Trex IPTV

Ik heb een x96 mini. De tv heeft de eerste weken perfect en snel gewerkt. Nu was er een server update waarna ik de nieuwe 1.6 versie van de tv app niet meer werkende heb gekregen. Nu kreeg ik als advies ga even naar de play store, download daar even de app : trex IPTV opnieuw en het probleem is opgelost. Dus ik heb nu de 1.0 versie erop staan.
Nu werkt het weliswaar, maar het beeld hapert als een malle en is vaak niet te volgen. De app is ook niet meer te updaten via de play store.
Ik krijg er echt niks fatsoenlijks van gemaakt. Kan het zijn dat de oude 1.6 versie conflicten oplevert met de oudere 1.0 versie ? Heb al forced stop gedaan op de 1.6 dus deze draait dan niet mee op de achtergrond.
Ik wil liever de nieuwere app niet eraf halen omdat deze net ff iets gelikter liep vooraf. De reseller heeft deze app bij aankoop zelf geinstalleerd en ik gok via een eigen apk bestandje wat dus niet in mijn bezit is. Als ik dat apk bestandje nou eens kon vinden of dat de reseller me dat zou doorzetten was het probleem misschien helemaal opgelost.
Post automatically merged:



Ik kan nergens een portal adres vinden helaas. Ik kan alleen mijn mac adress vinden.
Ik kan de app gewoon nog vinden in de playstore.
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
 
deze app is aanmelden met username en password. Ik heb alleen een mac adress waar ik mee inlog.
A oké sorry dan kan ik je niet helpen maar bij die app staat wel een email adres bij mischien dat je daar wat mee kan? Anders denk ik dat je toch een andere leverancier moet zoeken.
 
deze app is aanmelden met username en password. Ik heb alleen een mac adress waar ik mee inlog.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar dat je inlogt met een macadres...jouw macadres is gekoppeld jij logt in met een
Als je in zou moeten loggen met een naam en ww dan zou je b.v het programma mac to m3u kunnen gebruiken waardoor je een naam en ww genereert wat aan je macadres is gekoppeld.(al is het maar om te proberen dit schiet ook niet echt op voor je)
Post automatically merged:

deze app is aanmelden met username en password. Ik heb alleen een mac adress waar ik mee inlog.
Ik kan trouwens beide downloaden is voor inloggen met macadres.
Je moet hem dan even via een usbstick installeren.
 
Laatst bewerkt:
Dat is natuurlijk niet helemaal waar dat je inlogt met een macadres...jouw macadres is gekoppeld jij logt in met een
Als je in zou moeten loggen met een naam en ww dan zou je b.v het programma mac to m3u kunnen gebruiken waardoor je een naam en ww genereert wat aan je macadres is gekoppeld.(al is het maar om te proberen dit schiet ook niet echt op voor je)
Post automatically merged:


Ik kan trouwens beide downloaden is voor inloggen met macadres.
Je moet hem dan even via een usbstick installeren.

helaas weet ik ook geen portal adres van mijn aanbieder. Ik heb alleen een mac adress gekregen en daar moet ik het helaas mee doen
 
helaas weet ik ook geen portal adres van mijn aanbieder. Ik heb alleen een mac adress gekregen en daar moet ik het helaas mee doen
Maar hoezo kan je een mac adres krijgen?
Een mac adres is toch apparaat gebonden en normaal gezien moet jij jou mac adres van jou apparaat door geven aan jou leverancier. En die activeerd het account op dat adres. Normaal gezien moet jij een link invoeren zo dat jij verbinding kan maken met de server.
 
ik heb inderdaad maar eens een mail de deur uit gedaan naar de ontwikkelaars van de app. Nu is natuurlijk de vraag of dit gaat werken.
Maar hoezo kan je een mac adres krijgen?
Een mac adres is toch apparaat gebonden en normaal gezien moet jij jou mac adres van jou apparaat door geven aan jou leverancier. En die activeerd het account op dat adres. Normaal gezien moet jij een link invoeren zo dat jij verbinding kan maken met de server.
als ik in moet loggen staat der alleen in beeld dat ik een mac adress moet ingeven. zoals hierboven al eerder gezegd is zal mijn mac adress dus zijn gelinked aan een username en ww. Dat heb ik dus niet en weet dus ook niet hoe ik bij de up to date app zou moeten inloggen.

Mijn reseller heeft nog altijd geen antwoord gegeven op mijn vragen en ik zie het gewoonweg donker in. Bij verkoop wordt gezegd binnen 48 uur zal altijd gereageerd worden, maar helaas moet ik tot de conclusie komen dat dit absoluut niet het geval is.
 
maar is deze aanbieder dan echt te vertrouwen? Ik heb er mijn bedenkingen erbij
De aanbieder TREX is wel te vertrouwen helaas is de reseller minder geloofwaardig nu.
Als je betaald hebt via Paypal dan zou ik even een "laatste" bericht doen naar de reseller en anders een geschil openen zodat je in ieder geval je geld terug krijgt en een andere leverancier kunt nemen die wel netjes de afspraken nakomt.
 
De aanbieder TREX is wel te vertrouwen helaas is de reseller minder geloofwaardig nu.
Als je betaald hebt via Paypal dan zou ik even een "laatste" bericht doen naar de reseller en anders een geschil openen zodat je in ieder geval je geld terug krijgt en een andere leverancier kunt nemen die wel netjes de afspraken nakomt.

tja dat is dus het probleem. Het vertrouwen is langzaam weg na die tijd. Ik heb weliswaar tv, maar dan wel met haperingen en vaak gewoon freezes. Bijkomend probleem. Ik ben een totale nieuweling op het gebied van IPTV aanbieders en ben dus dom bezig geweest door dit te kopen tijdens een jaarmarkt van deze beste man. Ja ik weet het dat is het domste wat je kan doen. Het was inderdaad niet slim om dit op een markt te kopen en cash af te rekenen, maar er waren meerdere die dit dus al langer van hem afnamen en die waren allemaal zeer tevreden. Dus met een beetje pech kan ik en fluiten naar mijn geld maar tevens ook fluiten naar een stabiele tv verbinding.
 
ah, ik wist niet dat je iptv op een jaarmarkt kon kopen? Ik dacht dat dat alleen online was?

Iedere reseller kan op de jaarmarkt gaan staan met een bordje "ALLE TV ZENDERS VOOR MAAR 80 EURO PER JAAR".
Met een beetje vlotte babbel trek je zo een hoop mensen binnen. Vindt dit niet eens zo'n gek idee eigenlijk ?
 
tja dat is dus het probleem. Het vertrouwen is langzaam weg na die tijd. Ik heb weliswaar tv, maar dan wel met haperingen en vaak gewoon freezes. Bijkomend probleem. Ik ben een totale nieuweling op het gebied van IPTV aanbieders en ben dus dom bezig geweest door dit te kopen tijdens een jaarmarkt van deze beste man. Ja ik weet het dat is het domste wat je kan doen. Het was inderdaad niet slim om dit op een markt te kopen en cash af te rekenen, maar er waren meerdere die dit dus al langer van hem afnamen en die waren allemaal zeer tevreden. Dus met een beetje pech kan ik en fluiten naar mijn geld maar tevens ook fluiten naar een stabiele tv verbinding.
Ja op de Zwarte Markt in Beverwijk staan ook zat van die tenten.
Maar even concreet je had versie 1.0 die heb je geupdate nee eigenlijk niet waar die heb je erbij geïnstalleerd..maar nu loopt het beeld te hakkelen ik vermoed je hardware maar kan me vergissen.
Mijn advies is toch om van de box de niet gebruikte app eraf te gooien.
Ik kan wel zeggen doe fabrieksinstellingen en begin vanaf scratch maar geen idee of er een officieel werkende Playstore op die box zit?
En de beide app's 1.0 en de laatste zijn gewoon via internet te downloaden je moet ze dan alleen even via een usbstick handmatig installeren.
 
aahzo, ik dacht dat dat niet legaal was. Bij ons op de zwarte markt doen ze regelmatig ook controles hoor
 
"die allochtonen hebben daar geen moeite mee.."
Wat probeer je hier te zeggen, dat die mensen DOM zijn...!!!

Er wordt hier op deze forum veel besproken en er zijn regels waar iedereeen zich aan dient te houden, maar discrimineren dat mag blijkbaar..
Op de zwarte markt zijn 98% van de kraampjes van "AUSLANDER" en de consumenten hiervan zijn ''WIT''....,voor het geval je het niet wist.

We moeten het met elkaar doen "AUSLANDER" of "WIT" je komt en niet omheen ook hier op deze forum dus laten wij allen letten op onze woordenkeus!!!
 
"die allochtonen hebben daar geen moeite mee.."
Wat probeer je hier te zeggen, dat die mensen DOM zijn...!!!

Er wordt hier op deze forum veel besproken en er zijn regels waar iedereeen zich aan dient te houden, maar discrimineren dat mag blijkbaar..
Op de zwarte markt zijn 98% van de kraampjes van "AUSLANDER" en de consumenten hiervan zijn ''WIT''....,voor het geval je het niet wist.

We moeten het met elkaar doen "AUSLANDER" of "WIT" je komt en niet omheen ook hier op deze forum dus laten wij allen letten op onze woordenkeus!!!
Nee ze doen alsof ze dom zijn en proberen er dan als het er op aan komt er onder uit te komen waar zoals jij zegt WIT de wet zogenaamd moet kennen en dus meestal wel de klos is
Post automatically merged:

Wie discrimineert wie kijk eerst maar eens in de spiegel
 
Laatst bewerkt:
"die allochtonen hebben daar geen moeite mee.."
Wat probeer je hier te zeggen, dat die mensen DOM zijn...!!!

Er wordt hier op deze forum veel besproken en er zijn regels waar iedereeen zich aan dient te houden, maar discrimineren dat mag blijkbaar..
Op de zwarte markt zijn 98% van de kraampjes van "AUSLANDER" en de consumenten hiervan zijn ''WIT''....,voor het geval je het niet wist.

We moeten het met elkaar doen "AUSLANDER" of "WIT" je komt en niet omheen ook hier op deze forum dus laten wij allen letten op onze woordenkeus!!!
Nee bedoel zeker niet te zeggen dat die mensen dom zijn...mijn familie bestaat zelf ook uit 80% allochtonen.En discrimineren daar doe ik al helemaal niet aan.
Maar heb je een andere bewoording voor "allochtonen" dan voor mij??Dan zal ik die in vervolg gebruiken zodat ik jou niet op je staart zal stappen.
Maar als ik zie wat mijn neefjes voor elkaar kunnen krijgen ten opzichte van mij ik heb helaas geen "kleurtje" en ja ze schamen zich er niet voor om hier gebruik van te maken en rustig te roepen Ich hab es nicht gewust..
 
  • Like
Reacties: Tommie65
Haha niet zo opwinden allemaal. Nu kom ik voor mijn werk op veel plaatsen en iptv staat bij 80 procent van de allochtonen wel op de kast.
Schotelantennes minder en minder. Nu denk ik ook wel dat veel van die mensen niet echt weten dat dit niet legaal is omdat ze er toch echt jaarlijks voor betalen. Natuurlijk houden sommige zich bewust dom maar dat zou ik ook doen. :)
 
  • Like
Reacties: dreamshare
Er wordt hier op deze forum veel besproken en er zijn regels waar iedereeen zich aan dient te houden, maar discrimineren dat mag blijkbaar..
Wij herkennen ons niet in dat geschetste beeld .
Discriminatie in alle mogelijke vormen wordt door ons niet getolereerd en zo snel mogelijk verwijderd.
 
  • Like
Reacties: jovo1963