[Verwijderd] ***NLNetflixSkin***

Dit stond al een poosje in de wachtkamer ;) maar ik moet zeggen het wachten is beloond want het ziet er allemaal zeer fraai uit.
Bedankt voor je energie die je er weer in hebt gestoken (y)

Wat ik mij nu afvraag haalt hij die films nu uit meer addons of uit een enkele bijv. Covenant of iets dergelijks?

Werkt perfect, bedankt weer voor de moeite!! Één vraagje.. ondanks het koppelen van real-debrid aan rebirth, worden er geen real-debrid links weergegeven bij het openen van een film/serie..

• Like
Reacties: Slikt
Ik heb even snel gekeken en als voorbeeld wonderwoman gepakt. Dit is het resultaat.

E3E00BDF-F5E5-4EA0-8BDA-C365D20758B5.png
Het kan zijn dat je een film hebt gekozen welke geen rd streams heeft.

• Like
Reacties: Infada
Dan ga ik kodi verwijderen en het nog een keer proberen want bij mij begint de eerste link van Wonder Woman bij HASTHD, ondanks dat Rebirth aangeeft dat ik RB geathoriseerd heb.. Kijken of dat werkt, bedankt voor je snelle reply!

• Like
Hoi Slikt, even een vraag deze werkt zeker alleen via de betaal versie van real-debrid of is dat niet nodig?

Nee hoor,zonder rd heb je genoeg streams.Maar met rd heb je wel meer betere streams;) beetje afhankelijk welke media je kiest.

Nee hoor,zonder rd heb je genoeg streams.Maar met rd heb je wel meer betere streams;) beetje afhankelijk welke media je kiest.
OKe alleen moet ik dan opzoek naar een andere addon ivm de rd die jij hier boven aan gaf? als ik het goed begrijp.

De addon die met deze skin werkt is rebirth,andere gaan niet werken ivm de snelkoppelingen die in de skin verwerkt zijn.

Zal het even stap voor stap uitleggen. Deze skin werkt alleen icm met de addon Rebirth zoals in begintopic ook staat beschreven. Deze addon heeft juist de geweldige eigenschap dat er veel streams zonder Rd worden gevonden. Echter krijg je meer streams als je er RD erbij neemt.

Zal het even stap voor stap uitleggen. Deze skin werkt alleen icm met de addon Rebirth zoals in begintopic ook staat beschreven. Deze addon heeft juist de geweldige eigenschap dat er veel streams zonder Rd worden gevonden. Echter krijg je meer streams als je er RD erbij neemt.
Oke bedankt voor de uitleg duidelijk nu! ;)

• Like