Welke app voor LG TV.

Petrox

Gevorderd
24 mrt 2022
61
10
6
31
Heb sinds kort zo'n LG OLED TV tegen de muur hangen. Heb IPTV smarters probeerd maar werkt niet echt top. In LG app store kan hoop andere IPTV app's vinden maar geen tijd om ze allemaal te testen. En rest van het gezin wilt 'gewoon' tv kijken. Maar welke app raden jullie aan?
 
Let er ook op dat de app ondertiteling ondersteund op LG, dat is nog wel eens een lastig verhaal.
 
zoek maar eens op duplexplay-activate hier op het forum,,deze post is van een jaar geleden en ik heb deze week weer verlengt op deze site ,,werkt nog steeds
 
Ik heb ook een LG (geen Oled), en ik heb al behoorlijk wat apps getest, maar Nanomid geeft bij mij een top beeld (mits je een goede provider gebruikt)
Ik heb deze app gekocht, ik meen voor net geen 10 euro.
Met IPTV Smarters kan ik op de LG geen subs kiezen.
 
Hallo, wie kan mij helpen?
Als ik bij duplex app op mijn lg tv ondertieling kies bij films of series speelt huj paar aeconden af en dan geet hij fout aan en dan begint hij weer vanaf begin dit probleem was er eerst niet
 
Ik heb wel in de gaten dat ik nooit een lg-smart tv moet kopen,lees heel vaak hier de diverse problemen met apps enz.
Maar ikzelf maak eigenlijk op al mijn tv,tablet enz gebruik van XCIPTV en soms ook weleens Xstream play.
Deze twee zijn gratis en verversen heel snel.
Maar ik weet niet wat jullie er verder mee willen.
 
Heb sinds kort zo'n LG OLED TV tegen de muur hangen. Heb IPTV smarters probeerd maar werkt niet echt top. In LG app store kan hoop andere IPTV app's vinden maar geen tijd om ze allemaal te testen. En rest van het gezin wilt 'gewoon' tv kijken. Maar welke app raden jullie aan?
televizo en DEV iptvplayer uit de playstore
 
Heb altijd ott+ gebruikt maar die word al 2 jaar niet meer geupdate.
En zie ook dat als er andere audio of subs zijn deze ook niet meer lekker pakt. Nanomid ook geprobeert maar deze is ook al 2 jaar out of running. Nu is er een nieuwe smarters pro en deze lijkt voor nu wel goed en de beste. Alleen is wel ff wennen i.v.m het interface. En jammer dat alles betaald is voor die tv's