Toen ik mijn reactie zonet schreef werkten alle drie subs perfect en ik gebruik deze al tijden .Ja deze bovenstaande gebruikte ik ook maar die zijn behoorlijk in gebreke laatste tijden, a4k heeft geen nut meer is deels zelfde als opensub...com rest addons in deze addons werken niet meer en .opensub..org is passe, mss ligt dit ook aan de video addons, ik gebruik weer kodi 19 met umbrella, v.w vele problemen me de nieuwe updates op Shield, en The Crew wil me laten betalen voor subs via vage website...
opensubtitles org..? Al omgezet naar com account? Je hebt een opensubtitles. com account nodig. Zie hier:Ik krijg nergens meer een ondertiteling gebruikers naam en wachtwoord ingevoerd en aangemeld maar wil niet lukken
Vanaf heden moet je registreren voor OpenSubtitles .com, je hebt voortaan een account nodig van OpenSubtitles .com. Daarmee krijg je een aantal ondertitelingen gratis per 24 uur. Het aantal gratis, 5, 10 of 20, is nog wat onduidelijk. Zo te zien krijg ik als ik inlog op de gratis account van OpenSubtitles .com maximaal 20 ondertitelingen gratis per 24 uur. Meer ondertitelingen per 24 uur kan als je VIP member wordt.
Voor ondertiteling kan je: a4kSubtitles gebruiken. Daar staat ook hoe je dit kan installeren.
Als je a4kSubtitles gebruikt en daarin de OpenSubtitles wil gebruiken moet je voortaan je inlog gegevens invoeren in de instellingen van a4kSubtitles voor OpenSubtitles.
Ja ook gedaan maar het werkt nu kodi opnieuw geïnstalleerd en werkt nu perfect bedankt voor je reactieopensubtitles org..? Al omgezet naar com account? Je hebt een opensubtitles. com account nodig. Zie hier:
Hoe a4kSubtitles op Kodi te installeren
a4kSubtitles is een add-on voor ondertitels met meerdere bronnen die de volgende bronnen ondersteunt: Opensubtitles,Subscene,Podnadpisi, BSPlayer en Addic7ed. Het haalt ondertitels uit al die bronnen, waardoor het de beste service voor ondertitels is. U hoeft de gebruikersnaam en het wachtwoord voor OpenSubtitles niet in te voeren om ondertitels uit deze bron te halen. Bovendien kan a4kSubtitles automatisch de beste ondertiteling voor een film of tv-programma downloaden, wat een groot voordeel is voor elke Kodi-gebruiker...