Wat is nu een hele goede iptv player

In mijn woonkamer kijk ik via een Formuler Z11 kastje en in mijn slaapkamer gebruik ik op een android Tv "IPTV BLINK PLAYER" , ik heb veel iptv apps uitgeprobeerd op android voor mij komt BLINK PLAYER als de beste uit de test qua beeld,overzicht en zenders kan op volgorde gezet worden

BLINK PLAYER is een app , een gratis app is natuurlijk wat beperkte dan een IPTV box.
Formuler Z11 heeft een ingebouwde app ( mytvonline 3 ) is wat prijzig maar wel de moeite waard, Enige nadeel van Formuler Z11 Netflix kan niet op geïnstalleerd worden ook niet sideloaden.

Provider: Ik heb een abonnement van 6 mnd lopen to 25-12 bij Watch4k, ik heb GEEN hapering of vastlopen gehad ,die gasten zijn betrouwbaar en op whatsapp reageren zij erg snel zijn Nederlanders.
Ik ga wel overstappen naar IPTVtune alleen omdat Watch4k 1 buitenlandse kanaal niet heeft.
Ik ben niet naar IPTVtune gegaan omdat Tune heeft geen logo's alle zenders zijn blanco om via een app te kijken maakt dit niet zoveel uit maar via Formuler Z11 is het handig om de logo's van de zenders te zien.
Ik heb een 3 maanden abonnement genomen bij Trendyscreen en tot nu toe ben ik erg tevreden mee,met crypto betaald en binnen 20 minuten kon ik inloggen en kijken,echt een aanrader eerst een test genomen van 24 uur.
Trendyscreen is Zweeds denk ik ,persoonlijk denk ik dat het beter is om een Provider te nemen uit een ander land omdat hier in Nederland zitten de fiod er bovenop.

Glorieforce quatro top beter als de shield
Het grote verschil tussen de Formuler Z11 en alle andere Android/Iptv boxen is MYTVOnline3 app.
MYTVOnline3 is voor Iptv ontworpen en MYTVOnline3 app draait alleen op de Z11.
Het is mogelijk om meerdere accounts toe te voegen en op het startscherm alleen favoriete zender met logo laten tonen ( mits iptv provider zender logo's heeft).
Veel mogelijk met de Z11 en de afstandsbediening heeft 7 vrije knoppen.
Let er op bij aanschaf van een Z11,keuzen uit 2 verschillende afstandsbedieningen ir of bt.

Bijlagen

• IMG-20231230-WA0003.jpg
    IMG-20231230-WA0003.jpg
    272,7 KB · Weergaven: 19
  • IMG-20231230-WA0002.jpg
    IMG-20231230-WA0002.jpg
    310,8 KB · Weergaven: 19
Al dit lezende kan ik alleen maar zeggen na diverse zaken getest te hebben dat een Nvidia shield pro met TiviMate een super sterke/stabiele combinatie is.

Al dit lezende kan ik alleen maar zeggen na diverse zaken getest te hebben dat een Nvidia shield pro met TiviMate een super sterke/stabiele combinatie is.
Ik heb een Shield gehad ingeruild voor een Z11, beiden zijn top apparaten.
Er zijn veel apparaten die je kan combineren met een app om iptv te kunnen kijken is die apparaat ( Shield) speciaal gebouwd voor Iptv? Nee.
Zelfs met de nieuwe kpn Tv+ kastje en een oude Tv kan je zonder problemen iptv kijken omdat op Tv+ kan je ook een iptv app Installeren.
Voordeel van kpnTv+ je hebt geen extra box of smart tv nodig en zo kan je blijven combineren.
Ongeacht welke combinatie, je hebt ook nog altijd met een provider te maken ,wat zit in het pakket van afgenomen abonnement, de een provider is de ander niet.