1 storing op hapering gehad alleen voor mijzelf mis een x aantal kanalen die ik bij andere wel heb. Catchup is met een week wel goed geregeld. Al met al zeker een goede aanbieder met goede streams zeker 1 om aan te raden alleen volgens mij nog wel redelijk in opbouw..
 
@dreamshare zal hier even antwoorden zodat we dat andere topic niet vervuilen..

Alle zenders als is in TLC, Love Nature, Animal planet. Moet ik zeggen dat na de update het beeld van TNCI er wel heel goed uit ziet met veel 1080p 50 FPS streams. Ik snap dat TNCI nog in opbouw is en ik zal ook zeker de aanbieder in de gaten houden. Ik heb in 2 weken tijd ook geen 1 storing op hapering gehad alleen voor mijzelf mis een x aantal kanalen die ik bij andere wel heb. Catchup is met een week wel goed geregeld. Al met al zeker een goede aanbieder met goede streams zeker 1 om aan te raden alleen volgens mij nog wel redelijk in opbouw..
Je kan hun toch contacten met een verzoek de kanalen die je graag zou hebben toe te voegen?
 
Hoe zijn de sportkanalen? Ziggo en Fox?

Fox Sports > 1080p 50FPS dus super goed beeld.
Ziggo Sports > 1080p 50FPS dus super goed beeld.
Backup kanalen zijn ook 1080p

Veel beter als dit ga je het niet krijgen denk ik zelfde geld voor Unlimited HD.

Alleen liggen de prijzen rond de 80/90 euro per jaar.

Je kan hun toch contacten met een verzoek de kanalen die je graag zou hebben toe te voegen?

Ja zou waarschijnlijk kunnen ik heb geen idee. Verder geen contact met hun had via via account gehad voor 2 weekjes.
Maar over het algemeen mis ik gewoon een aantal zenders die voor mij belangrijk zijn die een andere provider wel heeft.