Balesdigitalservices

Nu toch van in het begin bij deze server en moet zeggen werkt super en de service is ook snel dus een tevreden klant hier van Bales/TNCI

• Like
Reacties: robbert1987
Mijn test werd helaas abrupt afgebroken omdat er Champions League wedstrijden bezig waren die avond. Dan mogen er geen test lijnen aktief zijn. Jammer genoeg niet lang kunnen testen. Wel jammer.

Laatst bewerkt:
Op balesdigitalser site staat dat M3U niet meer mogelijk is, wat betekent dat?
Als je een amigo / formuler box hebt , en je geeft je Mac door , kreeg je eerder nog een m3u lijn erbij , dat kan niet meer ! Uiteraard wel gewoon een losse m3u lijn

Ik zie dat Bos ook vod aanbied met nl subs is de aanbod een beetje uitgebreid?

Tnci lijkt me minder omdat deze minder wereld content aanbied maar ben wel benieuwd tussen de beide met VOD met nl subs.

Misschien dat iemand meer info kan geven.

Tnci lijkt me minder omdat deze minder wereld content aanbied maar ben wel benieuwd tussen de beide met VOD met nl subs.

Welke content is voor jou belangrijk het is leuk om 45 landen te ontvangen maar wat kijk je? VOD bij tnci is uitgebreid en alles heeft NL subs.

Wat geven jullie op bij de adres gegevens. Toch wel vreemd dat ze dat willen hebben.
Welke is de beste keuze, TNCI of BOS. Ik zie het al, BOS is nog in bewerking.

Laatst bewerkt:

Er zijn zoveel aanbieders die voor een paar tientjes de hele wereld aanbieden want zeg nu zelf die bokkiewokkie landen neemt iedereen voor lief als het geen FHD is maar dan is SD al prima.
Iedere NL wil graag zo dik mogelijke bitrates / FPS en overal de max van hebben...nou TNCI en Unlimited zijn b.v 2 van die aanbieders die knallen met hoge bitrates / FPS en de rest gewoon beperkt en wil je toch die overige 10K kanalen waar je niet naar kijkt neem dan voor 30€ een Alie lijntje erbij..

• Like
Reacties: Lexio84
Welke content is voor jou belangrijk het is leuk om 45 landen te ontvangen maar wat kijk je? VOD bij tnci is uitgebreid en alles heeft NL subs.

dank je hier kan ik wat mee. Heb nu een ali lijntje voor 21 euro en al veel landen maar mis toch de VOD een beetje een stuk of 41. Dan neem ik toch een tnci erbij.

Met een half uurtje een lijn. Op de mobiel zie ik mooie beelden en cijfers. Zal morgen eens via de Z8 kijken. Service was al goed.

Met een half uurtje een lijn. Op de mobiel zie ik mooie beelden en cijfers. Zal morgen eens via de Z8 kijken. Service was al goed.
Klein beeld is altijd mooier je moet echt op een groot scherm testen vind ik maar deze service heeft 50fps dus zal sowieso al scherper zijn dan een alie lijntje :)

• Like
Reacties: Ipdva
Wat is het verschil tussen BOS en TNCI? En hoe is de kwaliteit van de NL kanalen? Hebben ze ook buitenlandse zenders?

Op dit moment willen ze geen trial geven.

Klein beeld is altijd mooier je moet echt op een groot scherm testen vind ik maar deze service heeft 50fps dus zal sowieso al scherper zijn dan een alie lijntje :)

Weke zenders/groepen draaien bij jou op 50fps? Tijdens mijn test fase draaiden de NL zenders op 50fps, maar heb inmiddels een betaald abonnement en alles draait op 25fps helaas.