Aankondiging Real-Debrid op 22 november

@johnberg51 het staat op vorige pagina uitgelegd hoe en waarop je kan zoeken op Google. Op de github pagina kan je klikken op packages en zie je de zip bestanden die je kan downloaden. Links mogen hier niet geplaatst worden, je kan zelf even zoeken via Google.

Hehe, ik heb het voor mekaar, waarom die vage taal van speciale fix voor Fenlight op dit forum.
Het gaat gewoon over een external scrapers module een programma addon genaamd “Cocoscrapers”
Heb nu zowel Fen Light als Umbrella werkend met RD.
Google maar op Fenlight Kodi of Umbrella Kodi daar staat het als tweede installatie uitgelegd.
Zonder die Coco werkt het gewoon niet.

Nee zonder die Coco scraper werkt het niet... De oude fen niet en de nieuwe fen ook niet..

De laatste update van fen had een fix om de rd situatie te omzeilen.

Heeft totaal NIKS met cocoscrapers te maken..

• Like
Reacties: Maxpuk
Nee zonder die Coco scraper werkt het niet... De oude fen niet en de nieuwe fen ook niet..

De laatste update van fen had een fix om de rd situatie te omzeilen.

Heeft totaal NIKS met cocoscrapers te maken..
Goed, maar als je als leek gewoon die Fen Light als zip bestand installleeert sta je er niet meteen bij stil dat daar Coco ook nog bij komt kijken.
Liep er toevallig via Umbrella tegenaan.
Heeft me een middagje gekost, maar geeft toch voldoening.
Nu maar kijken hoe lang het blijft werken.

• Like
Reacties: ateam278
Goed, maar als je als leek gewoon die Fen Light als zip bestand installleeert sta je er niet meteen bij stil dat daar Coco ook nog bij komt kijken.
Liep er toevallig via Umbrella tegenaan.
Heeft me een middagje gekost, maar geeft toch voldoening.
Nu maar kijken hoe lang het blijft werken.
Met alle respect, maar je initiële vraag was hoe je de update over fen heen krijgt, dat insinueert dat je fen al had draaien, en vandaar dat niemand begint over de Coco scrapers.

En wij kunnen vanaf hier niet ruiken dat je een leek bent op dit gebied.

Had je je verhaal begonnen met: ik heb zojuist Fen light geïnstalleerd, maar hij vind helemaal niks, dan had men je echt wel geholpen met de cocoscrapers module, echter werd dat niet gevraagd.

En dan stel je dus omdat je vanwege jouw onwetendheid en onduidelijkheid wij vaag zijn? Ik vind dat wat kort door de bocht.

Hoe duidelijker jij bent, hoe beter we jou van dienst kunnen zijn.

Dat iedereen begint over de fix is dus gebaseerd op het feit dat dit als oplossing is geboden in dit topic, en jij eigenlijk met een ander probleem zat, maar er niet duidelijk over was, daar begint de verwarring.

Het had wellicht beter geweest om een apart topic aan te maken, met daarin je probleem, dan had het voor iedereen duidelijker geweest, en had jij een stuk minder frustratie gehad.

Wel goed dat het je uiteindelijk zelf gelukt is, soms is lezen en kennis vergaren ook reuze handig👍🏼

Zo kun je het ook nog eens bekijken...

Het kost je een middagje knutselen maar hebt er wel veel van geleerd voor in de toekomst. 😉

Ook ik ben begonnen als totale "kneus" en wist ook van toeten nog blazen. Ja beetje voor kennis in de zin van pure interesse in computers en spul. En allemaal op eigen houtje uitgezocht.

Maar testen proberen en vooral veel vallen en op staan tot vervelens toe.

Hele dagen aan het klooien er mee en door 1 domme actie alles kwijt of in de soep.

Maar het is en blijft natuurlijk een hobby en we proberen hier op puur vrijwillige basis mensen te helpen.

• Like
Reacties: Arjan E.
@Arjan E.
Citaat:
“Had je je verhaal begonnen met: ik heb zojuist Fen light geïnstalleerd, maar hij vind helemaal niks”
Zo was ik mijn verhaal ook begonnen, maar had daar een link bij gezet waar ik het zip bestand van had gedownload.
En links plaatsen mag niet op dit forum, wist ik niet sorry😞 . Daarom is deze post gedeleted.
Vandaar de verwarring misschien.
Verder las ik: meteen na het openen van Fen Light krijg je de update, tja dit kan natuurlijk alleen maar als je de repository ook geinstalleerd hebt. Ook dom van mij.
Ik had het zipje gewoon via SMB naar de Android box gestuurd en geïnstalleerd.
Maar end good all good, bedankt allemaal!🙏

Zojuist weer getest op Fen Light en Umbrella.
Rechts boven “bekijk uncached torrents”
Verder skip 01 - skip 02 - skip03 enz. enz.
Is het weer afgelopen mer de pret?

Umbrella deed even lastig cache geleegd en alles draait weer.. Fen geen centje pijn.

Inmiddels Umbrella toch maar weg geschoven naar plek 2 en fen als "hoofd" addon.

Dit was na de update al de 2e keer dat ik Umbrella moest opschonen.

Umbrella deed even lastig cache geleegd en alles draait weer.. Fen geen centje pijn.

Inmiddels Umbrella toch maar weg geschoven naar plek 2 en fen als "hoofd" addon.

Dit was na de update al de 2e keer dat ik Umbrella moest opschonen.
Vanmiddag werkte het even perfect hier, nu alleen maar skip skip skip…….
Heb cache ook nog even proberen op te schonen, maar geen resultaat.
Vrees dat het mooie liedje hierboven toch werkelijkheid gaat worden.
Weet niet in hoeverre mate een VPN hier nog invloed op kan hebben, van
middag in ieder geval niet.

Very strange, een uurtje of 3 laten rusten, daarna werkt het weer even met de eerste 3 links en dan gaat ie weer de zoekresultaten skippen. Zit er een limiet op het aantal verbindingen? Snappen jullie het nog?

Voor Fen Light is er nog een laatste update met een Fix beschikbaar voor een aantal issues. Update kan je alleen via zip installeren, omdat in de vorige versie de update functie is verwijderd.
"2.0.02 is now uploaded and is only available by installing from zip."

Voor Fen Light is er nog een laatste update met een Fix beschikbaar voor een aantal issues. Update kan je alleen via zip installeren, omdat in de vorige versie de update functie is verwijderd.
"2.0.02 is now uploaded and is only available by installing from zip."
zie net dat ze 2.0.03 hebben

want dacht naar werk even updaten naar 2.0.02 maar zie ik op eens 03

• Like
Reacties: B. web
Dankzij jullie geouwehoer met RD doet mijn AD het nu ook niet meer. 😝
Overload..