Add-on Trakt down of aangepast ?

Espero

Expert
12 aug 2017
1.152
191
216
Naam
Trakt.tv
Categorie
Programma add-on
Jo, is trakt down of gecrasht, mijn hele collectie is weg in de app of is er iets gewijzigd in de app, want ik zie wel dat je nu ook aparte mappen kunt aanmaken die ook weer in de kodi video addons zichtbaar zijn...

De website en app van trakt tv is veranderd. Ik gebruik zelf de trakt app niet maar de app Moviebase icm trakt. En daar staan de films en series nog gewoon in. Synchroniseert met trakt.

Op Reddit oa lees je dat Kodi add ons, zoals bijvoorbeeld Umbrella met een update komen.

Er is niets weg, je add on moet eea aanpassen en updaten. Dus even wachten totdat je Kodi add on eea heeft aangepast aan de nieuwe versie van Trakt.tv.

• Like
Reacties: Shaman en Espero
De website en app van trakt tv is veranderd. Ik gebruik zelf de trakt app niet maar de app Moviebase icm trakt. En daar staan de films en series nog gewoon in. Synchroniseert met trakt.

Op Reddit oa lees je dat Kodi add ons, zoals bijvoorbeeld Umbrella met een update komen.

Er is niets weg, je add on moet eea aanpassen en updaten. Dus even wachten totdat je Kodi add on eea heeft aangepast aan de nieuwe versie van Trakt.tv.
Top bedankt voor de snelle reactie,

er Is dus wel iets verandert?

Ja als je inlogt op de website ziet het er wat anders uit.

"Trakt heeft in januari 2026 de nieuwe Trakt v3-app gelanceerd voor iOS en Android, met een volledig herontworpen, eenvoudigere en vloeiendere gebruikerservaring op een nieuw fundament. Deze grote update, die verschilt van de vorige versie, is bedoeld voor betere consistentie, maar heeft ook geleid tot wisselende reacties van gebruikers over de nieuwe interface."

Hier met Seren, lijkt alles nog gewoon te werken met Trakt, maar ik vind zowel de App als de site geen verbetering!

Trakt loopt voor groot deel weer goed, moest wel even wat weggevallen streams van de laatste weken er even handmatig inzetten maar is te doen, hopelijk komt het weer helemaal goed...

• Like
Reacties: B. web