Covenant probleem

Bmkoknl

Nieuwkomer
30 okt 2017
4
0
1
50
Sinds kort kan ik, na het aanklikken van een episode volgen hoeveel streams covenant kan vinden van welke kwaliteit. Na het zoeken geeft hij echter de melding "no streams available". Dit terwijl de episode wél streams oplevert als ik via mijn telefoon dezelfde episode laat zoeken! Probleem lijkt zich vnl bij episodes vd laatste maand voor te doen. Tijd en datum worden automatisch opgehaald vd timeserver 0.nl.pool.ntp.org.
Iemand enig idee?

Ik heb zojuist versie 1.1.28 van covenant maar hij geeft telkens fout bij het openen.
Dit heb ik via het logbestand gevonden:
  1. 15:45:42.879 T:1962250240 ERROR: GetDirectory - Error getting plugin://plugin.video.covenant/
  2. 15:45:42.881 T:1962250240 ERROR: CGUIMediaWindow::GetDirectory(plugin://plugin.video.covenant/) failed
  3. 15:46:14.204 T:988205984 WARNING: CreateLoader - unsupported protocol(script) in script://script.ustvnow.plus.guide/?content_type=video-poster.jpg
  4. 15:46:14.205 T:988205984 WARNING: CreateLoader - unsupported protocol(script) in script://script.ustvnow.plus.guide/?content_type=video-poster.png
  5. 15:46:14.206 T:988205984 WARNING: CreateLoader - unsupported protocol(script) in script://script.ustvnow.plus.guide/?content_type=video-banner.jpg
  6. 15:46:14.207 T:988205984 WARNING: CreateLoader - unsupported protocol(script) in script://script.ustvnow.plus.guide/?content_type=video-banner.png
  7. 15:48:31.511 T:1962250240 ERROR: Control 500 in window 10025 has been asked to focus, but it can't
  8. 15:48:32.700 T:826274720 ERROR: EXCEPTION Thrown (PythonToCppException) : -->Python callback/script returned the following error<--
  9. - NOTE: IGNORING THIS CAN LEAD TO MEMORY LEAKS!
  10. Error Type: <type 'exceptions.AttributeError'>
  11. Error Contents: 'module' object has no attribute 'cache_version_check'
  12. Traceback (most recent call last):
  13. File "/storage/.kodi/addons/plugin.video.covenant/covenant.py", line 68, in <module>
  14. cache.cache_version_check()
  15. AttributeError: 'module' object has no attribute 'cache_version_check
Weet hier iemand raad mee?
Ik heb geen idee wat ik met deze data moet aanvangen
Alvast bedankt

Ik ben hier enige tijd al mee bezig. en ik kan concluderen dat het probleem niet in de addon ligt.
Want als je in de addon de stream zou openen van je film of serie dan word deze wel goed opgepakt.
en of je dit nu met covenant doet, of met SALTS of welke andere addon dan ook, dan werkt het.

Open je een stream vanuit je library dan gaat het fout op de een of andere manier. ik zal er is induiken en de logs nakijken.

Ik heb dit getest met de serie Chicago Fire.
Als je de serie opent vanuit je Bibliotheek dan krijg je: no stream found en deze error in het log:
07:33:24.296 T:4576 ERROR: Playlist Player: skipping unplayable item: 0, path [plugin://plugin.video.covenant/?action=play&title=Down+Is+Better&year=2012&imdb=tt2261391&tvdb=258541&season=6&episode=6&tvshowtitle=Chicago+Fire&date=2017-11-02]

Start je de zelfde stream vanuit de Addon Covenent zelf dan gebeurd er dit in het log:
07:35:17.077 T:4576 NOTICE: VideoPlayer: Opening: https://WEBSITE-WEG-GEHAALD-WEGENS-...W/chicago.fire.s06e06.1080p.web.hevc.x265.mkv
( ik heb de website waar hij vandaan streamt even verwijderd vanwege privacy.

Maar dan pakt de stream hem wel correct op. het probleem ligt dus absoluut niet in de addon. maar in de library van kodi zelf. ( nu nog een oplossing vinden ) :)

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: spooks
Ik had dit probleem ook . Wat heb ik nu gedaan om het goed te laten werken , ik gebruik ook trakt ik heb nu een widget toegevoegd en de map van de series toegevoegd van covenant in de map trakt van covenant. Dit werkt perfect geen problemen meer en trakt werkt ook goed bij .
We kijken dagelijks series heb er een stuk of 60 instaan

Wat is de juiste manier om series op te slaan in "mijn series" met Covenant?
Heb een Trakt account.
Vroeger kon ik deze opslaan en terug vinden bij >> mijn series >>collectie
Maar dit werkt blijkbaar niet meer?
Thx!

Ik heb zojuist covenant verwijderd en ben overgestapt naar SALTS. het is jammer want in covenant had je de optie voor films welke nu in de bioscoop zijn.
maar daar komt we wel overheen. SALTS bied wel meer opties dan covenant :)

Hey spinix, daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht . Merci voor de raad. Ik ga dit morgen proberen en laat dan nog iets weten.
Greetz
@Spinix , ik heb zojuist covenant verwijdert en terug geïnstalleerd, maar hij blijft een fout geven. Zal een nieuw Topic starten.
Hey spinix, daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht . Merci voor de raad. Ik ga dit morgen proberen en laat dan nog iets weten.
Greetz
@Spinix , ik heb een nieuw topic gestart voor dit probleem.
Greetz

Voor de mensen die met een library werken volg de volgende informatie:
Code:
Downgrading isint needed the script.module.covenant is fixed just hasnt been updated for the repo yet download it from the github

https://github.com/Colossal1/script.module.covenant/archive/master.zip

then addons install from zip in kodi.

start convenant goto tools then

clear providers,
clear cache and your good to go.
This will fix itself up when the script.module.covenant bumps itself up to the next version but just apply the changes so far to get it working again

Wat is de juiste manier om series op te slaan in "mijn series" met Covenant?
Heb een Trakt account.
Vroeger kon ik deze opslaan en terug vinden bij >> mijn series >>collectie
Maar dit werkt blijkbaar niet meer?
Thx!
Eerst trakt instellen in covenant dan bij gereedschap kies je voor library daar kies je voor import voor collection en import tv collection (series) . Daarna voor update library .
Als het goed is staan je series van trakt in de covenant tv folder . Ga nu terug naar het hoofd menu van covenant en je series staan nu ook bij mijn series ... collectie . Maak deze map als favorieten. Nu hangt het van je skin af als je widgets kunt toevoegen, zo Ja kijk dat je deze map vind en al je series staan op je hoofscherm.
Je kunt ook nog een snelkoppeling maken van die map dan staat deze ook op je hoofscherm. Lukt het met de skin die je niet hebt kun je nog altijd de favorieten gebruiken , de items die hier instaan kun je ook gebruiken als snelkoppeling of widget.
20171105_211141.jpg 20171105_205816.jpg 20171105_205810.jpg 20171105_205704.jpg
Op de eerste foto zie je de serie afbeeldingen klik ik op een serie opent hij dit in covenant en dit werkt perfect. Onder de afbeeldingen staat serie klik ik hierop dan ga ik recht streeks naar de serie map in covenant trakt collectie.

Nog een leuke tip zet de app seriesguide op je Android gsm , even inloggen hier en van hier uit kun je series toevoegen in trakt . Kijk wel dat je aan je collectie toevoegen aanduid . Dan komen deze bij je collectie op kodi en kun je kijken erna .
Voor series toe te voegen in kodi zelf duw als je op de serie staat op menu knop dan trakt beheer dan toevoegen aan collectie .
Veel succes en als het niet lukt hoor ik het wel .

Laatst bewerkt:
Als je veel afleveringen of films in je trakt staan hebt duur het wel een tijdje voor je alles naar de libary verhuist is.
een ander alternatief is poseidon installeren werkt het zelfde als covenant en hier heb ik tot nu toe geen problemen mee om iets te bekijken