YoutubeKidsNL

Ik zit hier in Thailand met kleine kinderen (kleinkinderen) en die vinden het allemaal schitterend, maar helaas voor hun is dit bijna allemaal in het Nederlands en daar hebben ze later in hun leven niets aan.

Nu is mijn vraag, bestaat er ook een youtubekids in het Engels, dan leren ze spelenderwijs al een beetje Engels en daar hebben ze later in hun verdere leven heel veel aan, want hier spreekt bijna niemand Engels en de Engelse les op de scholen is zeer slecht, ze zoeken hier dan ook naarstig naar leraren Engels, liefst met een Engelstalige achtergrond en de nodige papieren.
 


 
Nu YouTube kids NL geüpdatet naar versie 2.0 nu nog meer en mooier en beter

Mocht de update niet lukken alles verwijderen en op nieuw toevoegen
 
  • Like
Reacties: Lex
Dank je de kinderen genieten ervan. (y)

Vraagje , op mijn Mecool BBX2 Pro (Kodi 17.6) boxen krijg ik m niet geïnstalleerd, breekt af met melding Error afhankelijkheid script.module.universalscrapers versie 1....

exact de zelfde installatie (zelfde volgorde) doe ik op mn andere boxen zonder problemen alleen de deze BBX2 boxen verdomt tie het (op beide).

mocht je/iemand een idee hebben dan is het meegenomen.

fijn weekend allen
 
Dank je de kinderen genieten ervan. (y)

Vraagje , op mijn Mecool BBX2 Pro (Kodi 17.6) boxen krijg ik m niet geïnstalleerd, breekt af met melding Error afhankelijkheid script.module.universalscrapers versie 1....

exact de zelfde installatie (zelfde volgorde) doe ik op mn andere boxen zonder problemen alleen de deze BBX2 boxen verdomt tie het (op beide).

mocht je/iemand een idee hebben dan is het meegenomen.

fijn weekend allen

wat fijn dat de kids er van genieten

om het probleem om te lossen kun je het volgende doen

even alles verwijderen inclusief de repo
daarna de de repo instaleren via de link en dan de addon weer installeren
en dan moet het weer werken
hopelijk snap je wat ik hiermee bedoel
 
  • Like
Reacties: barry666 en Lex
@mschaper, denk dat je repo even opnieuw bekeken moet worden kerel. De universal scrapers zijn verhuisd naar de git. Je addon.xml van je repo, addons.xml en addons.xml.md5 even checken en updaten. Anders kan/gaat je repo problemen geven. ?
 
  • Like
Reacties: barry666
Dank je de kinderen genieten ervan. (y)

Vraagje , op mijn Mecool BBX2 Pro (Kodi 17.6) boxen krijg ik m niet geïnstalleerd, breekt af met melding Error afhankelijkheid script.module.universalscrapers versie 1....

exact de zelfde installatie (zelfde volgorde) doe ik op mn andere boxen zonder problemen alleen de deze BBX2 boxen verdomt tie het (op beide).

mocht je/iemand een idee hebben dan is het meegenomen.

fijn weekend allen

@barry666 als het goed is moet je hem nu weer gewoon kunnen instaleren
 
@mschaper en @TGR6.6.6 , perfect bedankt 'works like a charm' again (y)

Wel raar dat hij op mn MiBox zonder problemen installeerde en alleen op de Mecool boxen issues gaf (enig verschil is Android TV en normaal Android wat het zal meteen zal verklaren waarschijnlijk :unsure: )....
 
  • Like
Reacties: mschaper
@mschaper en @TGR6.6.6 , perfect bedankt 'works like a charm' again (y)

Wel raar dat hij op mn MiBox zonder problemen installeerde en alleen op de Mecool boxen issues gaf (enig verschil is Android TV en normaal Android wat het zal meteen zal verklaren waarschijnlijk :unsure: )....
Kan het zijn dat je op de Mibox de universal scrapers al had staan toen je de addon installeerde? En op je Mecool niet? Als je de scrapers al had staan dan installeerde hij namelijk wel. En als je ze niet hebt staan probeert de addon deze te downloaden en lukt dan niet en krijg je de fout melding die je eerder aangaf. Anders kan ik het ook even niet verklaren.
AndroidTV of normaal android maakt geen verschil.
 
Eigenlijk niet, ik heb dit weekend eindelijk al mn 4 boxen een nieuwe schone Kodi install gegeven (waren nog op Kaosbox)... en daarna alle boxen op dezelfde manier in dezelfde volgorde (Autist :sneaky:) geïnstalleerd.
Met de clean install van Kodi is het bijna onmogelijk dat de scrapers er al in stonden...

Anyhow, bedankt voor het meedenken, ik denk met jouw tip naar @mschaper en zijn snelle reactie is het probleem opgelost.
Waarvoor dank
 
Eigenlijk niet, ik heb dit weekend eindelijk al mn 4 boxen een nieuwe schone Kodi install gegeven (waren nog op Kaosbox)... en daarna alle boxen op dezelfde manier in dezelfde volgorde (Autist :sneaky:) geïnstalleerd.
Met de clean install van Kodi is het bijna onmogelijk dat de scrapers er al in stonden...

Anyhow, bedankt voor het meedenken, ik denk met jouw tip naar @mschaper en zijn snelle reactie is het probleem opgelost.
Waarvoor dank


Graag gedaan @barry666 mogen je kindjes er maar flink van genieten en alle verzoekjes zijn welkom dan ik kijken of ik ze toe kan voegen
 
  • Like
Reacties: barry666 en Lex
Top werk kerel. Voor iedereen met kinderen, installeer deze addon! ? @mschaper heeft de laatste tijd erg zijn best gedaan op deze addon en hem tot het dak toe gevuld met de beste nl youtube content voor de kids. ??
 

Bijlagen

  • Screenshot_20180411-185013.png
    Screenshot_20180411-185013.png
    867,7 KB · Weergaven: 17