• Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Tutorial] Tool: Eigen Playlist Aanpassen

Plenkske

Moderator
Medewerker
Leuk bevonden
672
UNDER CONSTRUCTION

De tool zelf vind je hier: https://kodi-forum.nl/threads/tool-eigen-playlist-aanpassen.853/

EPA_Logo_kleiner.jpg

Per tabblad zal ik hier de mogelijkheden van de tool uitgebreid uitleggen. In de tool zelf zit ook uitleg, maar ik kan me voorstellen dat die niet altijd 100% duidelijk is.

Het is handig om eerst naar de instellingen te gaan. Als je deze meteen goed zet dan heb je hier meteen profijt van in de andere tabbladen. Instellingen worden uiteraard opgeslagen zodat deze meteen weer goed staan bij het herstarten van de tool.

In dit tabblad...

In dit tabblad...

In dit tabblad...

Laatst bewerkt:
Leuk bevonden
1
Hoi Plenske,
Ik zal blij zijn als deze tutorial helemaal bijgewerkt is. Ik krijg het niet voor mekaar.
Ik doe iets fout? Maar wat.
Groetjes Karl.

Plenkske

Moderator
Medewerker
Leuk bevonden
672
Ja ik moet hier echt een keer tijd voor vrijmaken ;)
Ik heb je ondertussen geholpen in je PM

Leuk bevonden
1
Jammer dat dit een doodlopend spoor is !
Het programma maakt inderdaad een mooie aangepaste lijst en dan is het voor mij over.
Ik had hier toch wel een beetje meer uitleg verwacht.
Er wordt geschreven dat je na aanpassen de lijst moet opslaan en dan zou ik willen weten onder welke naam en op welke locatie.
En als ik ga updaten bij mijn IPTV aanbieder hoe hou ik dan mijn eigen favorieten lijst bij het draaien van Kodi of Perfect Player??
Welke naam en locatie waar de lijst geplaatst moet worden?

Groeten, Piet

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
3.074
Het programma maakt inderdaad een mooie aangepaste lijst en dan is het voor mij over.
Er wordt geschreven dat je na aanpassen de lijst moet opslaan en dan zou ik willen weten onder welke naam en op welke locatie.
En als ik ga updaten bij mijn IPTV aanbieder hoe hou ik dan mijn eigen favorieten lijst bij het draaien van Kodi of Perfect Player??

Groeten, Piet
De site van Plenkske kan mogelijk je daarbij behulpzaam zijn
Om deze link te bekijken moet je ingelogd zijn.

Leuk bevonden
1
Nee Lex, helaas niet Plenske verwijst naar deze tutorial maar zo als je zelf kan zien is hij niet verder gekomen
dan UNDER CONSTRUCTION.

Plenkske

Moderator
Medewerker
Leuk bevonden
672

Groeten, Piet
Kan het zijn dat ik contact met je heb gehad per mail ?
Bij het opslaan van de lijst kies je dus zelf een naam en locatie.
Vervolgens zal je de lijst in je apparaat moeten zetten waar je mee kijkt.

Voor verdere vragen, graag per mail via [email protected]

Gelijkwaardige Onderwerpen