robbert1987
Expert
- 20 mrt 2018
- 456
- 54
- 216
ja in belgie zijn dat kanaaltjes zoals bij jullie de ziggo kanalenMoeten toch wel super kanaaltjes zijn. Hoor er vaak over?
ja in belgie zijn dat kanaaltjes zoals bij jullie de ziggo kanalenMoeten toch wel super kanaaltjes zijn. Hoor er vaak over?
ja mooi op hd ?Zojuist gecontroleerd: IPTV 6 heeft ook alle 8 kanalen actief.
1920x1080 is genoeg toch?ja mooi op hd ?
Kijk ze liever op HEVC of FHD ??
Nou ik heb ze via Patrick gezien en vindt ze niet echt geweldig qua beeld bij hem. Bij bales en TNCI zijn ze veel scherper.1920x1080 is genoeg toch?
Bales en tnci zijn dezelfde dacht ik, dus die zullen niet veel verschillen ?Nou ik heb ze via Patrick gezien en vindt ze niet echt geweldig qua beeld bij hem. Bij bales en TNCI zijn ze veel scherper.
Lijkt me dat ze identiek moeten zijn, bales zei zelf in een bericht dat zijn server tnci heet, zal hij wel een reseller van tnci zijn?Bales en tnci zijn dezelfde dacht ik, dus die zullen niet veel verschillen ?
Als je een amigo / formuler box hebt , en je geeft je Mac door , kreeg je eerder nog een m3u lijn erbij , dat kan niet meer ! Uiteraard wel gewoon een losse m3u lijnOp balesdigitalser site staat dat M3U niet meer mogelijk is, wat betekent dat?
Ik zie dat Bos ook vod aanbied met nl subs is de aanbod een beetje uitgebreid?
Tnci lijkt me minder omdat deze minder wereld content aanbied maar ben wel benieuwd tussen de beide met VOD met nl subs.
Misschien dat iemand meer info kan geven.
Er zijn zoveel aanbieders die voor een paar tientjes de hele wereld aanbieden want zeg nu zelf die bokkiewokkie landen neemt iedereen voor lief als het geen FHD is maar dan is SD al prima.Ik zie dat Bos ook vod aanbied met nl subs is de aanbod een beetje uitgebreid?
Tnci lijkt me minder omdat deze minder wereld content aanbied maar ben wel benieuwd tussen de beide met VOD met nl subs.
Misschien dat iemand meer info kan geven.
Welke content is voor jou belangrijk het is leuk om 45 landen te ontvangen maar wat kijk je? VOD bij tnci is uitgebreid en alles heeft NL subs.
Wat geven jullie op bij de adres gegevens. Toch wel vreemd dat ze dat willen hebben.
Welke is de beste keuze, TNCI of BOS. Ik zie het al, BOS is nog in bewerking.
Klein beeld is altijd mooier je moet echt op een groot scherm testen vind ik maar deze service heeft 50fps dus zal sowieso al scherper zijn dan een alie lijntjeMet een half uurtje een lijn. Op de mobiel zie ik mooie beelden en cijfers. Zal morgen eens via de Z8 kijken. Service was al goed.
Klein beeld is altijd mooier je moet echt op een groot scherm testen vind ik maar deze service heeft 50fps dus zal sowieso al scherper zijn dan een alie lijntje![]()