Welke app kan ik downloaden in Kodi om een iptv te kunnen bekijken

Wat voor een mediaspeler heb je? Misschien nog steeds de Raspberry pi? dan zou je Kodi iptv simple client kunnen proberen. Zie hieronder voor info:
...
"Kodi IPTV Simple Client is uitsluitend bedoeld voor live tv-zenders en radio, en niet voor on-demand-content."

Je zou kunnen aangeven welke mediaspeler je hebt en welke iptv apps je hebt geprobeerd. Misschien heeft iemand dan nog wat meer tips voor jou.

Als je een Android TV mediaspeler hebt, dan gebruiken de meesten een app zoals TiviMate of Smarters Pro.

Wat voor een mediaspeler heb je? Misschien nog steeds de Raspberry pi? dan zou je Kodi iptv simple client kunnen proberen. Zie hieronder voor info:
Die Kofi simply client heb ik gedaan en alles ingevuld maar de pvr manager was aan het draaien maar hij bleef op 0% staan , nu las ik over blokkade etc ?

Ja sinds december vorig jaar is Amazon er mee bezig apps te blokkeren. Wat gebruikers soms doen om dit te voorkomen is bijvoorbeeld updates van Amazon blokkeren of men gebruikt een tool app cloner. De door app cloner gekopieerde apps worden door Amazon dan niet meer herkend en kun je blijven gebruiken. Andere optie is vervangen door een Android mediaspeler.

"Amazon blokkeert sinds eind 2025 actief apps op Fire TV-sticks die worden geassocieerd met illegale streaming en piraterij (IPTV), vaak via updates in samenwerking met de anti-piraterijcoalitie ACE. Deze blokkades treffen ook via sideloading geïnstalleerde apps en vertonen een pop-up die het openen verhindert. Een VPN biedt hierbij geen oplossing."

ACE slaat kleine slag: Illegale IPTV geweerd van HDMI-stick
Je zou een Android TV mediaspeler kunnen kiezen. De Google TV Streamer is een goede keuze en krijgt ook updates naar nieuwe Android TV versies. Kost momenteel €89 bij Amazon of Mediamarkt.

Je zou Tivimate en een dns changer zoals purple dns kunnen proberen eventueel een vpn deze bied proton gratis aan.

Providers blokkeren op bepaalde protocollen en iptv is er in alle vormen ook volstrekte legale dus het zou moeten werken.