Torrents streamen

G.Scholtens

Gevorderd
12 feb 2018
136
18
16
40
Aangezien ik geen enkele animatie film kan vinden in het Nederlands voor mijn kids. Vroeg ik mij af of ik niet torrents zelf dan downloaden en via kodi kan afspelen / streamen?

Zijn vast nog wel wat Torrentsites te vinden waar ik films met Nederlandse audio kan vinden.

Aangezien ik geen enkele animatie film kan vinden in het Nederlands voor mijn kids. Vroeg ik mij af of ik niet torrents zelf dan downloaden en via kodi kan afspelen / streamen?

Zijn vast nog wel wat Torrentsites te vinden waar ik films met Nederlandse audio kan vinden.

Torrent magnet in Realdebrid plakken en dan Gaia openen. Tools=>Downloads=>Realdebrid=>List en dan staat je film daar. Nu play stream kiezen.

• Like
Reacties: snoopdog
Als je direct de juiste torrents vind is het toch klaar?

Maar snelste manier is dus torrent downloaden en deze dus in RD plakken en via Gaia kan ik ze dan dus openen. Zou super zijn. Kan ik mijn dochter heel blij mee maken

Torrent downloaden met RD (de magnet in RD plakken), heb je ook geen vpn nodig. En als de film al cached is dan download ie in 1sec, maar dat zal niet snel het geval zijn met NL films.

Torrent downloaden met RD (de magnet in RD plakken), heb je ook geen vpn nodig. En als de film al cached is dan download ie in 1sec, maar dat zal niet snel het geval zijn met NL films.
Interessant dit. Je kan dus het adres van de Magnet link kopiëren naar real debrid? Waar in real debrid moet je deze invoeren. Heb even snel geprobeerd, maar rd zegt dan dat het adres niet klopt.

Vind dit een hele mooie optie als je binnen een add on geen geschikte bron kan vinden en je zelf wel weet dat deze er is.

Interessant dit. Je kan dus het adres van de Magnet link kopiëren naar real debrid? Waar in real debrid moet je deze invoeren. Heb even snel geprobeerd, maar rd zegt dan dat het adres niet klopt.

Vind dit een hele mooie optie als je binnen een add on geen geschikte bron kan vinden en je zelf wel weet dat deze er is.

In Realdebrid kies je torrents.
Schermafbeelding 2018-05-26 om 23.44.15.png
Vervolgens plak je de magnet link hierzo en klik je op convert,en onder in beeld zie je de vooruitgang.

Schermafbeelding 2018-05-26 om 23.42.26.png

In Gaia staat ie dan:

Schermafbeelding 2018-05-26 om 23.42.14.png

• Like
Reacties: Mij1982
Ik gebruik zelf Quasar om Torrents te streamen. Je hebt ook Quasar Burst nodig voor de providers. Misschien dat **** je kan helpen. (Excuus als ik dit niet mag doorlinken!). Het blijft natuurlijk wel een feit dat er gewoon weinig NL content te vinden is op via torrents. Ik denk dat Usenet meer NL content heeft (Denk aan de vroegere FTD tijden etc...)

Laatst bewerkt door een moderator: