VTMGO addon in kodi

Met een computer of laptop dit bestand downloaden.

Dat bestand kan je instaleren vanuit Kodi.

Ga naar add-ons. Vervolgens naar rechts boven klik je op : installeer vanaf zip

Vervolgens ga je naar de map waar het bestand opgeslagen is.

Bij kodi op een Raspberry kan je het bestand op een usb stick zetten en met bovenstaande manier installeren.

• Like
Reacties: cometoluc
sorry het werkt wel maar als men in een menu zoals filmen gaat krijg ik een error als ik een subcategorie in probeer te gaan.

Kan iemand de juiste addon doorsturen naar mij aub. Dank op voorhand

@cometoluc , hallo beste kijk je wel uit met wat je post op het internet. Loop je berichten eens na !!!!! . Echt. En wat de addon betreft is gewoon geduld hebben.

Er is een nieuwe versie van de addon , versie 1.4.4+matrix.1 . Deze staat in de kodi repo onder video addons .
Thanks it seems to work again. Thank you @micaelarnouts for helping us out again
[automerge]1709056088[/automerge]
Thanks @micaelarnouts for helping us out again and again

@micaelarnouts

Sorry for asking as you do so much for us but is it possible to see in vtmgo on kodi to put something that one can see of a movie support streams

Best regards

@micaelarnouts

Sorry for asking as you do so much for us but is it possible to see in vtmgo on kodi to put something that one can see of a movie support streams

Best regards
@cometoluc ik ben niet de heer Arnouts , maar een forumlid hier . Je kun je vraag eens proberen op github . Met vriendelijke groet James .

• Like
ik heb 2 identieke installaties draaien op 2 verschillende pc's. De ene met W10 en de andere met W11. Op de W10 pc doet VTMGO het vanavond niet en op de andere pc doet ie het wel. Iemand een idee waar dit aan kan liggen misschien?

@cobra_gerard Zou kunnen dat op Windows 10 widevine ontbreekt. Makkelijkst is Retrospect er op zetten uit de Kodi repo. En Widevine installeren via Retrospect > instellingen > met de InputStream Adaptive Helper.

• Like
Reacties: cobra_gerard
@cobra_gerard Zou kunnen dat op Windows 10 widevine ontbreekt. Makkelijkst is Retrospect er op zetten uit de Kodi repo. En Widevine installeren via Retrospect > instellingen > met de InputStream Adaptive Helper.
hallo bedankt, ga ik dat eens proberen.
[automerge]1709299330[/automerge]
hallo bedankt, ga ik dat eens proberen.
Net geinstalleerd maar dat lost het probleem ook niet op, krijg op W10 bij de live streams een vtmgo error

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: B. web
@cobra_gerard Ok, je hebt het over identieke installaties. Als je het als een back up had geïnstalleerd, zou je het eens kunnen verwijderen en opnieuw installeren uit de kodi repo. Het issue staat ook nog open op github. Eventueel op github melden dat live op Windows 10 bij jou een error geeft.

• Like
Reacties: cobra_gerard
Hallo,

Wat is de nieuweste versie van VTMGO aub? en grag een link om het te vinden?

Danku

Mijne is versie vtmgo1.4.3, kodi 19.3 windows 7 32bit maar kan daar niets kiezen inbuiten mijn menu; en kanalen , live streams werken niet en als men in films gaat geeft kun ik ik in het submenu maar vanaf ik in een kategorie ga voor vb. niewe filmskrijg ik altijd een error en bevriest mijn pc

@cometoluc Je zou Kodi om te beginnen eens kunnen updaten naar Kodi 20.5. Of oude Kodi verwijderen en alles opnieuw installeren. In de Kodi repo is vtm go 1.4.4 dan beschikbaar. Windows 7 wordt ook al een hele tijd niet meer ondersteund. Soms is het nog mogelijk om er windows 10 of 11 op te zetten.

• Like
@cometoluc Je zou Kodi om te beginnen eens kunnen updaten naar Kodi 20.5. Of oude Kodi verwijderen en alles opnieuw installeren. In de Kodi repo is vtm go 1.4.4 dan beschikbaar. Windows 7 wordt ook al een hele tijd niet meer ondersteund. Soms is het nog mogelijk om er windows 10 of 11 op te zetten.
Dankuwel. ik heb de addon geinstalleerd uit de repo en werkt weer.dankuweek

• Like
Reacties: B. web