CanalDigitaal gaat naast satelliet ook IPTV aanbieden

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.204
216
26
Naast de satelliet gaat CanalDigitaal nu ook IPTV leveren.. Sinds ze de hete adem van de andere satelliet aanbieder Joyne in hun nek hebben gekregen zijn ze redelijk goed bezig om eindelijk een beetje een fatsoenlijk bedrijf te worden.

Je moet wel een abonnement bij Online.nl afsluiten om gebruik te kunnen maken van "IPTV".

Meer informatie:

 
  • Like
Reacties: Plenkske
Je moet wel een abonnement bij Online.nl afsluiten om gebruik te kunnen maken van "IPTV".

Een gemiste kans, waarom niet voor elke ISP aanbieden kort na de introductie van hun app contact met ze gehad met het idee ook een IPTV/App only versie aan te bieden en dan ook zonder geo beperking.
 
En laat nu Online.nl erg slecht te zijn. Je valt letterlijk over de klachten.
Die provider staat inderdaad met stip op één wat betreft klachten :


 
  • Like
Reacties: Spinix en Reidinga
Naast de satelliet gaat CanalDigitaal nu ook IPTV leveren.. Sinds ze de hete adem van de andere satelliet aanbieder Joyne in hun nek hebben gekregen zijn ze redelijk goed bezig om eindelijk een beetje een fatsoenlijk bedrijf te worden.

Je moet wel een abonnement bij Online.nl afsluiten om gebruik te kunnen maken van "IPTV".

Meer informatie:


Niet te verwarren met https://kodi-forum.nl/threads/add-ons-die-toegang-bieden-tot-illegaal-content-zijn-niet-toegstaan-op-het-forum.5334/

Edit: niet te verwarren met canalonline
 
Laatst bewerkt:
Vooral jij zou de forum regels toch moeten kennen.
Ja die ken ik maar ken ook andere regels over linken in het algemeen naar >> en zoals ik al aangaf en jullie ongetwijfeld gemerkt zullen hebben, bloed het hier langzaam aan dood. Mijn idee is dt jullie te ver doordraven op de regels wat niet nodig is. Directe hardcoded linken is niet nodig, soft links kan gewoon en ook zonder probleem
 
  • Like
Reacties: raymie
Ja die ken ik maar ken ook andere regels over linken in het algemeen naar >> en zoals ik al aangaf en jullie ongetwijfeld gemerkt zullen hebben, bloed het hier langzaam aan dood. Mijn idee is dt jullie te ver doordraven op de regels wat niet nodig is. Directe hardcoded linken is niet nodig, soft links kan gewoon en ook zonder probleem
Ik ga hier geen eindeloze discussie van maken: Ook 'soft links' zijn niet toegestaan aangezien we niet weten of een IPTV provider legaal is en we bepaalde instanties niet voor de voeten willen lopen. Dat het hier doodbloed is zeker niet waar het is soms wel wat rustiger.

En nu terug ontopic.
 
  • Like
Reacties: Plenkske en Lex
Ja die ken ik maar ken ook andere regels over linken in het algemeen naar >> en zoals ik al aangaf en jullie ongetwijfeld gemerkt zullen hebben, bloed het hier langzaam aan dood. Mijn idee is dt jullie te ver doordraven op de regels wat niet nodig is. Directe hardcoded linken is niet nodig, soft links kan gewoon en ook zonder probleem

Met het zeer grote risico dat Brein achter je aankomt, een organisatie die bakken met geld heeft om jaren lang te procederen daar kan een gemiddelde forumbeheerder niet tegen op. Het niet meer plaatsen van links zal zeker niet lijden tot minder IPTV abonnementen met Google vindt je nog genoeg informatie, ook maken veel aanbieders gebruik van de sociale media´s organisaties waar Brein geen proces mee aan durft te gaan.
 
  • Like
Reacties: Lex
Met het zeer grote risico dat Brein achter je aankomt, een organisatie die bakken met geld heeft om jaren lang te procederen daar kan een gemiddelde forumbeheerder niet tegen op.
Wat een onzin. Die komt echt niet achter een forum aan hoor, zij beheren en exploiteren helemaal niets en zijn slechts informatief. Dit soort broodje aap verhalen hier neer te zetten slaat kant noch wal. Brein doet alles met Civiel recht en verwittigd vantevoren.
 
  • Like
Reacties: raymie
Wat een onzin. Die komt echt niet achter een forum aan hoor, zij beheren en exploiteren helemaal niets en zijn slechts informatief. Dit soort broodje aap verhalen hier neer te zetten slaat kant noch wal. Brein doet alles met Civiel recht en verwittigd vantevoren.
Wij delen gewoon geen illegaal content op ons forum in de vorm van links, lees de regels punt. (Rechtstreekse URL's naar bijvoorbeeld een IPTV provider of rechtstreeks URL's naar downloads van add-ons, uitzonderingen daar gelaten)
Je kunt wel telkens overal tegen lopen aantrappen maar dit zijn de regels nu eenmaal en ga er niet telkens over in discussie a.u.b.
 
  • Like
Reacties: Lex
Wij delen gewoon geen illegaal content op ons forum in de vorm van links, lees de regels punt. (Rechtstreekse URL's naar bijvoorbeeld een IPTV provider of rechtstreeks URL's naar downloads van add-ons, uitzonderingen daar gelaten)
Je kunt wel telkens overal tegen lopen aantrappen maar dit zijn de regels nu eenmaal en ga er niet telkens over in discussie a.u.b.
Forum staat vol met illegale content :)....Dus voordat er telkens weer naar forumregels wordt verwezen, loop eerst dan een alles door want staat er vol mee
 
  • Like
Reacties: raymie
Forum staat vol met illegale content :)....Dus voordat er telkens weer naar forumregels wordt verwezen, loop eerst dan een alles door want staat er vol mee
Kijk nu begin je weer, je blijft telkens maar weer de zelfde nutteloze discussie voeren. Onze moderators doen ons best om alles te filteren wat niet mag, af en toe zal er vast wat tussendoor glippen maar dan wordt het vanzelf een keer gemeld. :) Omdat je telkens in discussie met ons gaat en nooit eens luistert krijg je bij deze ook een ban van 7 dagen.
 
  • Like
Reacties: Lex
Zal ik maar terug on topic gaan :p

Ziggo levert voor de stokbrood en pizza eters ook extra Franstalige en Italiaanse kanalen aan via IPTV met een app op de Horizonbox:



Maar wat een bagger kwaliteit van de Ziggo streams :eek:
Ben benieuwd hoe de kwaliteit van CanaalDigitaal is....
 
  • Like
Reacties: Spinix
Wat een onzin. Die komt echt niet achter een forum aan hoor, zij beheren en exploiteren helemaal niets en zijn slechts informatief. Dit soort broodje aap verhalen hier neer te zetten slaat kant noch wal. Brein doet alles met Civiel recht en verwittigd vantevoren.

In het verleden met de goedkope cq gratis kijkopties van satelliet tv hebben ze ook diverse forum/domein eigenaren onder druk gezet.
En hoeveel torrentsite die eigenlijk ook alleen maar een link aanboden zijn onder grote druk verdwenen.
 
  • Like
Reacties: Lex en Spinix
Bij een groot Nederlands satelliet forum hoef je het niet te wagen te vragen naar zaken die niet door de beugel kunnen. Dit zal toch wel een rede hebben :unsure:
 
Wij delen gewoon geen illegaal content op ons forum in de vorm van links, lees de regels punt. (Rechtstreekse URL's naar bijvoorbeeld een IPTV provider of rechtstreeks URL's naar downloads van add-ons, uitzonderingen daar gelaten)
Je kunt wel telkens overal tegen lopen aantrappen maar dit zijn de regels nu eenmaal en ga er niet telkens over in discussie a.u.b.
Ikzelf zie ook nog heel veel linkjes staan naar bepaalde addons. Wat is dan de uitzondering?
Het standpunt van Freaktab begrijp ik in deze dan ook en snap dan ook niet waarom deze nog op het forum staan als het beleid dit niet toelaat??
Dus dat schept de nodige verwarring denk ik.
 
  • Like
Reacties: raymie