- 11 nov 2020
- 7
- 1
- 6
- 66
Hallo allemaal, na installatie van OSMC (eigenlijk dus KODI) op een PI 3b+ wilde ik Youtube addon installeren. Eerst werkte dat niet, vanwege eigen API keys maar dat is nu opgelost. Nu werkt de addon, maar nog niet zoals ik had gehoopt. De video's die ik heb bekeken krijgen een indicatie (bolletje onder de thumbnail) maar dit wordt niet opgeslagen in mijn profiel. Dus als ik op een andere apparaat naar YT ga en een lijst te zien krijg, zie ik dezelfde aanbevelingen maar als 'nog niet bekeken'. Ook als ik naar 'geschiedenis' ga zie ik niet mijn op Kodi bekeken videos. Als ik echter een video '?' wordt dit wel gesynchroniseerd. Ik ben dus goed ingelogd in Kodi lijkt het. Enig idee waarom 'geschiedenis' niet wordt gesynchroniseerd?
NB. de reden dat ik op deze manier YT will kijken (via mijn PI3+) is dat ik dan geen reclames meer geserveerd krijg van Google. Op de pc is dat makkelijk op te lossen door de 'hosts' file te tweaken, maar op een Samsung Blu-ray speler kun je die truc niet toepassen. En sinds kort hebben wel ook midroll ads, waardoor het kijken naar YT eigenlijk niet meer aantrekkelijk is (voor mij).
NB. de reden dat ik op deze manier YT will kijken (via mijn PI3+) is dat ik dan geen reclames meer geserveerd krijg van Google. Op de pc is dat makkelijk op te lossen door de 'hosts' file te tweaken, maar op een Samsung Blu-ray speler kun je die truc niet toepassen. En sinds kort hebben wel ook midroll ads, waardoor het kijken naar YT eigenlijk niet meer aantrekkelijk is (voor mij).