Waarom lopen films niet lekker?

Vulptereen

Forumlid
21 nov 2024
14
3
6
37
Beste forum leden,

Ik had kodi op een chinees set topbox staan(Vontar),dat werkte voor geen meter, continue bufferen.
Nu heb ik kodi(libre elec)op een Rasp Pi5 staan en nu is het nog steeds klote.
Ik gebruik The Crew en real Debrid, maar loopt voor geen meter.
Ik zit draadloos aan het internet vast, maar ik heb het ook bedraad geprobeerd, maar hetzelfde verhaal.
Wat doe ik fout, want bij een vriend van mij loopt het als een raket(op een Vontar)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ben nu onderhand wel moedeloos.

Mvg,

Vulptereen

In je eerdere topic staan al heel veel tips. Destijds al geadviseerd om ipv The Crew andere add ons te proberen. The Crew krijgt geen updates meer, wordt niet meer onderhouden.
Probeer eens Fen Light AM of Umbrella.

Verder kan je eens testen zonder VPN, een andere DNS gebruiken, bijvoorbeeld cloudflare.

• Like
Reacties: Arjan E.
Hoi,

Krijg het niet voor elkaar, Fen, Fen light en umbrella werken allemaal niet.
Vindt wel de films, maar beginnen dan met spelen en stoppen na 4 seconden en dan is het over met de pret.
Dit ligt toch niet aan bekabeld of draadloos internet?
Ik wordt er echt hopeloos van, waarom kan dit zo moeilijk zijn, moet toch niet zo ingewikkeld zijn.

Je hebt ook Coco scrapers nodig, even googlen op "Best Kodi Addons". Dan zie je daar de actuele add ons. En er wordt stap voor stap uitgelegd hoe je Coco scrapers en real debrid moet instellen.

• Like
Vindt wel de films, maar beginnen dan met spelen en stoppen na 4 seconden en dan is het over met de pret
Over welke resolutie praten we hier? 720p , 1080p of 2160p? Want hoe hoger de resolutie en onbekabeld des te meer je stream er mee stopt. De vontar is geen hi-tec box . In principe zou 720p of 1080p het prima moeten doen.

• Like
Goedemorgen,

Dank jullie wel voor alle hulp en reacties.
De Vontar heb ik al een tijdje niet meer ik gebruik nu een Rasp Pi5 met 16 gig werk geheugen.
Het probleem is inmiddels opgelost.
Ik heb nu een utp kabel in z’n kont geduwd en alles loopt als een trein, gewoon te weinig snelheid draadloos.

Goedemiddag,

Ik heb gister Fen geïnstalleerd samen met real debrid en coco scrapers.
Als ik een film aan klik krijg ik de melding “geen stream”
Doe ik nog iets fout?
@Vulptereen Maar weer even verder in je bestaande topic...

Ik had genoemd: "Probeer eens Fen Light AM of Umbrella." Die hebben namelijk een fix ontvangen voor Real Debrid. Een aantal andere add ons hebben geen fix voor Real Debrid en werken sinds november 2024 niet meer. Mogelijk geldt dat ook voor Fen, waar de ontwikkelaar mee is gestopt.
Fen Light wordt inmiddels voortgezet door een andere ontwikkelaar onder de naam Fen Light AM. Nog veel gebruikers hebben Fen Light en voor verdere updates kun je eenvoudig overstappen naar Fen Light AM.

Seren werkt overigens prima met RD als je de fix installeert zoals beschreven staat bij seo-michael 💡