Hallo, Meindert
Mijn naam is niet Lex, maar Internet naam Justin23 (Lex gaf even een duimpje onderaan mijn berichtje, omdat ik jou van dienst wilde zijn, Lex is de beheerder van dit mooie forum, maar dat even terzijde.
1. Ik neem aan dat je het stroomadaptertje hebt aangesloten op uw box.
2. Ook zal u het internet stekkertje erin geplugd hebben, het zogenaamde RJ45 stekkertje (voor het Internet dus).
3. Aan de achterzijde zit ook een platte aansluiting, dit is de HDMI uitgang, die sluit je aan op een poort van uw TV
(neem aan dat u ook zo'n poortje op uw tv heeft.) (kijk even wat er bij dat poortje op uw TV staat (bijv. 1,2 0f 3), straks makkelijk om op uw TV deze poort op te roepen.
4. Als alles is aangesloten, pakt u de afstands-bediening van uw TV waar u via instellingen, of aparte toets (input) kunt kiezen op welke poort u wilt afstemmen, kies de poort waar u de stekker hebt ingeplugd, (bijvoorbeeld 3), als hij daar op staat, zou het zichtbaar moeten zijn, zoniet druk dan 1 keer linksbovenin op de afstands bediening van uw nieuwe Beelink box, even wachten, en vrij snel verschijnt het logo van Beelink, met iets later een doodshooft waar de ogen van kleur veranderen, nog even wachten, hij is aan het opstarten, als dat klaar is krijg je het menu van Android, waar je dan via de Google Playstore Kodi kunt downloaden en installeren.
Een goede tip ! hoop dat u de mogelijkheid hebt om een goede VPN beveiligde verbinding te maken, zodat bepaalde instanties u niet kunnen volgen, want streamen met sommige inhoud die niet helemaal legaal is, mag niet.
Private Internet Acces (PIA is zo'n service), maar dat geheel aan u, er zijn er meer.
Tevens zit bij uw afstands bediening een klein stekkertje, deze moet ook in uw boxje gestoken worden, een zogenaamde USB input, anders werkt uw afstands bediening niet. (van de Beelink Box.)
Hoop dat dit u even opweg heeft geholpen,
Suc6, Justin23