Ook dat maar jij hebt het toch maar maar mooi gefliktDank je, komt voor al door jou duidelijke uitleg
Ik krijg het wel zover, alleen hij wil de pvr niet openen.
Helder antwoord is > neeAls je een build hebt geinstalleerd, kun je daarna nog terug naar je oude build ?
Ik wil wat builds gaan testen, maar wil wel terug kunnen naar wat ik nu heb.
Ik hoop dat ik hier een helder antwoord op kan krijgen.![]()
Tip: ik gebruik daar een tweede box voor waar je dan lekker mee kunt stoeienAls je een build hebt geinstalleerd, kun je daarna nog terug naar je oude build ?
Helder antwoord is > nee
Tip: ik gebruik daar een tweede box voor waar je dan lekker mee kunt stoeien![]()
Kijk dat bedoel ik en voor je panther zijn er nog wel interessante builds om testen! zoek maar eens op XvBMC
Van je oude build een backup maken, doe zelf de map kodi copie-paste. En dan kun je deze map altijd terug zetten na het testen.Als je een build hebt geinstalleerd, kun je daarna nog terug naar je oude build ?
Van je oude build een backup maken, doe zelf de map kodi copie-paste. En dan kun je deze map altijd terug zetten na het testen.
De communicatie verloopt daar inderdaad via FB maar dat wil niet zeggen dat je daar niet de wizard installer kunt binnenhalen via een zoekmachine .Ik heb even gekeken Lex, maar om deze te installeren heb je wel Facebook nodigZijn er nog andere builds die jij kunt aanbevelen ?