Upgrade naar kodi 17.3 met een android 4.4.2

Ariearjan

Forumlid
17 jun 2017
10
0
1
36
Beste,

Na lang zoeken kwam ik er achter hoe je de nieuwe versie van kodi kon installeren terwijl je kodi 4.4.2 gebruikt. Dit heb ik vanavond gedaan.
Alles installeren ging vlekkeloos en ook convenant kon ik vinden. Echter heb ik meerder films af proberen te spelen en ik krijg bij elke film of serie een schokkend beeld. Kan dit verholpen worden, zo ja dan hoor ik dat graag van jullie.

Groet,
Arjan
 
Beste,

Na lang zoeken kwam ik er achter hoe je de nieuwe versie van kodi kon installeren terwijl je kodi 4.4.2 gebruikt. Dit heb ik vanavond gedaan.
Alles installeren ging vlekkeloos en ook convenant kon ik vinden. Echter heb ik meerder films af proberen te spelen en ik krijg bij elke film of serie een schokkend beeld. Kan dit verholpen worden, zo ja dan hoor ik dat graag van jullie.

Groet,
Arjan
Mogelijk heb je hier wat aan
 
Volgens mij kom je met Android (4.4.2) Jarvis niet verder dan Kodi 17.0, updaten naar b.v 17.4 is niet mogelijk, heb dit ondervonden met Mygica
 
Had je hier even gezocht dan had je uw antwoord sneller. Ftmc of spmc
https://kodi-forum.nl/threads/wat-is-spmc-voor-android-spmc-vs-kodi.3248/
Ik zelf weet zo niet welke van die 2 beter is, hopelijk kan iemand hier antwoord op geven en even reageren op dit topic met de verschillen.
Volgens mij kom je met Android (4.4.2) Jarvis niet verder dan Kodi 17.0, updaten naar b.v 17.4 is niet mogelijk, heb dit ondervonden met Mygica
Op Android 4.4 krijg je Kodi 17 niet werkend. (Tot Kodi 16 alleen) Dan zou je FTMC moeten nemen.
 
Beste,

Na lang zoeken kwam ik er achter hoe je de nieuwe versie van kodi kon installeren terwijl je kodi 4.4.2 gebruikt. Dit heb ik vanavond gedaan.
Alles installeren ging vlekkeloos en ook convenant kon ik vinden. Echter heb ik meerder films af proberen te spelen en ik krijg bij elke film of serie een schokkend beeld. Kan dit verholpen worden, zo ja dan hoor ik dat graag van jullie.

Groet,
Arjan
Nu weten we nog altijd niet welke versie je gebruikt
 
Goedemorgen,

Na super tevreden te zijn en het geinstalleerd te hebben start mijn box helaas niet meer op. Wat kan ik doen hij doet het helemaal niet meer.
Ik gebruik de OTT TV BOX 4XCPU 4XGPU Android Tv Box met Android 4.4.2.
 
Goedemorgen,

Na super tevreden te zijn en het geinstalleerd te hebben start mijn box helaas niet meer op. Wat kan ik doen hij doet het helemaal niet meer.
Ik gebruik de OTT TV BOX 4XCPU 4XGPU Android Tv Box met Android 4.4.2.
misschien dat je dit eens kunt proberen nu je box niet meer opstart

https://kodi-forum.nl/threads/libreelec-voor-android-armlogic-boxen.2739/

want ik heb even gekeken en jij hebt in je box een Chipset van Amlogic s905 Quad core Cortex A53

horen wel of het is gelukt

succes
 
  • Like
Reacties: Spinix