U maakt gebruik van een Adblocker om advertenties te verbergen. Door dit soort programma's is het moeilijk om deze website in de lucht te houden, aangezien het tonen van advertenties de enige manier is om de hosting te betalen. Zou u voor deze site een uitzondering willen maken? We beloven dat je geen last zult hebben van de advertenties.
Klik hier om te zien hoe je je Adblocker uitschakelt. Je kunt ook een uitzondering maken voor onze website zodat je alleen op Kodi-Forum.nl advertenties te zien krijgt.
Bedankt voor uw medewerking. ❤️
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Afgelopen zondag kreeg ik het treurige nieuws medegedeeld dat onze geliefde @Lex (Johan) is overleden op 65 jarige leeftijd in zijn slaap.
Mijn condoleances gaan uit naar Johan's familie en iedereen die hem lief had.
Johan zette zich al sinds de oprichting in voor het forum, zijn gemis zal enorm zijn en is niet uit te drukken in woorden. Ik wil Johan bedanken voor alles wat hij voor ons en dit forum heeft betekend.
In de reacties is het mogelijk om afscheid te nemen van Johan, ook is het mogelijk om een kaart of bloemen op te sturen naar het correspondentieadres.
Laten we in de reacties Johan herinneren en de mooie momenten ophalen die we afgelopen jaren hebben gemaakt met z'n allen. Het forum en de leden betekende heel veel voor Johan.
Op verzoek van de familie heb ik gewacht met het plaatsen van dit bericht tot de advertentie in krant was geplaatst.
Treurig nieuws van Lex is toch schrikken, Lex zat er dicht op als er iets niet in de haak was op het forum, maar altijd fair.
Gecondoleerd aan de familie en nabestaanden
Ik ben erg geschrokken van dit verdrietige bericht.
Daarom wil ik mijn innige deelneming betuigen aan de familie, vrienden ,collega's en zijn kodiforumfamilie.
Ik zal zijn eerlijkheid en oprechte antwoorden nooit vergeten.
Wens de familie en nabestaanden veel sterke en gecondoleerd met jullie verlies . En rust in vrede Johan , en bedankt voor alles wat je deed op het kodi forum .