Android tv Philips “ geen verbinding met netwerkserver” ligt dit aan de tv Philips puk7100/12

Jojojoop

Nieuwkomer
7 jan 2018
2
1
1
63
Beste forum,
Ik kan kodi wel installeren op mijn laptop, maar doe ik dit bij mijn Android tv dan stopt het bij “geen verbinding met netwerkserver” ( blamo) . Kan mij iemand helpen aub?

En als je die URL in je browser van je pc intypt werkt de URL dan wel? En weet je zeker dat je geen typfout maakt?

Geacht forum,
Als ik bij add-ons/installeren from repository ben en klik op Vlamingen repo ( in rood) krijg ik de melding" could niet connectie toch repository. Loop hier steeds op vast. Please help.

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Geacht forum,
Als ik bij add-ons/installeren from repository ben en klik op blamo repo ( in rood) krijg ik de melding" could niet connectie toch repository. Loop hier steeds op vast. Please help.

Laatst bewerkt:
Ik ken vlamingen repo niet maar als die in het rood staat bestaat die vermoedelijk niet meer.
Maar met alle respect je vragen zijn wat verwarrend want ik dacht dat je kodi niet kon installeren op je Android tv.

U heeft helemaal gelijk, sorry. Ik zal proberen duidelijker te zijn. (Ben namelijk echt een beginner hierin)
ik gebruik de repository http://blamo.teverz.com/
Als ik dan bij add-ons/installeren from repository ben, en klik op blamo repo (staat dan in rood geschreven) krijg ik de melding" could niet connect toch repository. Loop hier steeds op vast.

• Like
Reacties: Lex
Hoi hoi ik heb Kodi 17:6 gelistaleerd
Maar nu kan geen locatie info ontvangen
Kan iemand mij daar mee helpen ?
Gr

Hoi hoi ik heb Kodi 17:6 gelistaleerd
Maar nu kan geen locatie info ontvangen
Kan iemand mij daar mee helpen ?
Gr
Dat is geen probleem :) maar maak daar wel even een eigen topic voor aan in het vragen forum want het is niet netjes om die vraag zo maar ergens te droppen.

Hoi ik heb de Kodi update 17:6 geïnstalleerd maar nu kan ik bij locatie
Niet verder? hij geeft aan van kan geen locatie informatie ontvangen wat moet ik doen
Gr
Daar even een topic voor aanmaken wat ik al eerder heb gezegd want die vraag is hier niet gepast.