Balesdigitalservices

Beste Senrav, kan tot in den treuren behandeld zijn maar ik lees in het topic HIP tv dat iemand play sports uit zeer betrouwbare bron inkoopt. Ik ga er dan ook vanuit dat er best nog wel 1 of meerdere aanbieders zijn buiten bovengenoemde.
mensen als jullie hier verder over willen discussieren maak dan aub een nieuw topic hierover aan. voor de betreffende aanbieder is het niet leuk als er in zijn topic hierover gediscussieerd word. misschien kan ernst @Reidinga jullie dan ook een toelichting geven over de betreffende kanalen. ik denk namelijk dat het hier gewoon prive gebruik betreft namelijk
 
Dat is inderdaad wel grappig - de epg link op hun website (bit.y url) is gewoon een link naar de EPG van geniptv.
 
Is promoten van iptv services / het (verkapt) verkopen via het kodi-forum tegenwoordig toegestaan ?
 
Is promoten van iptv services / het (verkapt) verkopen via het kodi-forum tegenwoordig toegestaan ?
Nee dit is niet toegestaan.
Wij van Mytvonline houden ons eraan ook UnlimitedHD houdt zich hier aan...

Dus het zou van Bales ook netjes wezen dit te verwijderen(y)
 
Ik heb even de regels bekeken maar zie hier niets over in staan.
Ik stop met het vermelden van info.
 
Tijd voor een update in deze topic die ik ongeveer een jaar geleden heb gemaakt.
Ik gebruik nog steeds deze provider.
De website is recent aangepast en hebben nu ook catchup en betere VOD.
Voor de Kodi fans hier: ze hebben nu ook hun eigen kodi video add-on (sinds Mei beschikbaar dacht ik).
Ik heb die add-on vorige week getest en die zit er wel goed uit (test op Pi3)

Conclusie: Na vele providers te hebben getest blijft dit toch 1 van de betere.
 
Tijd voor een update in deze topic die ik ongeveer een jaar geleden heb gemaakt.
Ik gebruik nog steeds deze provider.
De website is recent aangepast en hebben nu ook catchup en betere VOD.
Voor de Kodi fans hier: ze hebben nu ook hun eigen kodi video add-on (sinds Mei beschikbaar dacht ik).
Ik heb die add-on vorige week getest en die zit er wel goed uit (test op Pi3)

Conclusie: Na vele providers te hebben getest blijft dit toch 1 van de betere.
Je weet wel dat hij 100% reseller is?
Die gewoon een hele goede service geeft maar natuurlijk een team heeft die voor service staat ahum schouderklopje voor ons ?
 
ik heb net een trial account aangevraagd, maar krijg het niet werkend in kodi (zowel op shield als op laptop)
Kodi hangt bij het inladen van de lijst.
Ik heb zowel de hls als ts geprobeerd.Zijn er nog mensen met dit probleem? Iemand tips aub?
 
ik heb net een trial account aangevraagd, maar krijg het niet werkend in kodi (zowel op shield als op laptop)
Kodi hangt bij het inladen van de lijst.
Ik heb zowel de hls als ts geprobeerd.Zijn er nog mensen met dit probleem? Iemand tips aub?

De zenderlijst is waarschijnlijk te groot.
Je moet je zenderlijst kleiner maken of de kodi addon downloaden van de website.
Deze werkt wel.
Probeer het maar eens!
 
De zenderlijst is waarschijnlijk te groot.
Je moet je zenderlijst kleiner maken of de kodi addon downloaden van de website.
Deze werkt wel.
Probeer het maar eens!

Via de kodi addon krijg ik de melding dat de credentials mis zijn (idem bij testlijn van mytvonline) (?)
 
Hoi fjskmdl,
Bij het testen van de nieuwe AMIKO One 5G hebben we hier ook het probleem.
Versie 1.2 werkt blijkbaar nog wel.
Ik zet de vorige kodi addon versie even terug online op de Bales Digital Services website.