Zonder iptv

Er zit een heel groot verschil tussen hobbyisme (zelf dingen uitzoeken en in elkaar knutselen) en commercie (kant-en-klare iptv pakketten). Het lijkt hier ondertussen vaak een soort promotieforum voor commerciele illegale IPTV. En dat zeg ik niet om de beheerders hier af te zeiken, het is puur hoe ik dat zie (en anderen met mij ook). En als we het dan over voortbestaan hebben.. als je in de rechtspraak verslagen leest dat instanties de informatie die hier over illegale IPTV dingen massaal wordt gepost/besproken, gebruikt in hun onderzoeken dan begeef je je toch wel op een erg hellend vlak lijkt mij, want wordt je dan niet gezien als faciliteerder van de illegale commerciële IPTV ? Vergelijkbaar met forums waar illegale uploads besproken worden.

@Bossebol: IPTV omvat meer dan alleen illegale commerciële IPTV. Er bestaat ook nog zoiets als NLziet bijvoorbeeld, ook dat is IPTV. Daarnaast zijn er ook legio gratis legitieme IPTV streams. Lijkt mij niks mis mee om legitieme IPTV te delen op een forum.

Groet, Charlie

• Like
Reacties: A_rjen
Het zal wel iets drukker gaan worden, ik probeer zelf ook op de hoogte te blijven via bijvoorbeeld reddit, maar dat ziet er op dit moment niet echt positief uit hoop kanalen zijn op het moment gesloten oa een aantal voor usenet "arrs" en ook een groot Kodi addon kanaal bij.

Het is trouwens helemaal niet erg om op een wat breder vlak te richten, naast Kodi zijn er nog genoeg tools die oa samen met Kodi kunnen werken oa die "arrs" ;)

Kodi is een hardstikke leuk medium waar van alles mee kan. Het bespreken van het implementeren van allerlei zaken zoals bijvoorbeeld IPTV in Kodi lijkt mij ook gewoon kunnen. Er bestaat immers gewoon legale IPTV, echter als je als gebruiker die info dan gebruikt om illegale IPTV mee te implementeren dan is dat aan jou, maar hou dat dan voor je. Waarom overal namen van illegale aanbieders roepen, op een verkapte manier proberen door te geven waar je die illegale handel kunt kopen (=reclame maken) etc. Dat iemand de wet wil overtreden moet hij/zij zelf weten maar een ander aanzetten tot het overtreden van de wet gaat voor mij toch echt een grens over. Dan kunnen we net zo goed reclame gaan posten voor coke, wapens etc.

• Like
beetje elkaar helpen welke IPTV nu echt goed werkt in beetje naampje noemen zonder url moet echt kunnen . Om nu dit reclame te vergelijken met drugs en wapens ? IK heb absoluut er geen probleem mee dat ik IPTV afneem . En betreft wetgeving , boeiend , ik download ook heel usenet leeg dus . Ik betaal al ziggo , videoland , hbo , netflix , prime , dus ik vind het wel genoeg . En laten we wel zijn meeste servers zijn al weer online of verhuisd , dat hele IPTV is niet te stoppen .

• Like
Reacties: A_rjen en Espero
Het gaat er niet om of het te stoppen is of niet. Het gaat er ook niet om dat veel mensen de wet overtreden. Waar het om gaat is of je als forum (indirect) de faciliteerder wilt zijn om mensen aan te zetten tot/te ondersteunen bij die overtreding.

• Like
IPTV omvat meer dan alleen illegale commerciële IPTV. Er bestaat ook nog zoiets als NLziet bijvoorbeeld, ook dat is IPTV. Daarnaast zijn er ook legio gratis legitieme IPTV streams. Lijkt mij niks mis mee om legitieme IPTV te delen op een forum.
Klopt en er staan ook linken op dit forum. Maar Brein zal niet Google aanvallen doordat er in hun zoekresultaten heel, ja heel erg veel IPTV gevonden wordt, dus jou redenatie gaat niet helemaal op
[automerge]1687016455[/automerge]

Staat gewoon op Google dus onnodig paniek zaaien is ook wat overdreven. Legaal en niet legaal hand in hand en Google is gewoon een zoekmachine en filtert alles netjes uit. De enige manier om hier de welles/nietes discussie te stoppen, is om over te gaan op alleen legale Kodi gerelateerde vragen en tips, dus alles over IPTV te sluiten. Scheelt wel wat inkomsten maar ala.
Heeft iemand wel eens dit forum bezocht zonder ad blokker? Probeer maar eens, vol met adverts over IPTV dus ja......zeg het maar en onderstaand zomaar een PS van Amazon

1687016767991.png

Laatst bewerkt:
dan is dit forum klaar , de enige meerwaarde is namelijk info over addons ( illegaal of niet ) en iptv ( illegaal of niet ) , een kale kodi heb je geen forum voor nodig .

• Like
Reacties: JohnnyC
En je zult gaan zien dat als dit alleen Kodi wordt er weer gesteggel komt over de niet legale addons zoals er zijn FEN, Homelander, Asgard enz. Dus onder de streep ga je van het ene illegale naar het andere 🤣 🤣

Jeetje wat een gedoe zeg, waar lijdt dit naar toe, klopt ook dat er soms iets te krampachtig hier word gereageerd, ik stelde laatste een open vraag over cccam mocht dus niet, vaag, maar uit de topic ranglijst blijkt wel dat dit forum over o.a iptv niet alleen meer met Kodi af kan, laten we ,o houden lijk me...

P.s als Kodi weer kuren krijgt komt het vanzelf wel weer hier terecht...

• Like
@sid niet om jouw aan te vallen, verre van. Jij bent lid sinds 2017.
Je hebt hier eigenlijk weinig toegevoegd aan het forum buiten in principe een paar reacties over iptv, weinig betreffende kodi.

Is dan het probleem dat de vaste leden hier weer meer kodi willen(waar het forum voor bedoeld is) of zit jij gewoon op het verkeerde forum en had je beter lid van het iptv forum kunnen zijn?

Wat een onzin dat het forum dan klaar is. Het is meer dat nu iedereen hier allemaal illegale dingen zit te promoten omdat het hier nog semi-toegestaan wordt. BIj het gros van de andere forums is dat al lang not-done en dat is natuurlijk niet voor niets. Ik wil graag dat het forum blijft en niet ten onder gaat omdat het illegale zaken zou faciliteren. Nu ben ik geen jurist ofzo dus in hoeverre we daar bang voor moeten zijn dat dat zou gebeuren is ook voor mij gissen maar wat ik wel zie is dat het hier onderhand de spuigaten uitloopt met het promoten/bespreken van 100% aantoonbare illegale IPTV. Daar zit dus niks meer bij van 'grijs gebied'.

• Like
Jeetje wat een gedoe zeg, waar lijdt dit naar toe, klopt ook dat er soms iets te krampachtig hier word gereageerd, ik stelde laatste een open vraag over cccam mocht dus niet, vaag, maar uit de topic ranglijst blijkt wel dat dit forum over o.a iptv niet alleen meer met Kodi af kan, laten we ,o houden lijk me...

P.s als Kodi weer kuren krijgt komt het vanzelf wel weer hier terecht...
Ja klopt maar dit forum levert ook geld op dus ja......welke belangen staan voorop?

En dat is nu precies wat sommige mensen ook bedoelen! Moeten we het forum zien als een plek voor onze hobby of moeten we het forum zien als een inkomstenbron en moeten we daar als lid wel aan mee willen werken en het accepteren dat onze hobby daar mee geassocieerd word.

En ja, de lijn is dun. Maar de hoofdzaak moet en hoeft hier toch niet iptv te zijn, daar is andere media wel voor
[automerge]1687019876[/automerge]
Straks komen hier een aantal mensen die het over haken gaan hebben, laten we het Kodiforum dan ook kwa hoofdzaak overgaan naar het haken of zeggen we dat het niet gewenst is en gaan we verder met onze hobby hier

Laatst bewerkt:
@A_rjen , ik zag dat je me genoemd had in een ander topic. Bedankt voor je durf en uitlatingen. Sta 100% achter je. Ben benieuwd welke veranderingen er gaan komen op dit “ kodi” forum…

• Like
@A_rjen bedankt voor het benoemen van me naam. Ik sta ook 100% achter je. Ik denk dat er veel al is gezegd en dat ik er niet heel veel meer aan heb toe te voegen. Wat moet je hier nog als 90% over IPTV gaat uit eindelijk is alles wat je doet een linkje toevoegen aan een app en alles werkt.. Dus elkaar helpen is alleen welk pakket is het goedkoopste en heeft de beste kwaliteit daar voor zit/zat ik niet op dit forum.. Ik heb vroeger ook met Iptv geëxperimenteerd maar uit eindelijk zitten er teveel negatieve dingen aan voor mij.

Kodi is een leuk pakket waar je met de juiste kennis heel veel mee kunt. Daarom is het leuk kennis te delen en uit eindelijk maakt iedereen ze eigen ding er van. Maar helaas zie je dat steeds minder hier dat is ook de reden dat ik soms nog mee lees maar uit eindelijk niks meer post.

• Like
Reacties: A_rjen en Slikt
@A_rjen bedankt voor het benoemen van me naam. Ik sta ook 100% achter je. Ik denk dat er veel al is gezegd en dat ik er niet heel veel meer aan heb toe te voegen. Wat moet je hier nog als 90% over IPTV gaat uit eindelijk is alles wat je doet een linkje toevoegen aan een app en alles werkt.. Dus elkaar helpen is alleen welk pakket is het goedkoopste en heeft de beste kwaliteit daar voor zit/zat ik niet op dit forum.. Ik heb vroeger ook met Iptv geëxperimenteerd maar uit eindelijk zitten er teveel negatieve dingen aan voor mij.

Kodi is een leuk pakket waar je met de juiste kennis heel veel mee kunt. Daarom is het leuk kennis te delen en uit eindelijk maakt iedereen ze eigen ding er van. Maar helaas zie je dat steeds minder hier dat is ook de reden dat ik soms nog mee lees maar uit eindelijk niks meer post.
" Kodi is een leuk pakket waar je met de juiste kennis heel veel mee kunt" Dat is het nu juist, iptv is veel gemaks vriendelijker voor die mensen zonder " de juiste kennis" .

" Kodi is een leuk pakket waar je met de juiste kennis heel veel mee kunt" Dat is het nu juist, iptv is veel gemaks vriendelijker voor die mensen zonder " de juiste kennis" .
En dat is nu juist 1van de punten, moeten wij als Kodiforum daar het uithangbord, de reclamezuil van willen zijn?

Het is hier verdorie bijna een prullenbak kwa topics. In het diamond topic bijvb nieuwe gebruiker vraagt of diamond op Ali te koop is komt weer een andere nieuwe gebruiker die quote dat bericht(zelfs de vraag typen is kennelijk al te veel werk, laat staan op Ali of hier zoeken)
Weer een ander reageert daar, ik kan wel een test voor je regelen, dat is gratis blabla (ja hallo, we hebben hier ook regels)
Weer een ander stelt de vraag in een topic 4k of diamond, klopt het dat gofast offline is.

Deze dingen maken het forum er voor heel veel gebruikers die er wel tijd en moeite in willen steken en al hebben gedaan verre van beter op

Daar zijn de moderators voor om te zorgen dat de juiste onderwerpen in de juiste topics staan

De naam Kodi-forum is inmiddels achterhaald.
Maar zolang er onder staat dat het voor kodi, iptv en streaming is houd ik mijn mond maar dicht.

Iptv volgt een andere richting dan die mij aanspreekt en dat kan heel goed.
Daar heerst dus ook duidelijk een andere atmosfeer, eentje die mij minder aanspreekt.

Van de dagelijkse nieuwe onderwerpen is meer dan 90% iptv.
Ik heb derhalve ook nog weinig behoefte om te reageren.

• Like
Reacties: A_rjen en Slikt