4kott iptv

Goedemorgen, sorry voor de late reactie en dank voor die van jullie, na alles opnieuw opgestart te hebben, alle gegevens opnieuw ingevuld en VPN onder handen genomen te hebben, doet alles het weer en werkt weer zoals normaal
 
Hallo, kijk eens bij Smootv, vraag daar een test van 24 uur aan, ik heb ook maanden gezocht naar een goede IPTV aanbieder en kwam bij Smootv uit, ik gebruik deze al vele maanden en nog geen problemen gehad, suc6.
Hoe zit het met je het (4k) film aanbod en nl subs?
 
Hallo, kijk eens bij Smootv, vraag daar een test van 24 uur aan, ik heb ook maanden gezocht naar een goede IPTV aanbieder en kwam bij Smootv uit, ik gebruik deze al vele maanden en nog geen problemen gehad, suc6.
Hoe is hun VOD en serie aanbod ??
 
Hoe is hun VOD en serie aanbod ??
Alles wat je maar kunt bedenken aan zowel nederlandse, maar ook buitenlandse streaming diensten is aanwezig, zowel ondertiteld als Nederlands gesproken, Vod aanbod is nu 22093 en series nu 6273
 
Hallo, kijk eens bij Smootv, vraag daar een test van 24 uur aan, ik heb ook maanden gezocht naar een goede IPTV aanbieder en kwam bij Smootv uit, ik gebruik deze al vele maanden en nog geen problemen gehad, suc6.
Ik heb vorig jaar bij Smootv gekocht en ik ben van plan mijn abonnement bij hen te verlengen. het is mijn favoriet tot nu toe
 
Heeft Smootv precies hetzelfde aanbod qua zenders en films/series als 4kOTT iptv?
 
Ga even naar ***************
en kijk even bij Nederland,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Meer mensen last dat de recent upgeloaden films niet werken..?
Ik heb dat met de serie doodstil seizoen 1 aflevering 1 na een paar min. staat Het beeld stil,
en staat er “ Er is een fout opgetreden: Loader$UnezpectedloaderException”
 
Ik ben dus ook opzoek. Een vriend van mij heeft een 1 jarig abo gekocht bij een reseller in de buurt. Line: Mag.4k-ott . c o m maar kan niet achterhalen wie de verkoper is. Iemand enig idee?
Post automatically merged:

Meer mensen last dat de recent upgeloaden films niet werken..?
Ik heb 2 test lijnen gehad en toevallig kwamen er 5 nieuwe films op zonder problemen kunnen kijken.
 
O god, hier een die nergens wat van af weet dus kan alle hulp gebruiken die er is. Heb een oud kodikastje en weet niet hoe en of die nog te updaten is.
Wil graag iptv,is het makkelijker om gewoon een kastje erbij te nemen? En zo ja hoe dan verder?En als ik hier kijkt hoe weet ik welke zenders je erbij krijgt?En hoe het werkt.
Groetjes Marthaeen
 
O god, hier een die nergens wat van af weet dus kan alle hulp gebruiken die er is. Heb een oud kodikastje en weet niet hoe en of die nog te updaten is.
Wil graag iptv,is het makkelijker om gewoon een kastje erbij te nemen? En zo ja hoe dan verder?En als ik hier kijkt hoe weet ik welke zenders je erbij krijgt?En hoe het werkt.
Groetjes Marthaeen
Ik heb zelf Formuler box met MyTvOnline3 super makkelijk in gebruik, en alles wijst zich van zelf. Zodra je een Iptv link met inlog hebt kan je je kanalen aanvinken en staat allemaal al geordend.
 
  • Like
Reacties: marthaeen
Ik ben dus ook opzoek. Een vriend van mij heeft een 1 jarig abo gekocht bij een reseller in de buurt. Line: Mag.4k-ott . c o m maar kan niet achterhalen wie de verkoper is. Iemand enig idee?
Post automatically merged:


Ik heb 2 test lijnen gehad en toevallig kwamen er 5 nieuwe films op zonder problemen kunnen kijken.
Ja, Mag.4k-ott. com is 4kott. Ik kocht dit van smootv
 
Ik heb zelf Formuler box met MyTvOnline3 super makkelijk in gebruik, en alles wijst zich van zelf. Zodra je een Iptv link met inlog hebt kan je je kanalen aanvinken en staat allemaal al geordend.
Leuk maar nu snap ik het nog niet, Formuler Box met MyTVOnline? Wat is dat en hoe kom ik daaraan?
 
Leuk maar nu snap ik het nog niet, Formuler Box met MyTVOnline? Wat is dat en hoe kom ik daaraan?
Google Formuler Z11 pro je hebt ook oudere modellen die bestel je aansluiten MyTvonline staat er al op. Plug in en ready to go. Enige wat je dan nog moet is den provider vinden die je IPTV aanbied.
 
  • Like
Reacties: marthaeen
Leuk maar nu snap ik het nog niet, Formuler Box met MyTVOnline? Wat is dat en hoe kom ik daaraan?
Bij de formuler box staat de app MytvOnline standaard erop, in die app kan je de inloggegevens van de
iptv aanbieder invullen.
En mytvonline 3 staat alleen op de Formuler Z11 Pro Max erop.
 
Google Formuler Z11 pro je hebt ook oudere modellen die bestel je aansluiten MyTvonline staat er al op. Plug in en ready to go. Enige wat je dan nog moet is den provider vinden die je IPTV aanbied.
Zoals ik al zei ben niet zo handig maar ik heb geen smarttelevisiezkan dit daar ook gewoon op. Heb wel glasvezel.
 
Zoals ik al zei ben niet zo handig maar ik heb geen smarttelevisiezkan dit daar ook gewoon op. Heb wel glasvezel.
Is een extern kastje geen smarttv voor nodig. Enige wat je nodig hebt is Wifi/internetkabel, Tv, Formuler kastje en een provider die je IPTV aanbiedt.
 
  • Like
Reacties: marthaeen