Er zijn meerdere modderwegen die naar Rome leiden zoals Studio Sport en andere :want stilaan komt het veldrijden weer in zicht
Als je niks wilt missen moet je een abbonement bij playsports zelf afsluitendaarom dat het beter is dat alle play sports kanalen erbij zitten, dan mis je niks
Als al die Play Sport "liefhebbers" nu ook bereid zijn om hier extra voor te willen gaan betalen dan is er voor een IPTV leverancier ook wat meer ruimte tot inkopen van die streams..maar ja we willen allemaal alles kunnen kijken voor zo min mogelijk geld..Afgelopen jaar had ik bij een andere provider 5 play sport kanalen en daar zijn er nu ook maar 3 meer , blijkbaar is het zoals domol2 zegt en kom je er moeilijk aan. Meer is natuurlijk altijd beter maar het moet mogelijk zijn.
Ik vraag mij eigenlijk af of Eclips tv daar ergens in een pakket zou zitten? Zou ook wel mooi zijn, voor mij toch![]()
Het kan heel simpel de live stream via HDMI omzetten naar IPPlay sports enkel via telenet met redelijk goed beveiligde boxen. Vraag me af hoe ze dat signaal kunnen delen?
Vermoed via CI plus module van telenet in een enigmabox.