Goed, maar als je als leek gewoon die Fen Light als zip bestand installleeert sta je er niet meteen bij stil dat daar Coco ook nog bij komt kijken.
Liep er toevallig via Umbrella tegenaan.
Heeft me een middagje gekost, maar geeft toch voldoening.
Nu maar kijken hoe lang het blijft werken.
Met alle respect, maar je initiële vraag was hoe je de update over fen heen krijgt, dat insinueert dat je fen al had draaien, en vandaar dat niemand begint over de Coco scrapers.
En wij kunnen vanaf hier niet ruiken dat je een leek bent op dit gebied.
Had je je verhaal begonnen met: ik heb zojuist Fen light geïnstalleerd, maar hij vind helemaal niks, dan had men je echt wel geholpen met de cocoscrapers module, echter werd dat niet gevraagd.
En dan stel je dus omdat je vanwege jouw onwetendheid en onduidelijkheid wij vaag zijn? Ik vind dat wat kort door de bocht.
Hoe duidelijker jij bent, hoe beter we jou van dienst kunnen zijn.
Dat iedereen begint over de fix is dus gebaseerd op het feit dat dit als oplossing is geboden in dit topic, en jij eigenlijk met een ander probleem zat, maar er niet duidelijk over was, daar begint de verwarring.
Het had wellicht beter geweest om een apart topic aan te maken, met daarin je probleem, dan had het voor iedereen duidelijker geweest, en had jij een stuk minder frustratie gehad.
Wel goed dat het je uiteindelijk zelf gelukt is, soms is lezen en kennis vergaren ook reuze handig