Wifi laat iptv niet door

klinker

Gevorderd
9 aug 2020
124
11
16
58
Goedeavond allemaal

Wie kan mij helpen
Ik heb iptv mat het internet thuis laat hem niet door op mijn mobiel via data wil maar via wifi niet
Wie heeft dit ook gehad en op kunnen lossen ik heb kpn als provider en mijn net werk met tp link deco's
Help
Groetjes Klinker

Mobiel internet heeft een ander ip adres dan internet thuis via WiFi. Kan je hier checken: https://www.ip-adres.nl
En een tijdje geleden wilde je ook nog VPN gebruiken. Dan heb je ook weer een ander ip adres. Zal je denk ik moeten vragen aan je iptv provider. Misschien even uitleggen dat je nu ook via een ander ip adres gebruik wil gaan maken.

Mobiel internet heeft een ander ip adres dan internet thuis via WiFi. Kan je hier checken: https://www.ip-adres.nl
En een tijdje geleden wilde je ook nog VPN gebruiken. Dan heb je ook weer een ander ip adres. Zal je denk ik moeten vragen aan je iptv provider. Misschien even uitleggen dat je nu ook via een ander ip adres gebruik wil gaan maken.
Klopt B web toen werkte het nog het is een bepaalde lijnen die het op mijn wifi niet doet

Voor Dns veranderen wordt bedoeld via een app op je mediaspeler waarmee je tv kijkt. Op mijn mediaspeler gebruik ik bijvoorbeeld de app Purple DNS. Het is maar net welke app je kan vinden in de Google Playstore. Je kan het in ieder geval eens proberen of dat het oplost.
En 1.1.1.1 is Cloudflare. Is met zo'n app eenvoudig in te stellen.

Je schrijft "toen werkte het nog", wat bedoel je daarmee? Probeer duidelijk te omschrijven wat er is veranderd en of je nu wel of niet VPN gebruikt.

Laatst bewerkt:
Meld gewoon bij je iptv provider dat je achter vpn zit heb je niks geen last van verschillende ip adressen dat je geblokkeerd wordt.

Goedemorgen allemaal
ik ben er achter warom het iptv niet door laat ik heb surfshark die wil hem niet doorlaten nu ga ik om te testen vpn nederland en die werkt wel wie heeft dat ook of ligt het aan de instelling en Joe stel je dat in
Hoor het graag

Groetjes Klinker