Vragen : Netflix lay-out maken in Kodi.

Is het ook mogelijk om hier TV in te krijgen.

TV krijg k wel aan de linkerkant, maar ik kan de pvr client niet vinden om als widget te krijgen.
PVR iptv is wel geinstalleerd.

heb deze tutorial ook gebruikt en werkt prima, dank daarvoor....maar ik heb de widget zover doorlaten lopen dat ie naar mijn films en mijn series gaat die trakt.tv bijhoudt, gebruik neptune rising als addon maar krijg bij films maar de helft van de posters wraps te zien en bij series wel alle poster wraps, kan dat aan trakt liggen?
als ik de skin terug zet en dan neptune opstart en naar mijn trakt gegevens ga krijg ik wel alle poster wraps te zien mijn films, beetje raar

Als je een build hebt geinstalleerd, kun je daarna nog terug naar je oude build ?
Ik wil wat builds gaan testen, maar wil wel terug kunnen naar wat ik nu heb.
Ik hoop dat ik hier een helder antwoord op kan krijgen.:thanks:

Als je een build hebt geinstalleerd, kun je daarna nog terug naar je oude build ?
Tip: ik gebruik daar een tweede box voor waar je dan lekker mee kunt stoeien :)

• Like
Reacties: Renemans
Helder antwoord is > nee

Dat id zeker helder, maar tevens teleurstellend. Bedankt voor je heldere uitleg ?

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Tip: ik gebruik daar een tweede box voor waar je dan lekker mee kunt stoeien :)

Ik heb hier nog een boxje staan, de panther pro, die ik nu over heb nadat ik de gelukkige bezitter ben van een Nvidia shield tv 16 gig ? dus me vandaag maar eens verdiepen in de builds ? Mocht ik het dan toch niks vinden kan ik het toch altijd nog helemaal opnieuw installeren ?

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Van je oude build een backup maken, doe zelf de map kodi copie-paste. En dan kun je deze map altijd terug zetten na het testen.

• Like
Reacties: Renemans
Ik heb even gekeken Lex, maar om deze te installeren heb je wel Facebook nodig :cautious: Zijn er nog andere builds die jij kunt aanbevelen ?
De communicatie verloopt daar inderdaad via FB maar dat wil niet zeggen dat je daar niet de wizard installer kunt binnenhalen via een zoekmachine .

Hoi @Slikt , ik ben de instellingen in deze lay-out aan het aanpassen naar placenta. Hoe krijg ik bij het film zoeken (als je naar links klikt en in een rijtje komt met keuze instellingen), dat ik ga zoeken binnen placenta ipv covenant. Zelfde geld voor de optie om naar de instellingen van placenta te gaan ipv covenant.
Thanks alvast!

Kan het zijn dat je een andere Netflix bedoelt? Die jij normaal gebruikt heeft deze optie wel namelijk?

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Edit: Ben druk bezig om deze tutorial en de NetflixSkinBuild naar een V2 te maken. Dan is het niet meer dat je afhankelijk bent van 1 addon voor je gewenste media.
In deze versies V2 kies je je media en dan selecteer je met welke addon je de media wilt kijken.Net andersom,mbv metallic (y)

Laatst bewerkt: