Geen add ons en repos te installeren na update software tv (Philips smarttv)

Mnserver

Nieuwkomer
22 aug 2017
1
0
1
48
Ik ben vrij bekend met Kodi en normaal levert het installeren van repo's en add ons mij geen problemen op. Na de laatste update van mijn tv krijg ik echter steeds de melding dat er geen internetverbinding is ook de updates van standaard add ons worden niet gedaan en ik krijg vervolgens de melding dat deze "failed" zijn. Kan het zijn dat ik een te nieuwe Android versie heb voor Kodi Krypton 17.3? Ook het installeren van een add on via zip-bestand via een USB stick lukt niet. Ik ben een beetje hopeloos aan het worden want wat ik ook probeer niets werkt. Hopelijk heeft iemand een oplossing
 
Ik ben vrij bekend met Kodi en normaal levert het installeren van repo's en add ons mij geen problemen op. Na de laatste update van mijn tv krijg ik echter steeds de melding dat er geen internetverbinding is ook de updates van standaard add ons worden niet gedaan en ik krijg vervolgens de melding dat deze "failed" zijn. Kan het zijn dat ik een te nieuwe Android versie heb voor Kodi Krypton 17.3? Ook het installeren van een add on via zip-bestand via een USB stick lukt niet. Ik ben een beetje hopeloos aan het worden want wat ik ook probeer niets werkt. Hopelijk heeft iemand een oplossing
Mischien stomme vraag maar heb je wel internet verbinding?
Mischien moet je je wachtwoord op nieuw invullen na update tv?
Welke Android versie en heb je wel Android op je tv??
 
Ik ben vrij bekend met Kodi en normaal levert het installeren van repo's en add ons mij geen problemen op. Na de laatste update van mijn tv krijg ik echter steeds de melding dat er geen internetverbinding is ook de updates van standaard add ons worden niet gedaan en ik krijg vervolgens de melding dat deze "failed" zijn. Kan het zijn dat ik een te nieuwe Android versie heb voor Kodi Krypton 17.3? Ook het installeren van een add on via zip-bestand via een USB stick lukt niet. Ik ben een beetje hopeloos aan het worden want wat ik ook probeer niets werkt. Hopelijk heeft iemand een oplossing
Je bent niet de eerste die een probleem heeft met een Philips Smart tv. Probleem lijkt wel een beetje op de melding van @Swishhh:
https://kodi-forum.nl/threads/geen-enkele-repo-werkt-meer-voor-mij.4325/
Misschien is het een idee om ook eens op het Philips Forum te kijken of daar meldingen zijn over jouw type Smart TV. Gezien er nu meer zijn met soortgelijke problemen:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Mnserver
Ja ik ben bang dat we gedoemd zijn.. ook na de laatste software update van Philips kan ik met geen mogelijkheid een repo installeren :verdrietig:
Denk dat ik m'n raspi maar weer ga zoeken...
 
  • Like
Reacties: Mnserver
Ja ik ben bang dat we gedoemd zijn.. ook na de laatste software update van Philips kan ik met geen mogelijkheid een repo installeren :verdrietig:
Denk dat ik m'n raspi maar weer ga zoeken...
Denk dat dit snel opgelost wordt, bovendien zijn er veel Philips gebruikers met Kodi dus ik zal even rustig afwachten tot er iemand een fix heeft gevonden.
 
  • Like
Reacties: Mnserver
Hebben jullie ondertussen een oplossing voor t probleem? Ik heb na de laatste update afgelopen week van mijn tv ook dat ik niks meer kan zien vinden of installeren.. Philips pus7600.
 
Hebben jullie ondertussen een oplossing voor t probleem? Ik heb na de laatste update afgelopen week van mijn tv ook dat ik niks meer kan zien vinden of installeren.. Philips pus7600.
Kijk eens of je nu de laatste Philips software hebt, kan je checken op de Philips website. Het kan ook aan de url van de repository liggen:
Het bleek een kwestie te zijn van een hoop repo's proberen..uiteindelijk een alternatief geïnstalleerd. Dus toch een issue met de repo's zelf..
Welke add-on en welke repository ben je aan het proberen? Test die repository url eerst eens in een browser en let ook goed op dat er geen typefoutjes in staan.
 
Hebben jullie ondertussen een oplossing voor t probleem? Ik heb na de laatste update afgelopen week van mijn tv ook dat ik niks meer kan zien vinden of installeren.. Philips pus7600.

Zojuist toch nog maar weer eens keertje geprobeerd en het probleem is nog steeds niet opgelost. Nieuwste firmware van Philips, Kodi add-on opnieuw geïnstalleerd op Android TV en nog altijd hetzelfde probleem. ZIP installeren lukt prima, maar zodra je Repo will installeren krijg je de pop-up met Could not connect to repository. Uiteraard meerdere werkende repo's getest (werken prima via url en add-ons from unknown sources staat aan).

Het bleek een kwestie te zijn van een hoop repo's proberen..uiteindelijk een alternatief geïnstalleerd. Dus toch een issue met de repo's zelf..

Ben dan toch wel heeeeel benieuwd welke repo bij jou wel zou werken @glacier

Back to :pi:-pi for now. Probeer het nog wel een keer als Kodi 18 uit is...
 
  • Like
Reacties: B. web