- 22 jan 2025
- 105
- 53
- 16
- 66
ik heb api. youtube werkte altijd goed maar nu kan ik geen trailers meer afspelen vanuit mijn bibliotheek.
Hoe bevestig ik dat ik geen robot ben?
Hoe bevestig ik dat ik geen robot ben?
@rich-67 Ok je kan de beta versie proberen, maar kan ingewikkeld zijn om het aan de praat te krijgen. Sommigen moeten meerdere keren in en uitloggen en je hebt kans dat het dan nog niet werkt. Zie ook instructies voor API en OAuth credentials.
Andere optie is de YouTube add on uitschakelen en verwijderen. En de alternatieve YouTube for Trailers Kodi add on gebruiken. Dan heb je geen API nodig. De instructies daarvoor staan op de site van Matt Huisman, zie hierboven voor de links. YouTube for Trailers werkt alleen voor trailers en heeft recent nog een update gekregen. Voor andere Youtube video's kan je dan beter de app gebruiken of de alternatieve app SmartTube.
Als je het bestand, plugin.video.youtube-7.2.0+beta.4.leia.1.zip hebt gedownload met Downloader. Dan ga je naar Kodi en in plaats van installeer van repository, kies je installeer van zip bestand en blader je naar het zip bestand:
De Downloader map staat in je Download map. Als je daar een repo .zip bestand hebt staan ga je naar >
Add-ons installeren via een zipbestand > Externe opslag > Download > Downloader en kan je de zip installeren binnen Kodi.
Zie ook:
![]()
Updated instructions for creating an API key and OAuth credentials · Issue #1095 · anxdpanic/plugin.video.youtube
First ensure that you have updated to the latest version of the addon, available here: https://github.com/anxdpanic/plugin.video.youtube/releases/ The current latest version is v7.4.2 Then follow t...github.com
Local send ook even geïnstalleerd. Kende ik nog niet.
Ok, je download het zip bestand en je weet zeker dat het van onderstaande pagina is en het juiste bestand? En je moet het niet installeren met de Downloader app maar via Kodi. Kan het ook zijn dat je die parceren melding krijgt, maar dat het bestand wel gewoon in je download map nu staat?
![]()
Release v7.2.0+beta.4 · anxdpanic/plugin.video.youtube
v7.2.0+beta.4 Fixed Fix repeated subtitle queries/prompts #1056 Fix always using video playlist even for audio items Improve error handling and http server shutdown/restart #1056 Changed Disable...github.com
Als het niet lukt via Downloader app kan je het zip bestand ook eerst op je smartphone downloaden en sturen naar je Android TV met bijvoorbeeld LocalSend of send files to tv app:
Local send ook even geïnstalleerd. Kende ik nog niet.
Maar is het zelfde principe als wat @mrmiyagi al aanhaalde
Send files to (gebruik ik zelf altijd)
![]()
Send files to TV - Apps op Google Play
Verstuur eenvoudig bestanden naar uw Smart TV-android vanaf uw mobiel of vanaf uw computerplay.google.com
Of als je YouTube for trailers Kodi add on gaat gebruiken dan hoef je niet te downloaden maar alleen maar een repository in Kodi te maken.
Ik heb het zelf ook even geprobeerd met de Downloader app. Maar krijg diezelfde parseren foutmelding en het zip bestand komt niet binnen. Wordt op de een of andere manier geweigerd.Ik ga t straks even uittesten. Alvast bedankt![]()
Ik heb het gedownload. Nu alleen de lokatie zien te vinden op mijn TV. Het ging net even te snel@rich-67 op Android TV moet je de app rechten van Send files to tv ook op Toestaan zetten.
Je kan proberen op je smartphone in de instellingen van apps de cache van Send Files to tv te wissen. Daarna opnieuw proberen.
Klopt, het is zeker een heel gedoe maar weet je….. het werkt met de beta-versie@rich-67 waarschijnlijk staat het in de download map. Via Kodi kan je het installeren.
Ik heb zelf niet een api aangemaakt, vond het teveel gedoe. Mocht het niet lukken dan staan hier meer tips:
Forum Kodi.tv YouTube
Dat is ook mooi geregeldHèhè, eindelijk gelukt, v.w problemen met de afhankelijkheden, na deze handmatig te installeren in de youtube for trailers werken de trailers weer en alles mooi zonder YT api, dus geen gedoe hiermee
trailers kijk ik nu via SlyGuy Trailers, werkt voor films en voor Series !!!Jammer, toch bedankt.