Werkende ondertitel addons

Espero

Expert
12 aug 2017
1.157
191
216
Zijn er nog goed werkende ondertitel programmas dezer dagen voor Kodi, er zijn nogal wat addons te vinden maar werken hebben ze totaal geen zin meer in lijkt wel

Zelf maak ik nog steeds gebruik van a4kSubtitles en van open subtitles.com en open subtitles.org die werken ook met de nieuwe kodi.
Bij de open subtitles is wel een kwestie van registreren op desbetreffende site en die ook in kodi aan te gebruiken.
Bij dat wat ik wilde zien werkte de ondertiteling goed .

Ja deze bovenstaande gebruikte ik ook maar die zijn behoorlijk in gebreke laatste tijden, a4k heeft geen nut meer is deels zelfde als opensub...com rest addons in deze addons werken niet meer en .opensub..org is passe, mss ligt dit ook aan de video addons, ik gebruik weer kodi 19 met umbrella, v.w vele problemen me de nieuwe updates op Shield, en The Crew wil me laten betalen voor subs via vage website...

Ja deze bovenstaande gebruikte ik ook maar die zijn behoorlijk in gebreke laatste tijden, a4k heeft geen nut meer is deels zelfde als opensub...com rest addons in deze addons werken niet meer en .opensub..org is passe, mss ligt dit ook aan de video addons, ik gebruik weer kodi 19 met umbrella, v.w vele problemen me de nieuwe updates op Shield, en The Crew wil me laten betalen voor subs via vage website...
Toen ik mijn reactie zonet schreef werkten alle drie subs perfect en ik gebruik deze al tijden .
Maar heb jij in de addons ook aangegeven welke sub programma jij wilt gebruiken met inloggegevens en wacht woord

Zekers, maar ik denk dat zolang ze er op staan zijn er geen problemen, zoals gebruikelijk, is wss ook hier zo dat eenmaal opnieuw geïnstalleerd dan komen er problemen

Even een testje gedaan.

Krijg via de website van opensubtitles.org meer resultaat dan bij .com, zou je niet verwachten...
[automerge]1716543424[/automerge]
Welke van a4ksubtitles geen nog resultaat van onderstaande

Addic7ed
BSPlayer
OpenSubtitles
Podnadpisi
Subscene

Laatst bewerkt:
Ik heb momenteel alleen Umbrella geïnstalleerd op K21 en gebruik exclusief opensubtitles.com.
Krijg dagelijks de correcte subs onder een serie of film.

Ik krijg nergens meer een ondertiteling gebruikers naam en wachtwoord ingevoerd en aangemeld maar wil niet lukken

Ik krijg nergens meer een ondertiteling gebruikers naam en wachtwoord ingevoerd en aangemeld maar wil niet lukken
opensubtitles org..? Al omgezet naar com account? Je hebt een opensubtitles. com account nodig. Zie hier:
Vanaf heden moet je registreren voor OpenSubtitles .com, je hebt voortaan een account nodig van OpenSubtitles .com. Daarmee krijg je een aantal ondertitelingen gratis per 24 uur. Het aantal gratis, 5, 10 of 20, is nog wat onduidelijk. Zo te zien krijg ik als ik inlog op de gratis account van OpenSubtitles .com maximaal 20 ondertitelingen gratis per 24 uur. Meer ondertitelingen per 24 uur kan als je VIP member wordt.
Voor ondertiteling kan je: a4kSubtitles gebruiken. Daar staat ook hoe je dit kan installeren.
Als je a4kSubtitles gebruikt en daarin de OpenSubtitles wil gebruiken moet je voortaan je inlog gegevens invoeren in de instellingen van a4kSubtitles voor OpenSubtitles.

opensubtitles org..? Al omgezet naar com account? Je hebt een opensubtitles. com account nodig. Zie hier:

Ja ook gedaan maar het werkt nu kodi opnieuw geïnstalleerd en werkt nu perfect bedankt voor je reactie

• Like
Reacties: B. web