Aankondiging Real-Debrid op 22 november

Geeft ie nadat ie geïnstalleerd is wel aan van welke bronnen ie pakt? Dit kan je zien door het scraper pakket te bewerken.

Zo ja, dan moet je mogelijk opnieuw authoriseren dit moest ik soms ook wel eens een keer of 4 doen in het verleden.

Authoriseren kan op twee manieren, met de tool buiten de instellingen, en vanuit de instellingen zelf, weet niet welke methode jij gebruikt hebt, maar ik had vroeger het meeste succes vanuit de instellingen zelf.

Eerst je authorisatie intrekken en opnieuw authoriseren, als je dan kijkt bij de instellingen bij je real debrid, dan zie je vaak of het wel of niet gelukt is.

Elke keer even checken of ie ze nu wel pakt.

Succes
Dank je wel. Ik kwam erachter, dat ik Kodi opnieuw moet installeren onder Windows. Helaas was hij ook alle settings kwijt. Dus ik begin weer opnieuw vanaf scratch en neem jouw opmerkingen mee. Dat zal nog wel even duren. Bedankt alvast.

• Like
Reacties: Arjan E.
Voor mij is momenteel POV de ultieme addon.
Zeer snel en een geweldig support voor ondertitels.
Een klik en kijken maar.
En geen gedoe met scrapers want dat zit al ingebakken.

Voor mij is momenteel POV de ultieme addon.
Zeer snel en een geweldig support voor ondertitels.
Een klik en kijken maar.
En geen gedoe met scrapers want dat zit al ingebakken.
Dag John,
Dat is fijn. Dan ga ik die installeren ipv Seren of Fen light.

Dag John,
Dat is fijn. Dan ga ik die installeren ipv Seren of Fen light.
Fen Light heb ik er ook nog op staan, moet geinstallleerd worden samen met Cocoscrapers.
Op de posts van 7 dec op dit forum staat e.e.a. over POV.
Updaten van deze addon gaat soms een beetje lastig, maar geeft verder niet zoveel problemen.
Installeer eerst de repository van Kodifitzwell.
Ff googlen install pov kodi

Fen Light heb ik er ook nog op staan, moet geinstallleerd worden samen met Cocoscrapers.
Op de posts van 7 dec op dit forum staat e.e.a. over POV.
Updaten van deze addon gaat soms een beetje lastig, maar geeft verder niet zoveel problemen.
Installeer eerst de repository van Kodifitzwell.
Ff googlen install pov kodi
Inmiddels heb ik mijn oude instellingen weer terug. Fen Light werkt ook nog (met Cocoscrapers. POV ga ik ook nog proberen. Bedankt .

Inmiddels heb ik mijn oude instellingen weer terug. Fen Light werkt ook nog (met Cocoscrapers. POV ga ik ook nog proberen. Bedankt .
Zojuist Kodi gestart en weer melding POV update mislukt en addon verdwijnt zelfs, maar no worries.
Even terug naar de repository > install en binnen enkele seconden is alles weer goed, waarbij alle instellingen behouden blijven.
Fen Light krijgt aanvullende info van Kodifitzwell, dus ik denk dat je bij POV wel goed zit.

Hallo ik heb een gratis account aan gemaakt op de website ALLDEBRID.
Ik heb gisteren de All Debrid 90 dagen Premium betaald en de code binnen gekregen.
Mijn vraag is waar ik die code moet zetten ??
Op REAL-DEBRID heb ik nog 140 dagen over.

Ik weet niet wat je bedoelt met 'de code binnengekregen', want je krijgt pas een code als je in je addon jezelf aanmeld bij AllDebrid.
Die code, 4 letters, vul je dan in op de site van AD.

@Sascha2017 bedoel je de voucher code, dan kan je die invullen op alldebrid op de pagina .com/voucher
Waarom all debrid terwijl je ook nog real debrid hebt? Heb je dit topic wel goed doorgelezen. Want real debrid werkt inmiddels ook weer en je hebt nog 140 dagen. Het enige probleem is dat het met add ons werkt die hier een Fix voor hebben.

Ik weet niet wat je bedoelt met 'de code binnengekregen', want je krijgt pas een code als je in je addon jezelf aanmeld bij AllDebrid.
Die code, 4 letters, vul je dan inIk snap jou niet.

@Sascha2017 bedoel je de voucher code, dan kan je die invullen op alldebrid op de pagina .com/voucher
Waarom all debrid terwijl je ook nog real debrid hebt? Heb je dit topic wel goed doorgelezen. Want real debrid werkt inmiddels ook weer en je hebt nog 140 dagen. Het enige probleem is dat het met add ons werkt die hier een Fix voor hebben.
Ja de voucher code bedoel ik. En klopt heb 140 dagen over. Maar omdat veel addons niet werken met real-debrid. Ben ik hier gaan kijken wat er veranderd is .
Ik las over Alldebrid dat zou dan veel oplossen. Dus meer real-debrid linken. En nl subs.
Ben ben dus na de website allerel-debrid gegaan. Daar zag ik dat je abonnement moet nemen. Maar die voucher code kon ik niet plaatsen toen snapte ik het niet meer.
Ik denk moet het dan toch bij real-debrid waar ik 140 heb.
Dan zou ik de dagen moeten verwijderen om door te gaan voor allreal-debrid.
Tja wat moet ik nou doen ?
Om real-debrid linken te krijgen.

@Sascha2017 Misschien kan je beter even noemen met welke Kodi add ons je een probleem hebt. Zowel met Real Debrid als met Alldebrid werken een aantal kodi add ons inmiddels weer na een update met een fix. In dit topic zijn ze zo'n beetje allemaal genoemd.
Onder andere is er een update / fix voor Fen light, Umbrella en POV.
Dus eigenlijk had je niet ook nog eens Alldebrid hoeven nemen. Met Alldebrid krijg je overigens geen Real Debrid links en het heeft ook niets te maken met ondertiteling.
Soms is een voucher een langere tijd geldig. Dan zou je kunnen wachten totdat de 140 dagen voorbij zijn. Maar als je de code al hebt gebruikt dan kan je het denk ik niet pauzeren.

Laatst bewerkt:
Ja de voucher code bedoel ik. En klopt heb 140 dagen over. Maar omdat veel addons niet werken met real-debrid. Ben ik hier gaan kijken wat er veranderd is .
Ik las over Alldebrid dat zou dan veel oplossen. Dus meer real-debrid linken. En nl subs.
Ben ben dus na de website allerel-debrid gegaan. Daar zag ik dat je abonnement moet nemen. Maar die voucher code kon ik niet plaatsen toen snapte ik het niet meer.
Ik heb nou 89dagen bij Alldebrid dat ga ik uit proberen. En POV ga ik ook installeren.
Ik heb net ff gekeken en zie dat real-debrid werken op mijn addons The crew ,Homelander, en Embrella , Fen lite had ik pas geinstaleerd deze werkte al. Seren werkte niet dacht dat een abonnement aan vast zit.
Kan ik als ik nog een andere addons installeer kan ik Alldebrid gebruiken gewoon om te kijken hoe die werkt.
Waarschijnlijk heb ik er over heen gekeken zag niet dat realde-brid weer werkte.
Bedankt alvast voor de hulp.

• Like
Reacties: B. web
Ja, je kan Alldebrid dan bijvoorbeeld tijdelijk gebruiken voor een add on waar je nog geen Real Debrid voor hebt geactiveerd. En na de 90 dagen kan je dan overstappen op Real Debrid. Voor Seren kan je hier even verder kijken:
Seren wordt niet meer onderhouden. Maar er is een onofficiële Fix gemaakt: Seren 3.0.62
waarover is geschreven in dit topic:

Ja, je kan Alldebrid dan bijvoorbeeld tijdelijk gebruiken voor een add on waar je nog geen Real Debrid voor hebt geactiveerd. En na de 90 dagen kan je dan overstappen op Real Debrid. Voor Seren kan je hier even verder kijken:
Ik ben stom bezig maar ja stomme mensen moeten er zijn 😉 ik zit er niet mee dan kan ik langer met real-debrid doen. Maar ben blij dat allemaal weer werkt zag er allemaal zo zielig uit. Ik wist niet meer wat ik moest kijken.

• Like
Reacties: B. web
@BertvanA
Zie dat jouw post weer gedeleted is, waarom toch??
Opensubtitles moet je de puntcom hebben en niet de puntorg, deze kun je bij de Kodi Matrix en Omega zo uit de Kodi repository installeren.
Wat betreft Fen Light: 2.0.07 is de laatste en is niet meer te downloaden voor zover ik weet, werkt nog prima bij mij.
Ik houdt het echt bij POV, werkt prima met Real Debrid en heeft alles wat ik wil.

@BertvanA
Zie dat jouw post weer gedeleted is, waarom toch??
Opensubtitles moet je de puntcom hebben en niet de puntorg, deze kun je bij de Kodi Matrix en Omega zo uit de Kodi repository installeren.
Wat betreft Fen Light: 2.0.07 is de laatste en is niet meer te downloaden voor zover ik weet, werkt nog prima bij mij.
Ik houdt het echt bij POV, werkt prima met Real Debrid en heeft alles wat ik wil.
Delete?
Gewoon een eigen topic aangemaakt om overzicht te bewaren.
Is daar iets mis mee ?