Balesdigitalservices

Play sport was helemaal top geweest want stilaan komt het veldrijden weer in zicht maar we kunnen leven zonder.

ja, maar op play sports wordt er niet alleen veldrijden getoond. Ook belgisch voetbal, en op de meeste zenders zijn die niet te zien buiten op play sports zelf

Ja is moeilijk om alle 9 kanalen door te kunnen geven..helaas de 1e 3 draaien meestal en de 4e is ook vaak ff offline.

Ik ben al meer dan tevreden want ik zie momenteel overal maar 3 kanalen play sports waar ik heb getest.
Blij dat ik naar jullie ben overgestapt, dank je bales(y)

• Like
Reacties: bales
Play sport geeft totaal geen belgisch voetbal momenteel. Enkel Napoli van Eleven op Play sport 1 HD
Niet goed bezig als je het aankondigt op de website.

Ik zie niks verkeerds op de play sports kanalen vandaag, ze werken alle 3 bij mij...

ja maar ik denk om bvb veldrijden te zien, dat je best alle 8 de kanalen hebt van play sports. Ze kunnen ze op verschillende kanalen uitzenden, hangt ervan af wanneer er een belangrijke voetbalwedstrijd is. Maar het is al een goed begin

wigee ,gisteren om 18.00 uur was er geen match Standard -Charleroi op Playsport 1 wel een match van Napoli met Driesje met het logo van Eleven.
Om 20.00 uur was alles weer in orde en kon je Genk -Anderlecht bekijken.
Deze morgen kon je ook Formule 1 bekijken dus nog steeds in orde.
ps enkele jaren geleden dacht ik enkele mails gewisseld te hebben met wigee in verband met een Dreambox8000. die woonde boven Antwerpen
in Bra.... . of laat mijn geheugen mij in de steek op mijn oude dag.:unsure:

daarom dat het beter is dat alle play sports kanalen erbij zitten, dan mis je niks
Als je niks wilt missen moet je een abbonement bij playsports zelf afsluiten ;) en je weet ook dat aan playsports heel moeilijk aan te komen is of ze vragen torenhoge bedragen per kanaal.

Afgelopen jaar had ik bij een andere provider 5 play sport kanalen en daar zijn er nu ook maar 3 meer , blijkbaar is het zoals domol2 zegt en kom je er moeilijk aan. Meer is natuurlijk altijd beter maar het moet mogelijk zijn.
Ik vraag mij eigenlijk af of Eclips tv daar ergens in een pakket zou zitten? Zou ook wel mooi zijn, voor mij toch;)

Afgelopen jaar had ik bij een andere provider 5 play sport kanalen en daar zijn er nu ook maar 3 meer , blijkbaar is het zoals domol2 zegt en kom je er moeilijk aan. Meer is natuurlijk altijd beter maar het moet mogelijk zijn.
Ik vraag mij eigenlijk af of Eclips tv daar ergens in een pakket zou zitten? Zou ook wel mooi zijn, voor mij toch;)
Als al die Play Sport "liefhebbers" nu ook bereid zijn om hier extra voor te willen gaan betalen dan is er voor een IPTV leverancier ook wat meer ruimte tot inkopen van die streams..maar ja we willen allemaal alles kunnen kijken voor zo min mogelijk geld..
Momenteel zijn er Play Sport leveranciers die 500€ per kanaal willen hebben per maand puur en alleen omdat het exclusief is.
Nou als je dan 50 belgen hebt die 10€ per maand extra over hebben voor IPTV dan is dit dus mogelijk voor 1 kanaal.
En jullie zouden dus graag alle 9 kanalen willen hebben...:unsure:

Nou persoonlijk denk ik dan maar geen Play Sport er is zat anders te bekijken.

Play sports enkel via telenet met redelijk goed beveiligde boxen. Vraag me af hoe ze dat signaal kunnen delen?
Vermoed via CI plus module van telenet in een enigmabox.

ik ben zeker bereid om meer te betalen om play sports kanalen te krijgen. Maar wijzelf kunnen hier geen telenet hebben omdat de aansluitingen hier slecht zijn. Hebben ze bij telenet zelf gezegd. dus is iptv toch wel een goedkope oplossing. Want je kan ook als niet-telenetklant een abonnement afsluiten voor play sports, maar dat is dan voor ongeveer 40 euro per maand.... En via iptv komt je nooit aan dit bedrag....

Jammer genoeg gaat Balesdigital ook weer flink de mist in met Playsports. Nu om 20.55 hr.
Op1 is er geen beeld op 2 is er Manchester city waar het West Ham moet zijn . op 3 is er beeld van VT4 en op 4 is er ook geen beeld.
Playsport blijft voor iedereen een zorgenkind. Of heeft er iemand wel de 3 Playsports zoals het hoort.?
Gelukkig is er wel nog VOO met franse kommentaar maar dat is gelukkig voor de meeste Vlamingen geen probleem.