Ziggo Go app Android TV

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Omdat het storm liep in het volgende topic:

heb ik besloten om van dit topic een verzamel topic te maken over alles wat met de Ziggo Go app voor Android TV te maken heeft.
Ziggo is momenteel aan het met een Ziggo Go app voor Android TV, mensen die zich hebben aangemeld -momenteel niet meer mogelijk- kunnen gebruik maken van deze test versie. Deze test versie was ook uitgelekt op internet maar is even later weer geblokkeerd door Ziggo. Klanten hebben echter een van de app weten te maken zodat mensen met een Ziggo account alsnog gebruik konden maken van de app. (Je dient hiervoor een geldig Ziggo account te hebben, gratis kijken zonder Ziggo account is dus NIET mogelijk).

Momenteel zijn de volgende locaties bekend om de onofficiële app te downloaden:

Je moet deze app sideloaden, lees hier hoe je dat kunt doen.

Mochten jullie meer locaties hebben dan kunnen jullie deze hier delen ?

You must be registered for see images attach


Screenshots van de app:

You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach



Voor meer informatie over deze app kun je dit topic en het in de gaten houden.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: charleyr
Thanks!
Is deze wel een beetje veilig? Bij één van de vorige "te sideloaden apps" was heel toevallig kort daarna ons Netflix account "gehackt". (Ik vind dat het niet echt "gehackt" is, omdat ik er zelf voor kies om iets wat ik niet helemaal kan verifiëren te sideloaden en daarmee wellicht een logger van wachtwoorden enz geïnstalleerd heb)
 
De Ziggo app werkt bij sinds vandaag bij mij niet meer krijg de melding "Helaas, je kan de video volgens afspraak met de content aanbieder vanaf deze locatie niet bekijken"
 
De Ziggo app werkt bij sinds vandaag bij mij niet meer krijg de melding "Helaas, je kan de video volgens afspraak met de content aanbieder vanaf deze locatie niet bekijken"
Dat klopt als je niet kijkt vanaf een Ziggo verbinding.
 
Als ik hier zo lees gaat het allemaal niet erg voorspoedig..

 
Er is wederom een Apk beschikbaar maar er schijnt een mol te zijn op het ziggo forum die telkens roet in het eten gooit dus ben je al langer lid daar heb je kans.(ik ben daar ook sinds 2003 lid dus zal een kans wagen)
 
Er is wederom een Apk beschikbaar maar er schijnt een mol te zijn op het ziggo forum die telkens roet in het eten gooit dus ben je al langer lid daar heb je kans.(ik ben daar ook sinds 2003 lid dus zal een kans wagen)
helaas nog geen lid van ziggo forum dus word moeilijk om die apk te pakken te krijgen jammer had het graag nog eens geprobeerd