Wie gebruikt slimboxtv

Het ziet eruit en klinkt als een ROM waarin het een en ander is voorgeïnstalleerd. Weet niet of het door de ontwikkelaar ook onderhouden wordt. Nadeel is vaak dat het helemaal dichtgetimmerd is qua software. Dus dat je er zelf weinig meer mee kan. Weet niet of dat hier ook het geval is. Ben er zelf geen voorstander van.
 
Wat dan wel gebruiken
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken. En weet ook niet precies wat je met de box wilt gaan doen. Wat op zich best wel belangrijk is om te weten.

Als jij aangeeft wat je precies wilt en wat je budget is dan zijn er hier best wel leden die jou kunnen adviseren.

Maar ik zou in ieder geval wegblijven bij dat goedkope Chinese spul
 
waarom weg blijven van dat chinees spul?
Het is iemand waarmee ik via mail communiceer die zo een toestel gekocht heeft en er dit gaat laten opzetten.
Hij gaat mij op de hoogte houden
Ik zoek iets om op termijn mijn aan cable cutting te doen en mss te betalen voor iptv.
En gebruik nu serviio om films te streamen van pc naar TV
Bij iptv en kodi kan ik ook terug kijk tv gebuiken
 
Laatst bewerkt:
Dat de software, als de box te warm wordt, niet meer soepel draait.
 
Wat dan wel gebruiken
Ik zou zeker niet zo'n merkloos boxje kopen en er dan een ander operating system op installeren. Als je al een box hebt met de juist hardware is dit een leuke optie om te testen of het zo beter draait, maar nieuw kopen om er dan mee te knutselen is meer iets voor de hobbyist.

Koop gewoon een mi box, Chromecast met Google tv of fire tv stick. Een fortuin kosten deze niet, en ze werken gewoon.
 
  • Like
Reacties: B. web
@Dominique DB de Firestick heeft dan weer het nadeel dat er geen Google Playstore geïnstalleerd is. Apps installeren vergt dus wat handigheid. Dan lijkt me de Google Chromecast een betere optie.
 
Misschien eerst eens de eerder gestelde vragen beantwoorden.

Ik kan niet in jouw portemonnee kijken. En weet ook niet precies wat je met de box wilt gaan doen. Wat op zich best wel belangrijk is om te weten.

Als jij aangeeft wat je precies wilt en wat je budget is dan zijn er hier best wel leden die jou kunnen adviseren.
 
  • Like
Reacties: B. web
Maar kan kodi ook overweg met iptv en terugkijken
Waarom is een nvidea shield pro over kill.
Wat raden jullie dan aan ?
 
Laatst bewerkt:
Maar kan kodi ook overweg met iptv en terugkijken
Waarom is een nvidea shield pro over kill.
Wat raden jullie dan aan ?

Een shield is geen overkill, geloof me.

Deze Nvidia boef doet echt alles wat je van 'm verwacht.