Gofast IPTV

Hm, zou zomaar kunnen. Opname hier mislukt, anderhalf uur levert een bestand op van 0 bytes. Die tip om het aanbod te beperken ga ik eens opvolgen.
op nemen met gofast ,ok ik gebruikt simple iptv snap het nog niet helemaal hoe het nog moet met opnemen met iptv .
 
Dat doe ik niet met Kodi en simple iptv, maar met een Ubuntu pc en TVMosaic. De opname van gisteravond is wel gelukt, lijkt het.
 
Op een amerikaanse site stond dat alleen iptv smarters werkte met wachtwoorden die eindigden op 456 zodoende die vraag bedankt forum leden overigens het schokken van het beeld verholpen door de player te veranderen in de instellingen van iptv smarters
Ok die wachtwoorden in de m3u kun jezelf aanpassen (Admin) en anders wordt dit gegenereerd door software en zie werkelijk waar nergens die 456 in een m3u staan.
Maar ik ben tot nu toe niet 1 aanbieder tegen gekomen waar men de Smarters IPTV niet mee kon gebruiken.
 
Test aangevraagd op 17/2/19, getest op 18/2/19, m3u bestand gewijzigd met een editor en alles eruit gehaald wat ik niet nodig had. Test periode was best goed en alle kanalen die ik heb getest waren super goed en mooie kwaliteit en helemaal geen buffer en snel geladen. Heb een aanvraag gedaan op 19/2/19 voor een abonnement van 1 jaar. en heb een email gekregen dat ik een tikkie moest betalen en een mail erover terug moest sturen, wat ik best wel (shady) vind. Alsnog gedaan en wacht nu op een reactie.

PS: ze hebben een uitstekende customer service via whatsapp. snel en behulpzaam.
 
Het verbaasd mij regelmatig hoe snel nieuwe recensisten hier na één test en langdurig abonnement afsluiten.
Ruim 5 jaar met IPTV bezig, diverse aanbieders en bij nieuwe was het de 1e keer altijd beperkt tot 1 maand en bij verlenging maximaal een 1/2 jaar.
Slechts één keer van wegen een hele mooie kerstactie een jaar abonnement afgesloten bij een aanbieder waar ik al een tijdje zat, helaas werd dit abbonement na 6 maanden door de provider geblokkeerd omdat men een geschil had met de wederverkoper. Deze aanbieder staat ondanks hun goede kwaliteit en aanbod bij mij op de zwarte lijst.
 
Het verbaasd mij regelmatig hoe snel nieuwe recensisten hier na één test en langdurig abonnement afsluiten.
Ruim 5 jaar met IPTV bezig, diverse aanbieders en bij nieuwe was het de 1e keer altijd beperkt tot 1 maand en bij verlenging maximaal een 1/2 jaar.
Slechts één keer van wegen een hele mooie kerstactie een jaar abonnement afgesloten bij een aanbieder waar ik al een tijdje zat, helaas werd dit abbonement na 6 maanden door de provider geblokkeerd omdat men een geschil had met de wederverkoper. Deze aanbieder staat ondanks hun goede kwaliteit en aanbod bij mij op de zwarte lijst.

Tja, en als wij die zwarte lijst niet kunnen inzien hebben we aan deze kennis nop.
 
  • Like
Reacties: robbert1987
Nou Rudolf, die kwestie is hier uitgebreid beschreven/besproken op dit forum toendertijd.
 
Ik vind het de laatste tijd een puinhoop worden....Zenders die gemixt worden, of gewoon wegvallen. NPO2 kan ik niet zien omdat NPO1 daarop staat, maar ook met andere zenders Discovery, Geographic en meer buitenlandse zenders met andere zenders ineens....Ook het reloaden FHD kanalen komt vaker voor, en niet gesynchroniseerd geluid....zucht.
 
Ben nu met een 24 uurs test bezig en vanmiddag was ik zeer tevreden.
Een zeer ruim aanbod in prima kwaliteit, kan niet zeggen dat ik ontevreden ben.
Vanavond de avond is doorbrengen via Gofast en kijken of het de drukke avonduren ook zo goed doorstaat.
Ik lees hier toch wel wat klachten maar vraag me dan af welke aanbieder is dan duidelijk beter en/of stabieler?
Aanbieder reageert snel en correct en heeft op verzoek de adult kanalen er uitgehaald, niet handig met kids in de buurt ;)
Ben natuurlijk volledig nieuw in het IPTV wereldje want heb dit op mijn vorige box nooit gebruikt.
Als deze aanbieder twijfelachtig is ben ik waarschijnlijk niets gewend ?
 
In de avond verder getest met deze aanbieder, toch wat haperingen wat opvallend was omdat dit bij de Nederlandse zenders vooral NET 5 FHD betrof, Net 5 HD was beter maar ook daar af en toe een bevroren beeld. Buitenlandse zenders bij zappen af en toe een error maar bij terugklikken bleek de zender er dan wel te zijn.
Kortom, best tevreden, mooi beeld, goed geluid alleen in de avonduren wel wat schoonheidsfoutjes.
Wellicht dat deze door een goede VPN te verhelpen zijn maar dat moet ik eerst proberen.
Heb nu een aanvraag gedaan bij BBUnlimited om te kunnen vergelijken in aanbieders.
 
In de avond verder getest met deze aanbieder, toch wat haperingen wat opvallend was omdat dit bij de Nederlandse zenders vooral NET 5 FHD betrof, Net 5 HD was beter maar ook daar af en toe een bevroren beeld. Buitenlandse zenders bij zappen af en toe een error maar bij terugklikken bleek de zender er dan wel te zijn.
Kortom, best tevreden, mooi beeld, goed geluid alleen in de avonduren wel wat schoonheidsfoutjes.
Wellicht dat deze door een goede VPN te verhelpen zijn maar dat moet ik eerst proberen.
Heb nu een aanvraag gedaan bij BBUnlimited om te kunnen vergelijken in aanbieders.
Beter gewoon bij de "bron" een trail kunnen aanvragen..
Post automatically merged:

In de avond verder getest met deze aanbieder, toch wat haperingen wat opvallend was omdat dit bij de Nederlandse zenders vooral NET 5 FHD betrof, Net 5 HD was beter maar ook daar af en toe een bevroren beeld. Buitenlandse zenders bij zappen af en toe een error maar bij terugklikken bleek de zender er dan wel te zijn.
Kortom, best tevreden, mooi beeld, goed geluid alleen in de avonduren wel wat schoonheidsfoutjes.
Wellicht dat deze door een goede VPN te verhelpen zijn maar dat moet ik eerst proberen.
Heb nu een aanvraag gedaan bij BBUnlimited om te kunnen vergelijken in aanbieders.
En al die bevindingen heb je gemeld?
En wat was zijn reactie daar evt. op als ik vragen mag?
 
Beter gewoon bij de "bron" een trail kunnen aanvragen..
Moet je wel weten wie de bron is en dat weet ik niet, ProIPTV misschien als ik kanalen vergelijk?

En al die bevindingen heb je gemeld?
En wat was zijn reactie daar evt. op als ik vragen mag?
Ja heb ik gemeld, mocht rustig nog een trial aanvragen wanneer ik een VPN heb om te kijken of het dan beter is.
Ging niet specifiek in op het probleem met het specifieke kanaal.
Wil graag een vergelijk hebben met een andere aanbieder maar tot nu toe nog steeds geen reactie van BBUnlimited waar ik nu een trial aan had gevraagd.
Update: Zie net dat ik 17 uur geleden al een link had van bbunlimited in mijn spam folder, snel gaan testen dan maar ?
 
Laatst bewerkt:
Moet je wel weten wie de bron is en dat weet ik niet, ProIPTV misschien als ik kanalen vergelijk?


Ja heb ik gemeld, mocht rustig nog een trial aanvragen wanneer ik een VPN heb om te kijken of het dan beter is.
Ging niet specifiek in op het probleem met het specifieke kanaal.
Wil graag een vergelijk hebben met een andere aanbieder maar tot nu toe nog steeds geen reactie van BBUnlimited waar ik nu een trial aan had gevraagd.
Update: Zie net dat ik 17 uur geleden al een link had van bbunlimited in mijn spam folder, snel gaan testen dan maar ?
Als jij de reviews leest zul je toch gauw zien wie ik bedoel als "bron" de naam staat er al praktisch compleet vermeld?
Een VPN zal weinig tot niets uitmaken als jij je gewoon in Nederland bevind.
België daarin tegen adviseer ik wel een VPN maar ook dit heeft weer te maken met waar het DNS van de IPTV leverancier geregistreerd is.
Bij ons waren het in ieder geval de Belgen die de meeste problemen ervoeren..maar sinds we een proxy gebruiken zijn de klachten over bufferen inmiddels teruggebracht naar 0.
 
Als jij de reviews leest zul je toch gauw zien wie ik bedoel als "bron" de naam staat er al praktisch compleet vermeld?
Ik ga nog maar eens lezen dan want ik heb die "bron"duidelijk gemist.
Post automatically merged:

Ik ga nog maar eens lezen dan want ik heb die "bron"duidelijk gemist.
In dit topic kom ik wel 5 namen van andere aanbieders tegen dus welke "de bron" dan zou moeten zijn blijft me echt een raadsel. ?
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand anders nog last bij gofast dat om precies 18:30 of 19:30 het beeld zwart wordt? Volgens gofast ben ik de enige die daar last van heeft, omdat ik volgens hun in het buitenland woon. Ik vind trouwens de kwaliteit belabberd. Want verder loopt regelmatig het geluid niet synchroon, veel bufferen, Ziggo die niet goed werkt of de app werkt niet. Ik ga in ieder geval op zoek naar een andere aanbieder.
 
Heeft iemand anders nog last bij gofast dat om precies 18:30 of 19:30 het beeld zwart wordt? Volgens gofast ben ik de enige die daar last van heeft, omdat ik volgens hun in het buitenland woon. Ik vind trouwens de kwaliteit belabberd. Want verder loopt regelmatig het geluid niet synchroon, veel bufferen, Ziggo die niet goed werkt of de app werkt niet. Ik ga in ieder geval op zoek naar een andere aanbieder.
Nergens geen last van gehad, wel vorige weekend dat ik even geen kanalen had maar na een whatsapp sturen was dit redelijk snel opgelost.
Geluid niet synchroon en bufferen heb ik geen last als ik op HD blijf, bij sommige FHD kanalen heb ik daar wel last van maar dat is vermoedelijk te wijten aan het streamen via Wifi.
 
Een maand abonnement genomen op smarters iptv. Perfect beeld en geluid ga er van genieten. Gofast snel reageren en vriendelijk
 
Een maand abonnement genomen op smarters iptv. Perfect beeld en geluid ga er van genieten. Gofast snel reageren en vriendelijk
Als je maand afgelopen is kijk is naar e*p*ts.eu deze is zeer uitgebreid en heeft zowel 4k en hd+ beeld .
Gr Nelis
Post automatically merged:

Nergens geen last van gehad, wel vorige weekend dat ik even geen kanalen had maar na een whatsapp sturen was dit redelijk snel opgelost.
Geluid niet synchroon en bufferen heb ik geen last als ik op HD blijf, bij sommige FHD kanalen heb ik daar wel last van maar dat is vermoedelijk te wijten aan het streamen via Wifi.
Voor een nog beter beeld en geluid dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator: