(Afgesloten) Kerst Giveaway 2019 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.746
5.166
216
68
Beste mensen,
Al weer voor de derde keer in successie hebben wij het genoegen met medewerking van onze sponsoren André&Anita deze Kerst giveaway te mogen organiseren. Het thema waar wij voor hebben gekozen is dit jaar is verbinding
Verbinding door middel van een ? Deze verbinding kwam ook afgelopen jaar veelvuldig tot stand als er een verbinding ontstond door iemand met een vraag ,en diegene die een passende oplossing voor deze vraag voorhanden had.

Vanaf 15 Oktober t/m 15 December 2019 heeft de kerstman paperclips. ? verstopt in diverse topics.
Dus jullie zien de bui vast alweer hangen ? Dus een pm naar @LeX met het juiste aantal ? en wie weet bent u binnenkort de trotse eigenaar van de nieuwste Nvidia Shield ☺
Nieuwe leden zonder pm mogelijkheid [email protected]

Ook deze kerstactie was niet mogelijk geweest zonder financiële ondersteuning van ons sponsor echtpaar @Andre19721972 & @anita 51
Wij van kodi-forum.nl zijn beiden daar dan ook veel dank voor verschuldigd ?

Tot slot iedereen veel veel succes met het doorspitten van dit fijne forum opzoek naar ?
Hier een reactie achterlaten wordt zeer op prijs gesteld ? Uiteraard heeft u dan ook meteen de mogelijkheid om iedereen alvast fijne kerstdagen/feestdagen te wensen.En een gezond 2020 ? Maar nogmaals uw zoekresultaat uitsluitend via @LeX

?????????????????????????????????????

-- PRIJZEN --
1x Nvidia Shield pro (model 2019)
5x Een lecencie voor de tools (editor/xtream) beschikbaar gesteld door Ernst @Reidinga
1x Cadeaubon van Bol.com ter waarde van 20 euro

Het Kodi-Forum team + de hulppuppies wenst iedereen alvast hele fijne feestdagen,en super veel gezondheid in 2020 ?

?????????????????????????????????????

Regels & voorwaarden:

- De looptijd van de giveaway is van 16 December t/m 31 December 18:00 uur. (Dus je kunt nog net voor het kersverse jaar 2020 meedoen voor die fantastische prijzen )

- Je reactie moet aan de genoemde voorwaarden voldoen om mee te kunnen dingen.
- Over de uitslag en toekenning van de prijs kan niet worden gecorrespondeerd.
- Uitgesloten van deelname zijn medewerkers van Kodi-Forum.nl Met een uitzondering voor onze hulppuppies.
- De prijs is persoonsgebonden en staat op naam van de winnaar. Ook is de prijs niet overdraagbaar, inwisselbaar of uit te keren in geld of voor andere producten.
- Na de bekendmaking van de winnaar graag binnen 1 week reageren anders wordt je prijs meegenomen naar de volgende giveaway.
- 1 Deelname per huishouden mogelijk, wij controleren de ip adressen dus het aanmaken van nieuwe nep accounts om vaker mee te dingen is nutteloos. (Uitgezonderd: Familie die op het zelfde adres Kodi-Forum.nl bezoeken en actieve gebruikers zijn).
- Eventuele vragen, klachten of opmerkingen over de giveaway kunnen worden gestuurd naar @LeX

1:Ik kreeg een vraag van iemand waar ik de naam niet van noem omdat dit @Arjan E. was ?
Of de 4 ?hierboven ook meegeteld moesten worden?
Het antwoord hierop is ......JA

2: Heeft u het zoekresultaat doorgegeven aan @LeX en mocht u na een nieuwe zoekactie van gedachten veranderen?
Geen probleem ☺ omdat het herroepingrecht op deze actie van toepassing is.

Laatst bewerkt:
Meestal lees ik met Anita mee die naast me zit.
Ik ben er wel, maar het is behoorlijk druk met de persberichten die binnenkomen van diverse artiestenbureaus en pluggers.
De meeste weten wel dat ik in de muziekwereld actief ben.
In Januari gaan we alles weer oppakken, en kan men weer met van alles bij ons terrecht.
Achter de schermen hebben Lex en ik de dingen besproken, echter 1 dingetje als toevoeging op @LeX
De winnaar wint een Nvidia Shield 2019.
Ik weet al dat ze vanaf eind Januari overal te koop zullen zijn.
Maar o.a Coolbleu heeft er regelmatig 25 te koop staan, dus mogelijk toch eerder.
De winnaar zal in het ergste geval moeten wachten tot ze op voorraad zijn.
De prijs gaat direct naar de winnaar, maar de bon (factuur) blijft in eerste aanleg bij Lex.
Dit om te voorkomen dat men zich gaat heroepen vanwege het geldbedrag.
Bij problemen kan men zich tot Lex richten, en na een maand kan lex de bon wel doorsturen.
Iedereen veel plezier met deze kerstactie, fijne feestdagen, en een goed filmrijk,muzikaal en gezond 2020 gewenst aan allen.
Kerstt (3).jpg

Dat zou inderdaad de oplossing kunnen zijn @Arjan E.
Want tot nu toe (Donderdag 19 December 2019 07.35 uur) is er nog geen correcte oplossing binnengekomen op het secretariaat van dit fijne forum.

• Geweldig
Reacties: anita 51
Nou in mijn vrije tijd werk ik niet,maar 5 euro voor een lot ja,wat eventueel over blijft kan naar de kosten voor t forum,maar goed dat is mijn mening ?

Mooi dat we dan in een land leven waar ieder een mening mag hebben en deze ook mag uiten. Denk dat de baas en de sponsoren wel meelezen. Misschien doen ze wat met je idee. ? In ieder geval alvast fijne feestdagen. ?

Nee, we gaan geen zakken geld weg geven.
Een prijs zoals een Shield 2019 is al bijzonder genoeg 2x per jaar !! (los van alle kleine prijzen)
Als mensen het niks aan vinden, dan kopen ze maar een staatslot.
Wij zijn geen miljonairs, wij bieden dit aan om het wat aangenamer te hebben/maken met zijn allen binnen het forum.
Je mag niet zomaar een loterij bij wet aangaan.
Net als de zwarte lotto, dat mag ook niet.
Nee, het kost niemand geen geld, alleen ons kost het geld.
En als men geen moeite wil doen voor 250 euro, ach, dan gaat men toch naar Primeur, daar zijn kanspelen zat te koop.
Maar ik denk dat je hier meer kans maakt als bij de Staatloterij!!

Sinterklaas is helaas net het land uit.
Flauw of niet, het zal wel, maar dit zijn de spelregels.

Mooi dat we dan in een land leven waar ieder een mening mag hebben en deze ook mag uiten. Denk dat de baas en de sponsoren wel meelezen. Misschien doen ze wat met je idee. ? In ieder geval alvast fijne feestdagen. ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.