welke player voor iptv?

eurostar

Gevorderd
26 okt 2017
52
11
6
65
Welke player gebruiken jullie om de streams van Wesopro af te spelen? Ik heb de wesoproplayer geprobeerd maar vind dan geen info over het getoonde programma. Als ik de smarttv app gebruik heb ik dit wel. Ik heb ook al de kodiplayer geprobeerd ( die is dan weer goed voor het geluid,maar ook geen epg) Heb ook al geprobeerd met de iptv simple client maar dat vind ik nogal omslachtig en ook traag.
Ik werk met een Beelink gt1 Ultimate

thx

Welke player gebruiken jullie om de streams van Wesopro af te spelen? Ik heb de wesoproplayer geprobeerd maar vind dan geen info over het getoonde programma. Als ik de smarttv app gebruik heb ik dit wel. Ik heb ook al de kodiplayer geprobeerd ( die is dan weer goed voor het geluid,maar ook geen epg) Heb ook al geprobeerd met de iptv simple client maar dat vind ik nogal omslachtig en ook traag.
Ik werk met een Beelink gt1 Ultimate

thx
Tivimate vind ik zeer goed heb er ook al een paar getest maar val steeds terug op Tivimate en voor 5€ en een klets per jaar heb je premium en bijna elke maand updates dit weekend is de 2.0 uitgekomen en werkt super, zou zeggen download hem eens......

• Like
Reacties: Slikt en The Brook
TiViMate...... ?.....tot nu toe de Beste welke ik geprobeerd heb....
Ik gebruik ook Weso Pro ( al een jaartje ) en moet zeggen bevalt goed, alleen de laatste 2 maanden geen EPG / Info
Even wachten wat Ernst uit zijn grote toverhoed te voorschijn haalt , wacht met spanning af.

Laatst bewerkt:

Kijk eens wat een mooi forum ;)

Tivimate vind ik zeer goed heb er ook al een paar getest maar val steeds terug op Tivimate en voor 5€ en een klets per jaar heb je premium en bijna elke maand updates dit weekend is de 2.0 uitgekomen en werkt super, zou zeggen download hem eens......

Ik heb deze ook eens geprobeerd en ik had gisteren geen gesproken klank op een bepaalde zender... voor de rest ziet die er wel goed uit,maar ik zag iets van 21€ per jaar??

Ik heb deze ook eens geprobeerd en ik had gisteren geen gesproken klank op een bepaalde zender... voor de rest ziet die er wel goed uit,maar ik zag iets van 21€ per jaar??
Klopt je kan hem aankopen voor altijd, of jaarlijks een bijdrage betalen. Ik heb voor het 2de gekozen en kijk na een jaartje hoe hij evolueerd kwa updates enzo en desnoods koop ik de lifetime ;)

• Like
Reacties: Aggie

TiViMate kost +/- € 5,50 Per jaar, of eenmalig +/- € 21,00 Euries.... ?

Gebruik sinds kort de gratis versie van tivimate, welke voordelen zijn er met de betaalde versie?

Gebruik sinds kort de gratis versie van tivimate, welke voordelen zijn er met de betaalde versie?

Voordelen met premium:
  • Support for multiple playlist
  • Favorite management
  • Customizable TV guide update intervals
  • Customizable panels transparency and timeout.
  • Manual channels sorting
  • Turning on last channel on start
  • Autoframe rate (AFR)
  • and much more
  • Tegenwoordig ook multi screen geen idee of dat alleen met premium is btw..

• Like
Reacties: Slikt
Ik kan nergens vinden waar je tivimate moet betalen voor premium account
De voordelen voor mij waren meerdere aanbieders kunnen ingeven en epg bronnen en de shieldfix al weet ik niet zeker of die niet in de gratis versie zat.
Geen spijt van tot nu toe

• Like
Reacties: Slikt
Ik heb een firestick daar heb je geen playstore

Unlocking Premium on Fire TV devices

1. Install TiviMate Companion app from Google Play on your phone:

https://play.google.com/store/apps/details?id=ar.tvplayer.companion

If you don't have Android device with Google Play, you can use BlueStacks emulator.

2. Create an account in TiviMate Companion app and buy the subscription

3. Install TiviMate app on Fire TV device by sideloading apk from this link:

https://www.mediafire.com/file/s9th4nmzlu73m49/tivimate_2003.apk/file

4. Launch TiviMate and go to Unlock screen

5. Login with your TiviMate account

6. Activate the device

​

The app has autoupdate feature so you will no longer need to sideload apk. The app checks if the new version is available once per day. Also you can manually check the new version in Settings -> About.

Laatst bewerkt:
hoe dan want hij geeft er maar 5
en hoe want heb er voor betaald 1 jaar

kun je het bv op pc meer zeten of op mijn telefoon

hoe dan want hij geeft er maar 5
en hoe want heb er voor betaald 1 jaar

kun je het bv op pc meer zeten of op mijn telefoon

Helaas TiVimate is alleeen voor Android TV.
Maar ik heb het ergens op de "ToDo lijst" zien staan bij de maker " u/AlexR_15 ", dus wachten tot hij een aangepaste versie heeft gemaakt.