Welke box heeft de voorkeur?

Ben overgestapt van een shield met tivimate naar rtx quatro glorieforce wat wereld van verschil
In de zin van? Misschien wat onderbouwen? Ben wel een beetje benieuwd eigenlijk..

Kodi sneller beter..
IPTV sneller (tivimate werkt ineens nog beter)
Netflix sneller beter
Audio beter (meer bestand formaten ondersteund)

• Like
Reacties: sudo en MRmister
Een soort van nvidia shield kloon zonder Dolby Vision en Android TV , vp9 met max 24fps geen upscaling. . Wacht wel op een nieuwe nvidia shield over twee jaar (2026). Maar als je er blij mee bent, veel plezier ermee. 👍

• Like
Reacties: sudo
Ja dat heb ik gezien inderdaad. Bedankt voor de info maar voor mij persoonlijk geen issue.
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een paar weken de nieuwe xsarius 3+ ultra aangeschaft. Super streamer. Ik kijk eigenlijk alleen IPTV. Hiervoor had ik een Xsarius Avant 2 was ik tevreden mee, maar deze xsarius 3+ Ultra heeft veel meer voordelen. Oa Bluetooth ab, wat veel makkelijker werkt.
Bovendien mijn verbinding met de portal gaat supersnel! veel sneller dan Avant2.
Vloeiend beeld, prima.
Nu hebt ik 1 vraag waar ik niet uitkom.
Als ik de streamer uitzet dan moet ik eigenlijk vaak( bijna altijd)als ik hem weer aanzet verbinding maken met de portal.
Niet erg, maar beetje storend.
Kan ik, net als bij de Avant 2, niet gelijk IPTV krijgen als ik hem aanzet?
Misschien iets met de instellingen?
Alvast bedankt!

Je kan toch instellen dat hij bij opstarten of reboot een bepaalde app opstart? Als ik mijn Xsarius Pure2+ aanzet heb ik direct tv. Ik gebruik wel Tivimate want de default PremiumTV player is waardeloos.

Alvast bedankt voor je reactie.
En wat betreft Tivimate: op zich ben ik tevreden met de ( nieuwe) Premium + app van xsarius.
Hij is wel mooier geworden in vergelijk met de Avant 2
In Tivimate kun je instellen dat deze opstart bij boot of reboot. Geen idee of dat ook bij de PremiumTV app mogelijk is want die gebruik ik niet meer.

Toch maar niet eerst slapen, de Pure2+ zojuist besteld. Zie net dat ik de Xiaomi inmiddels ook alweer 4 jaar en 2 maanden heb draaien dus een update naar Android 11 gaf de doorslag. De Xiaomi gaat terug in zijn doos en blijft als backup mocht de Xsarius ooit de geest geven 😉👍
De Xsarius Pure2+ draait net geen jaar en heeft vanavond de geest al gegeven. Ongelooflijk wat een rommel, morgen de leverancier maar contacteren ivm garantie. Ik vermoed overigens dat de adapter de geest heeft gegeven en hopelijk niet de box. Zo een spijt dat ik die Xsarius vorig jaar heb gekocht maar het is niet anders. De 5 jaar oude MiBox S weer uit de doos getrokken, aangesloten en hoppetee alles werkt probleemloos. Mochten er nog mensen een Xsarius overwegen doe het maar niet, koop maar een Shield dan ben je beter af.

• Grappig
Reacties: MRmister
De Xsarius Pure2+ draait net geen jaar en heeft vanavond de geest al gegeven. Ongelooflijk wat een rommel, morgen de leverancier maar contacteren ivm garantie. Ik vermoed overigens dat de adapter de geest heeft gegeven en hopelijk niet de box. Zo een spijt dat ik die Xsarius vorig jaar heb gekocht maar het is niet anders. De 5 jaar oude MiBox S weer uit de doos getrokken, aangesloten en hoppetee alles werkt probleemloos. Mochten er nog mensen een Xsarius overwegen doe het maar niet, koop maar een Shield dan ben je beter af.
Tsja, zo zie je maar weet..

• Like
Reacties: Streamer
Wacht nog even.
Deze maand ( juni 2024 ) brengt BuzzTV een nieuwe krachtige Android TV Box op de markt.
De Powerstation 6.
Kijk maar even of het wat voor jou is.

Groet Longshadow.