Welke build heeft iemand

Deraadsheer

Gevorderd
7 jun 2017
89
70
6
60
Ben eigenlijk wel benieuwd welke Build iemand nou gebruikt. Ik zelf gebruik No limits Magic (Adult)

You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
 
Geen idee, ergens deze week waarschijnlijk. Gebruik hem nu voor eigen gebruik, dus zal eerst alle Trakt/Real-Debrid dingen weg moeten halen, want anders hebben andere mensen die settings ook.
Een build aanbieden met bepaalde addons is niet zonder risico!! Dat is oa de reden dat de NL builds offline zijn gegaan. Maar ben benieuwd welke opties je hebt om dit te gaan doen:)
 
  • Like
Reacties: Lex
Maar het zijn voornamelijk Nederlandse builds die offline gaan toch? Heb zelf een Engelse build zonder Nederlandse add-ons en had wel is vaker vroeger mijn build op Ares wizard gezet met 16.000 downloads. Nooit problemen mee gehad.
 
Nou dat laatste is ook niet meer mogelijk doordat bepaalde instanties steeds meer handhavend te werk gaan, en waar een poosje geleden een begin is gemaakt in ons eigen land.
 
Zal er dit weekend even naar kijken. Is wel handig inderdaad
Als je dit doet dan verwijder je in Kodi in de map addons de addons die spinix bedoelt. In userdata=>addon data laat je deze staan,dat zijn de instellingen van de addons en die heb je nodig anders doen al je snelkoppelingen in de build het niet meer.
 
  • Like
Reacties: Spinix en A_rjen
Als je dit doet dan verwijder je in Kodi in de map addons de addons die spinix bedoelt. In userdata=>addon data laat je deze staan,dat zijn de instellingen van de addons en die heb je nodig anders doen al je snelkoppelingen in de build het niet meer.

Haha dankjewel, Maar heb wel vaker een build gemaakt. De skin zit trouwens wel in addons, dus die verwijder ik niet. Maar bedankt
 
  • Like
Reacties: Spinix en Slikt