Top 3 TV boxen van dit moment

Heb de WeTek Hub ook besteld! Dan heb ik zowel elke categorie Kodi spelers gereviewd.
Ik hoop dat ik hem snel binnen heb.
Ben zeer benieuw ben ook van plan de Wetek Hub te bestellen ivm libreelec en de iptv optie.
Vraagje Spinix waar heb jij de wetek besteld?
 
Vandaag mijn Xiaomi mi box aangekomen. Ziet er erg strak uit! Eerste stappen al gedaan en het vliegt echt tov de mxq pro die ik eerder had. Nu zou ik er straks de rise up op zetten of beter invictus? Is het toestel zwaar genoeg voor de rise up build?
 
  • Like
Reacties: Spinix
Vandaag mijn Xiaomi mi box aangekomen. Ziet er erg strak uit! Eerste stappen al gedaan en het vliegt echt tov de mxq pro die ik eerder had. Nu zou ik er straks de rise up op zetten of beter invictus? Is het toestel zwaar genoeg voor de rise up build?
Rise Up moet die makkelijk aankunnen ;)
 
Top! Straks aan em dan! Heb ook 20% terug betaald gehad van gearbest van de extra taksen als kleine geste. Dus wel cava. Merci alvast folks!
Dat is netjes, ze hoeven het tenslotte niet te doen :p Fijn dat het is opgelost. Geniet van je box.

Zie vandaag dat ze een soort Raspberry Pi kloon hebben, ziet er goed uit, wat denken jullie?
 

Zie vandaag dat ze een soort Raspberry Pi kloon hebben, ziet er goed uit, wat denken jullie?
Ziet er opzich wel leuk uit. Vraag me alleen af of je dus , net als bij de pi, via een sd kaart er allerlei linux distro's op kan laten draaien. Of zijn die verschillende OS'en gewoon voorgeinstalleerd ofzo ?

Daarnaast zijn er best veel raspberry pi achtige bordjes te verkrijgen. De precieze verschillen en wat nou beter is weet ik ook niet...
 
Ziet er opzich wel leuk uit. Vraag me alleen af of je dus , net als bij de pi, via een sd kaart er allerlei linux distro's op kan laten draaien. Of zijn die verschillende OS'en gewoon voorgeinstalleerd ofzo ?

Daarnaast zijn er best veel raspberry pi achtige bordjes te verkrijgen. De precieze verschillen en wat nou beter is weet ik ook niet...
Ik zie dat deze sneller is dan de Pi, en hoe die OS'en geinstalleerd moeten worden zou ik niet weten. Waarschijnlijk via een USB zodat je een ISO kunt installeren?
 
Sinus-CC H96 Pro+ 4K Ultra HD tv box Android 7.1 S912 Ram3 GB Rom 32GB via Amazon.de gisteren besteld voor €84 en vandaag binnen, ben benieuwd.
 
Sinus-CC H96 Pro+ 4K Ultra HD tv box Android 7.1 S912 Ram3 GB Rom 32GB via Amazon.de gisteren besteld voor €84 en vandaag binnen, ben benieuwd.
Anders wij wel hou ons op de hoogte :)
 
Ik werd gewezen op deze topic voor het uitzoeken van een box voor IPTV. Ik neig zelf naar een MAG (schijnt het stabielste te zijn) maar ik wil graag weten of er nadelen zijn waar ik rekening mee moet houden. Kan je b.v. makkelijk wisselen naar een andere aanbieder als er 1 wegvalt? Ik wil gewoon eentje die weinig tijd vergt om in te stellen.
 
Ik werd gewezen op deze topic voor het uitzoeken van een box voor IPTV. Ik neig zelf naar een MAG (schijnt het stabielste te zijn) maar ik wil graag weten

of er nadelen zijn waar ik rekening mee moet houden. Kan je b.v. makkelijk wisselen naar een andere aanbieder als er 1 wegvalt? Ik wil gewoon eentje die weinig tijd vergt om in te stellen.
De MAG 352 is nu te koop 4K met dolby geluid.
 
160 harde euro's voor deze Mag ! Daar heb je bijna een Shield voor of 3
 
  • Like
Reacties: Spinix
Zoveel boxjes en dan geen top10 lijst compleet...Is er zoveel rommel op de mark te koop wat dit verklaart?
 
Zoveel boxjes en dan geen top10 lijst compleet...Is er zoveel rommel op de mark te koop wat dit verklaart?
dat heb jij helemaal correct ....er zijn maar een paar boxen die goed en stabiel draaien en waar gebruikers tevreden over zijn