U maakt gebruik van een Adblocker om advertenties te verbergen. Door dit soort programma's is het moeilijk om deze website in de lucht te houden, aangezien het tonen van advertenties de enige manier is om de hosting te betalen. Zou u voor deze site een uitzondering willen maken? We beloven dat je geen last zult hebben van de advertenties.
Klik hier om te zien hoe je je Adblocker uitschakelt. Je kunt ook een uitzondering maken voor onze website zodat je alleen op Kodi-Forum.nl advertenties te zien krijgt.
Bedankt voor uw medewerking. ❤️
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ja bij geniptv is het ook zo. Maar het is al een goed begin. Ik ben in gesprek met 1 van de mods van geniptv, en die zegt dat de technische dienst eraan aan het werken is. Wel ook een zeer vriendelijke mens.
Het is juist dat ze weer goed draaien maar je zult maar een wedstrijd willen bekijken en het kanaal hersteld is na afloop .
Daar koop je niets voor.
Ik geef graag toe dat het meestal wel aardig werkt maar jammer genoeg niet alijd stabiel.
Zoals anderen melden is het uiteraard niet enkel Bales omdat nagenoeg iedereen dezelfde source gebruikt.
En zolang VOO een uitweg bied is het wat mij betreft aanvaardbaar.
[automerge]1537705772[/automerge]
Jammer genoeg zou nu Gent -Brugge moeten beginnen maar weer werkt het niet in Play Sports BE
[automerge]1537706036[/automerge]
Jammer genoeg zou nu Gent -Brugge moeten beginnen maar weer werkt het niet in Play Sports BE
ja idd, het is een kleine ramp. Hopelijk wordt dit nog opgelost. Heb zo de match gemist, jammer dat men geld aan iets geeft en hoopt dat het werkt, maar dan niet werkt
ja idd, het is een kleine ramp. Hopelijk wordt dit nog opgelost. Heb zo de match gemist, jammer dat men geld aan iets geeft en hoopt dat het werkt, maar dan niet werkt
idd helemaal mee als je dan zo veel vraagt voor playsports per kanaal. Moet je zorgen dat hij goed draait en een beetje fatsoenlijke kwaliteit lever. Want nu gaat iedereen weer klagen bij de iptv leverancier terwijl hun er alles aan doen om het te laten draaien.
ja idd, het inderdaad wat minder kwaliteit. En er zijn maar 4 play sports kanalen, terwijl er eigenlijk 8 moeten zijn. Hopelijk voegen ze die er ook nog bij
ja idd, het inderdaad wat minder kwaliteit. En er zijn maar 4 play sports kanalen, terwijl er eigenlijk 8 moeten zijn. Hopelijk voegen ze die er ook nog bij
Dat vind ik niet zo probleem je mag blij zijn als je er al 4 hebt want dat 4e kanaal geeft heel vaak aan dat hij niet meer werkt omdat de stream te lang aanstaat. Ik heb liever een paar goede playsports zenders dan allemaal met zulke slechte kwaliteit als op het 1e kanaal.
ja snap ik, maar ik heb liever toch alle 8 de kanalen, want soms tonen ze voetbalwedstrijden op de kanalen die na play sports 4 komen, en dan ben je met de eerste 4 niks
De qualiteit van de playsports kanalen laat de laatste dagen idd de wensen over...
Ik heb een bericht gestuurd via de website om dit te laten nakijken.
Zelf vind ben ik wel al content dat ze terug zijn.
Wil je echter in full hd kijken en all kanalen dan zit er maar 1 ding op en dat is een abo bestellen bij telenet...
Dit hoeft helemaal niet in full HD maar dit was gewoon nog slechter als analoog tv signaal. Erg blokkerig waardoor het heel vermoeiend is om deftig de voetbal te kunnen volgen. Via VOO was het beeld overigens wel goed dus het kan wel.
Deze 1 maand geprobeerd.
En moet zeggen na verschillende IPTV geprobeerd te hebben, dit is voor mij de beste .
Nu een 3 maanden Abo genomen.
Waar ik naar op zoek was heb ik gevonden.
Eindelijk een IPTV met Colombiaanse tv zonder haperingen. Nederlandse tv ook ok.
Eindelijk geen last van buffering.
Eigenlijk alle kanalen die ik geprobeerd heb zonder buffer en snel met zappen..
Voor degene die vod willen ken ik deze niet aanbevelen.werkte bij mij niet..
Maar gaat mij om tv kijken..
Een 9.1/2 krijgt bales van mij
volgens mij is dit al tot in den treuren hier behandeld op het forum. maar ja nog maar een keer dan. op dit moment kan geen enkele provider goed werkende streams leveren wat playsports betreft. en nu weer on topic ?
volgens mij is dit al tot in den treuren hier behandeld op het forum. maar ja nog maar een keer dan. op dit moment kan geen enkele provider goed werkende streams leveren wat playsports betreft. en nu weer on topic ?
Beste Senrav, kan tot in den treuren behandeld zijn maar ik lees in het topic HIP tv dat iemand play sports uit zeer betrouwbare bron inkoopt. Ik ga er dan ook vanuit dat er best nog wel 1 of meerdere aanbieders zijn buiten bovengenoemde.