AliExpress/Chinese IPTV aanbieders discussie topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals ja is erg krachtig sltv! zijn zowel goede sltv als kristal

Ik zou zeggen sltv als hoofdlijn en kristal als back-up, je kunt op de een of andere manier alle anderen vergeten! vallen allemaal veel af

sltv is top bij het inhalen van zenderfilms, maar crystal is een beetje beter bij evenementen ppv usa

dus vind beide momenteel de beste die er op de markt is
Ik heb Trex als hoofdlijn en heb Crystal getest en nu sltv, Crystal en sltv zijn beide prima en lekker snel met goed beeld idd, heb een lichte voorkeur voor Crystal de adult sectie is daar net even wat beter
 
Heb net test van lion werkt goed voor tv maar film en series is het niet echt wat voor de nl markt
 
Is sltv beter dan trex? Sportzenders in 50 fps?
ik denk dat sltv en crystal beter zijn dan trex en diamond etc

maar ik kijk niet naar fps omdat ik niet naar sport kijk, alleen ppv aew wwe raw mma nxt

Ik kijk geen F1 en voetbal vanwege fps maakt me niet uit, zolang het maar stabiel is en het beeld past

het is het beste om het gewoon zelf te testen
 
Hier werkt het zonder problemen.
gisteren werkte het niet en heel weinig kanalen en weinig films waren mijn klantenvrienden erg ontevreden! niet eens hallo tv austria 😀

en mijn vrienden waren boos over F1 in het weekend

Stop alsjeblieft met de diamanten, bedankt, ik ben blij dat ik de klant voor vrienden heb kunnen ruilen

gaf me alleen maar problemen
 
Afgelopen weekend F1 prima op Diamond en Trex. Dus weet niet wat je allemaal zegt. Misschien ook eens leestekens gebruiken. En verkooppraatjes waren toch niet toegestaan?! Crystal ooit getest en was ook niet over naar huis te schrijven.
 
  • Like
Reacties: dx5v en Pirki020
Afgelopen weekend F1 prima op Diamond en Trex. Dus weet niet wat je allemaal zegt. Misschien ook eens leestekens gebruiken. En verkooppraatjes waren toch niet toegestaan?! Crystal ooit getest en was ook niet over naar huis te schrijven.
Heb je het over deze franzeibel? Vraag me af wat hij allemaal aan het raaskallen is. Hij is vgm buitenlands en gebruikt een translator, er is geen touw aan vast te knopen...
 
  • Like
Reacties: Illigaaltje
bij Diamond is er geen servus tv austria en was er f1 in het weekend

en Diamond werkte gisteren ook niet

goed kristal is veel meer en beter dan diamant

en sltv is op dit moment het beste voor mij

p.s. bij trex werken ook enkele zenders niet meer

Dus bij Austria Deutschland schweiz ppv usa kunt u Diamond vergeten

bij nl weet ik het niet
Post automatically merged:

Ik kan overal schrijven, ook in het Turks, Russisch, enz. Kan ik met iedereen opschieten?
 
  • Like
Reacties: Reddevil1
Heb je het over deze franzeibel? Vraag me af wat hij allemaal aan het raaskallen is. Hij is vgm buitenlands en gebruikt een translator, er is geen touw aan vast te knopen...
Inderdaad hij is echt alleen maar aan het bazelen en inderdaad geen touw aan vast te knopen. Alleen maar andere lijntjes aan het promoten. Wist niet eens dat Crystal weer online was. Gisteren nog gelezen dat ze geen backup hadden van 23-1 ofzoiets.

Het is overal wel wat met de aanbieders. Krijgen flinke toestroom van 4Kott gebruikers. Dus het wordt drukker. Heb twee lijnen nu naast 4Kott (welke dus deels werkt) van Diamond en Trex en kan prima kijken. Hier en daar wat issues wat jammer is maar niet het einde van de wereld. Over een tijd zal het wel weer op zijn plek vallen.
 
jij geeft het tenminste ook ja weinig problemen niet veel problemen met trex, diamond en 4k hehe

ik weet dat alle lijnen zich geen zorgen maken en ik heb veel verschillende klanten, dus ik weet precies wat goed is en wat niet
 
jij geeft het tenminste ook ja weinig problemen niet veel problemen met trex, diamond en 4k hehe

ik weet dat alle lijnen zich geen zorgen maken en ik heb veel verschillende klanten, dus ik weet precies wat goed is en wat niet
Dus je bent klanten aan het ronselen hier? Of hoe moet ik het zien?
 
  • Like
Reacties: DuveltjeDG
Kijk, iedereen kan kopen wat hij wil, maar men moet ook de fouten toegeven en er dan niet aardig over praten! het allerbeste voor de toekomst 😀👍
Post automatically merged:

Dus je bent klanten aan het ronselen hier? Of hoe moet ik het zien?
nee, ik bemiddel alleen met mijn vrienden, ik ben geen wederverkoper

maar vrienden zijn ook klanten

nee, ik adverteer niet, ik verkoop geen lijnen

OK
 
Echt waar hahaha. Gelukkig hebben we nog een keuze inderdaad. Je zult maar een verkoper hebben zoals Fritzel, smeert je van alles aan.
 
Ik heb nu alleen sltv en kristal privé, maar ik ken alle lijnen! maar ik adverteer niet, ik ben gewoon eerlijk wat anderen niet zijn
 
Echt waar hahaha. Gelukkig hebben we nog een keuze inderdaad. Je zult maar een verkoper hebben zoals Fritzel, smeert je van alles aan.
Ik heb genoeg mensen die wat wederverkopers doen en ken er veel niet zomaar een fritzl hehe
Post automatically merged:

Een week of 2 geleden prees je Diamond nog de hemel in en nu is het niets meer......
in het begin was het goed en toen was het over en toen zei ik veel puffen en lees alsjeblieft meer
 
Wat is de status van 4k ott? Ik las dat Nederlandse kanalen weer werkte, is er verder nog communicatie geweest? Gaan de andere kanalen ook terug de lucht in?
Nl zenders en ook viaplay werkt hier weer. VOD nog niet... het lijkt beetje bij beetje terug te komen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.