- 8 jan 2017
- 28
- 7
- 6
Hoi bouwers/kenners
Ik heb vandaag voor het eerst zelf Kodi op mijn rp3 gezet. Flink aan het prutsen geweest natuurlijk maar werkt echt goed! De uitleg was prima. Dank daarvoor!
Ik heb echter nog wel 67 vraagjes maarrrr ..... ik zal beginnen met mijn 1e.
Ik had hiervoor Kodi 16 (voorgeïnstalleerd) met iptv. Met Kodi 17, nadat ik iptv er weer heb opgezet is het beeld weer als een
.
Alleen het zoeken/overschakelen naar een andere zender is wat anders c.q. lastig. Ik heb nog geen epg (inmiddels wel mailtje verzonden om dit aan te vragen). Met Kodi 16 kon ik als ik aan het kijken was drukken op de knop 'terug' op de afstandsbediening en kwam ik weer in de zenderlijst. Nu moet ik het via bovenkant scherm naar de zenderlijst. Is er misschien een andere manier? Of maar wachten totdat ik epg heb?
Ik heb vandaag voor het eerst zelf Kodi op mijn rp3 gezet. Flink aan het prutsen geweest natuurlijk maar werkt echt goed! De uitleg was prima. Dank daarvoor!
Ik heb echter nog wel 67 vraagjes maarrrr ..... ik zal beginnen met mijn 1e.
Ik had hiervoor Kodi 16 (voorgeïnstalleerd) met iptv. Met Kodi 17, nadat ik iptv er weer heb opgezet is het beeld weer als een
.Alleen het zoeken/overschakelen naar een andere zender is wat anders c.q. lastig. Ik heb nog geen epg (inmiddels wel mailtje verzonden om dit aan te vragen). Met Kodi 16 kon ik als ik aan het kijken was drukken op de knop 'terug' op de afstandsbediening en kwam ik weer in de zenderlijst. Nu moet ik het via bovenkant scherm naar de zenderlijst. Is er misschien een andere manier? Of maar wachten totdat ik epg heb?