Ik ben hier enige tijd al mee bezig. en ik kan concluderen dat het probleem niet in de addon ligt.
Want als je in de addon de stream zou openen van je film of serie dan word deze wel goed opgepakt.
en of je dit nu met covenant doet, of met SALTS of welke andere addon dan ook, dan werkt het.
Open je een stream vanuit je library dan gaat het fout op de een of andere manier. ik zal er is induiken en de logs nakijken.
Ik heb dit getest met de serie Chicago Fire.
Als je de serie opent vanuit je Bibliotheek dan krijg je: no stream found en deze error in het log:
07:33:24.296 T:4576 ERROR: Playlist Player: skipping unplayable item: 0, path [plugin://plugin.video.covenant/?action=play&title=Down+Is+Better&year=2012&imdb=tt2261391&tvdb=258541&season=6&episode=6&tvshowtitle=Chicago+Fire&date=2017-11-02]
Start je de zelfde stream vanuit de Addon Covenent zelf dan gebeurd er dit in het log:
07:35:17.077 T:4576 NOTICE: VideoPlayer: Opening:
https://WEBSITE-WEG-GEHAALD-WEGENS-...W/chicago.fire.s06e06.1080p.web.hevc.x265.mkv
( ik heb de website waar hij vandaan streamt even verwijderd vanwege privacy.
Maar dan pakt de stream hem wel correct op. het probleem ligt dus absoluut niet in de addon. maar in de library van kodi zelf. ( nu nog een oplossing vinden )