Aankondiging Real-Debrid op 22 november

Ik had je al eerder geantwoord dat je beter RD kan blijven gebruiken. Zowel RD als AD werkt namelijk inmiddels weer met een aantal Kodi addons die een update hebben ontvangen. Fen, Fen Light en Umbrella. Weet niet welke add on je nu gebruikt. Gewoon overstappen op een van deze add ons.
Ik heb Fenlight op mijn kodi versie (18.9) proberen te installeren. Geeft fout: " XBMC/Python versie 3.0.0 hebben." Ik was een beetje huiverig om een nieuwe schone versie te installeren, omdat deze versie tot 22 november perfekt werkte.

@Tini soms is een schone installatie beter. Updaten is niet zo moeilijk, werkt het dan niet zo goed kan je altijd nog een schone installatie doen.

Graag advies:
Ik heb eerst de oude applikatie Kodi verwijderd mbv windows deinstallatie van betreffende App.
Daarna de nieuwste versie 21.1 gedownload en geinstalleerd. Echter het blijkt dat alle oude addons en repositories en instellingen enz. nog allemaal aanwezig zijn
Hoe krijg ik de resterende oude add-ons repositories enz. ervanaf?

@Tini probeer dit eens :

Druk op de Windows toets + R en typ %appdata% en druk op OK

1Wl1aua.png

Je moet dan het mapje Kodi verwijderen of hernoemen. Wanneer je Kodi dan opstart zul je zien dat je weer een schone installatie hebt :)
Laat even weten als het heeft geholpen!

Gelukt. Bedankt

Gelukt. Bedankt
Kodi 22.1+Fenlight+RD+Fentastisch+ geinstalleerd. Geinstalleerd ahv een zeer goede handleiding "Basisinstallatiegids Kodi + Fen Light enz. " . Te vinden onder r/Addons4Kodi).
Systeem werkt goed. 1 probleem: Mijn virusscanner geeft boodschap : De verbinding met .......quest.com. (is tegengehouden,omdat het .....
Is dat een boodschap, die altijd ontstaat, of miet ik nog iets aan de instellingen doen.
Met dank.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan het beschouwen als een vals positief melding van je virusscanner of Firewall. In de instellingen van je Virusscanner/Firewall kun je een app zoals Kodi toestemming geven. Meestal is er bij de eerste opstart van Kodi een pop-up en kun je dan toestemming geven.

Bijlagen

• Firewall.png
    Firewall.png
    54,6 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Shaman
voor seren is er ook iets gemaakt waar mee die een update krijgt en dan ook weer werkt met RD

zelf net getest

Dus blijft real gewoon te gebruiken, ik moet ook weer een abonementje nemen namelijk, en werkt deze bijvoorbeeld ook met the crew addon, of beter 1 van de andere instaleren.

Ik zou niet meteen voor een jaar afsluiten iig..

Er zijn meerdere addons waar het weer mee werkt maar niemand weet natuurlijk voor hoe lang 🤷

Aanschaffen blijft natuurlijk altijd het risico van de eindgebruiker, er is niemand die je de zekerheid kan geven of het bij wijze van spreken morgen nog werkt.🤷🏼‍♂️

Voor nu draait alles nog, maar als men bij real debrid bijvoorbeeld het hele torrent gebruik gaat weren, dan werkt het zo als het nu werkt ook niet meer.

Zoals @ateam278 al zegt: je kan hem nog met een jaar verlengen, en als je dit via een reseller doet (o.a. 24 instant) dan pakken ze maximaal 31 euro van je af mocht het na dag 1 niet meer werken.

Ik zie dat niet direct gebeuren, maar het kan natuurlijk altijd, wees jezelf daar bewust van.😉